8,7

Uitstekend

301 reviews over Appartement Zorbas Beach Island in het Nederlands

Zeer divers en afwisselend

Familie F, 20-8-2017

De excursies die georganiseerd zijn zijn super. Ook de sfeer op het complex is erg gemoedelijk. De appartementen zijn aan de kleine kant,maar dit vonden wij geen probleem.
Gereisd familie in augustus 2017

geweldige vakantie

Corrie van der Horst, 16-8-2017

Het is een rustige locatie. Als je drukte wilt kan je die opzoeken.

De mensen die daar werken spreken hoofdzakelijk Nederlands en zijn aardig en gastvrijd

Gereisd met vrienden in juli 2017

Het Zorbas team maakt het verschil !

Fam te Kulve, 12-8-2017

Ideale omgeving voor een zon vakantie met mogelijkheden voor interessante excursies op kleine schaal.

Enig kritiek puntje zijn de 'harde' bedden

Gereisd familie in juli 2017
Accommodatie-eigenaar
Hartelijk dank voor uw review! Op Zorbas Island bieden wij (op verzoek) top matrassen voor onze gasten, omdat u verbleef in onze dependance Kokkini apartementen heeft u helaas niet van onze top matrassen gebruik kunnen maken. Op aanvraag regelen wij ook voor in onze dependance een extra top matras. Met vriendelijke groet van Nienke

Enorme aanrader!

Fam Slagt, 7-8-2017

Een vakantie waarin het je aan niets ontbreekt! Supermooie plek en hele fijne mensen.
Gereisd familie in augustus 2017

Top vakantie, echt fantastisch

Familie Bel, 7-8-2017

Net terug van een heerlijke vakantie bij Zorbas Beach Island, we hebben nu al heimwee...het is echt een aanrader! Wij hebben samen met onze kinderen (16,13,11) heel erg genoten. Excursies zijn erg leuk en zeer goed geregeld, het eten wat iedere ochtend en avond weer klaar stond was heerlijk en uitgebreid, schoonmaak was top zowel het complex als in het huisje, fijn zwembad met ligbedden, het complex ligt gelijk aan de zee met zandstrand ook met ligbedden, sportactiviteiten en leuke invullingen op meerdere avonden. Het personeel is ontzettend aardig, heel gastvrij en ze doen er echt alles aan om het de vakantiegangers naar hun zin te maken. Wij kunnen echt niks negatiefs verzinnen, van ons krijgt Zorbas Beach Island een dikke 10! Nienke, Erik, Elena, Helen,Tina, Joery, Andre, Ruben en Max...nogmaals super bedankt voor deze onvergetelijke heerlijke vakantie, jullie zijn een top team en gaan ons zeker weten terug zien!!!!!
Gereisd familie in juli 2017

wederom geweldig

eric korthagen, 7-7-2017

als je voor de 8e keer al terug komt zegt dat eigenlijk al genoeg. We waren er afgelopen juni en gaan in september weer. Eenvoudige appartementen (meer dan genoeg), ruim ontbijt en super avond eten, het zorbasteam staat altijd voor je klaar en niks is te gek.Tuurlijk zijn er ook nadelen maar zo minimaal dat we die met alle plezier voor lief nemen

Thuiskomen..

Ger Geefshuysen, 7-7-2017

Al weer voor de 6e keer te gast bij Zorbas, en het voelt inmiddels aan als thuiskomen.

Dit jaar is onze Kreta vakantie begonnen in Chania, en hebben wij onze vakantie afgesloten met een klein weekje bij Zorbas. Deze rondreis en super vakantie is ons in september 2016 aanbevolen door het Zorbas team . Het hele Zorbas team gaat er helemaal voor en zorgt elke keer voor een super vakantie.

Zoek je gezelligheid, goed en lekker eten, een strandvakantie, een actieve vakantie of een avontuurlijke vakantie? Dan ben je bij Zorbas op het juiste adres. Zorbas heeft een ¨Elk Wat Wils¨ programma voor jong en oud.

De appartementen zijn basic ingericht, de douche zou wel iets groter mogen zijn, maar je mist er niets en de appartementen zijn schoon.

Een fijn vakantie adres op Kreta, waar wij graag komen.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke aktieve vakantie gehad!

Lucienne, 4-7-2017

Zorbas Island, een sfeervol kleinschalig appartementen complex waar je je al snel als een familielid voelt.

Geen vraag is te veel en al het personeel is stuk voor stuk zeer hulpvaardig.

De appartementen zelf zijn vrij basic maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Ik vond het zelf wel handig dat er een uitvouwbaar was rek met knijpers aanwezig was zodat je je (bad)kleding wat kon opfrissen en buiten uithangen.

Wij zaten in een splitlevel appartement met bovenin een vide waar je slaapt.

Je hebt er met 2 personen goed de ruimte en ook een heerlijk groot balkon met uitzicht op zee.

’s Avond is er een gezellig barretje waar muziek gedraaid wordt. Toen wij er waren merendeels jaren 70 & 80 muziek wat ik persoonlijk heerlijk vind, maar verzoek nummers zijn geen probleem.

Een goed ontbijt met koffie en/of thee, water en een sapje, wit en/of bruin brood, roerei, ham, kaas, tomaten, komkommer, feta, olijven jam en nog wat meer zoet beleg wat ik me niet precies meer kan herinneren.

Het buffet is geweldig en gevarieerd. Helen de kok maakt verrukkelijke Moussaka (mijn favoriet), maar alles smaakt heerlijk eigenlijk.

Ze hebben een heel leuk gevarieerd excursie pakket.

Er is o.a. de keuze uit verschillende uitgebreide wandelingen (de specialiteit van Zorbas), boottochtjes, schildercursus, kookcursus, snorkelen, paardrijden en vast nog veel meer maar daar heb ik me verder niet in verdiept.

Ik zelf heb paardgereden en ben wezen Hiken in Patsos, het paardrijden was leuk maar het Hiken vond ik geweldig. Nooit van mezelf gedacht dat ik dit zou kunnen, maar met de goede begeleiding van Erik ging het prima. Ook voor interessante en sappige anekdotes over o.a dorpelingen die een krokodil hebben losgelaten ;-) , ondergelopen dorpen, flora en fauna, de geologie van Kreta, kan je bij Erik terecht.

En komt Erik er niet uit dan is er nog gids Marinos; van de ongeveer 2000 plantensoorten die er op Kreta voorkomen kent hij er 1900.

Voor vragen over de omgeving, het uitprinten van je boardingpass, het vinden van die leuke kinder schoenenwinkel, advies voor leuke souvenirs om mee te nemen, daarvoor kan je allemaal bij Nienke terecht, de vrouw van Erik.

Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Zorbas!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk ontspannen bij Zorbas!

Familie Timmermans, 1-7-2017

Geweldige ontvangt en een ontspannen sfeer. Iedereen is aardig en klantvriendelijk.

Wat hebben wij genoten van deze "te korte" vakantie. Wij hebben hier echt een thuisgevoel gekregen. Iedere dag andere excursies of gewoon lekker ontspannen aan het fijne zwembad of op een strandbedje aan zee. Appartementen zijn sober maar voldoende ingericht. Het douchegedeelte mocht wel iets ruimer maar is verder oké.

Het is erg prettig dat zowel ontbijt als excursie en diner top geregeld zijn. Wij kunnen Zorbas echt aanbevelen.

Gereisd familie in juni 2017

Topvakantie!

Mariska, 29-6-2017

Ik ben net terug van 2 weken Zorbas, dit was voor mij al de derde keer. Wederom een topvakantie gehad! Een fantastische toevoeging is het privé strand wat ze sinds juni hebben, met gratis stoelen en parasols voor de gasten en bediening op het strand. Je loopt daar zo het water in op zand (dus geen pijnlijke stenen bodem) en het water is super helder.

Het eten is zoals altijd voortreffelijk. Helen, de kok, stopt hier haar hele ziel en zaligheid in en is erg kritisch.. met het eten mogen geen fouten worden gemaakt. Het is dan ook elke dag weer een verrassing wat er voor lekkers op het menu staat! En voor ieder wat wils, er is keuze en variatie genoeg. Dit geldt ook voor het ontbijt en de lunchmogelijkheden.

De excursies worden wekelijks vastgesteld en je kan je er (mits nog beschikbaarheid) tot de voorgaande dag voor inschrijven. Het aanbod is erg gevarieerd, van prachtige wandelingen (op verschillende niveaus) tot het bezoeken van authentieke plekjes, snorkelen, boottochten etc. De excursies zijn uitstekend verzorgd met goede, informatieve begeleiding. Vooraf word je ook goed geïnformeerd wat de excursie inhoudt en waar rekening mee gehouden moet worden (bv. kleding). Je kan ook zelf een verzoek voor een bepaalde excursie doen, in overleg met Erik is bijna alles mogelijk. Tijdens alle excursies worden er veel foto’s en beeldmateriaal gemaakt, erg leuk en gezellig om met zijn allen weer terug te kijken!

De appartementen zijn basic. Ze zijn schoon en prima ingericht voor het doel; douchen en slapen. Er is airco, ruim voldoende opbergruimte, goede douches en de handdoeken worden regelmatig verschoond. Het bijbehorende zwembad is heerlijk; lekker water en er zijn voldoende ligstoelen en parasols.

Verder is de overall sfeer gezellig, relaxed en gemoedelijk. De vriendelijke en enthousiaste staf (geen uitzonderingen) zorgt dagelijks voor een warm ‘thuis’ gevoel. Zij spreken meerdere talen en iedereen spreekt Nederlands. Als er eens iets niet in orde is wordt hier adequaat op gereageerd en wordt het probleem met een vriendelijk gezicht opgelost. 's Avonds is er ook een hoop gezelligheid aan de bar met lekkere muziek, en heerlijke drankjes!

Ik ga volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zorbas Beach Island in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zorbas Beach Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zorbas Beach Island scoort een 8.67 uit 10 op basis van 312 reviews.