Appartement Zorbas Beach Island ****

8,7

305 reviews over Appartement Zorbas Beach Island in het Nederlands

Blijft fantastisch!

Koos en Coby Vermeulen, 22-9-2017

Kan eigenlijk niets negatief noemen wij waren hier met onze kinderen en kleinkinderen !Iedereen heeft het uitstekend naar zijn zin gehad.De appartementen zijn basic,maar alles is er! En je leeft hoofdzakelijk buiten!Eric ,Nienke en hun team zijn zo gastvrij!Ze proberen het iedereen naar hun zin te maken en staan altijd open voor een praatje!Er worden veel wandelingen excursies ,boottochten e.d. georganiseerd waar je aandeel kan nemen.En de kokkin Hellen maakt iedere avond weer heerlijkgriekseten klaar.Cortom helemaal top.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fam. Sentjens, 2-9-2017

Hier wordt er alles aan gedaan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven. Van oud tot jong. Van excursies tot het eten. Gewoon super. En personeel met een hart van goud

Echt super, fantastisch

Familie Winants, 30-8-2017

Dit jaar voor het eerst naar Zorbas geweest, Super fijne tijd gehad, wij kunnen niks verzinnen, wat er niet goed was. Nienke en Eric en het personeel doen er echt alles aan, om het je naar de zin te maken, ze zijn allemaal heel erg lief en vriendelijk, doen er alles aan, om het je naar de zin te maken. Wat je ook vraagt, ze proberen overal een oplossing voor te vinden. Ook de excursies zijn zo leuk, alles is zo goed geregeld. Wij hebben een super tijd gehad, wat niemand ons meer afpakt. Heel erg bedankt lieve Nienke en Eric, en al het personeel, ook jullie super bedankt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige plek waar je wel terug moet komen!

Y. Wetjens, 27-8-2017

Dit jaar voor het eerst op Kreta geweest na vele jaren Spanje.

Tijdens de lange rit ( verkeerde luchthaven geboekt) was ik meteen verrast om te zien hoe mooi dit eiland is. Aangekomen op Zorbas werd ik en mijn 3 18 jarige meiden meteen vriendelijk ontvangen met een drankje en lekker eten om even bij te komen van onze lange reis. Vanaf het moment van aankomst hebben we alleen maar genoten en vooral ook heel veel lol gehad.

Het Zorbas team is inderdaad geweldig! Altijd goede zin en niets is teveel,

Je kunt actief deelnemen aan de vele afwisselende excursies die worden georganiseerd of gewoon lekker relaxen op het geweldige strandje voor de deur.

Het is oprecht een "stairway to heaven"...

Ik heb vele uren op dit strand doorgebracht waar in tegenstelling tot de andere stranden, altijd een bedje vrij was en je zelfs bediend werd.

Waar ik relaxed mijn yoga kon doen, zelfs laat in de nacht zonder maar een moment bang te zijn. Ook ideaal voor yoga liefhebbers dus.

Voor de vis liefhebbers is restaurant Kontra Flokos een absolute aanrader.

Heerlijk eten en ontzettend aardige mensen.

Het uitzicht vanuit de appartementen en het eetgedeelte is prachtig met iedere avond een schitterende zonsondergang.

Kortom Zorbas Beach eiland is een enorme aanrader voor een geweldige vakantie! Erik en Nienke en de rest van het team, bedankt voor alles, jullie zijn toppers en wij komen zeker weer terug.

Zeer divers en afwisselend

Familie F, 20-8-2017

De excursies die georganiseerd zijn zijn super. Ook de sfeer op het complex is erg gemoedelijk. De appartementen zijn aan de kleine kant,maar dit vonden wij geen probleem.

geweldige vakantie

Corrie van der Horst, 16-8-2017

Het is een rustige locatie. Als je drukte wilt kan je die opzoeken.

De mensen die daar werken spreken hoofdzakelijk Nederlands en zijn aardig en gastvrijd

Gereisd met vrienden in juli 2017

Het Zorbas team maakt het verschil !

Fam te Kulve, 12-8-2017

Ideale omgeving voor een zon vakantie met mogelijkheden voor interessante excursies op kleine schaal.

Enig kritiek puntje zijn de 'harde' bedden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Zorbas Island, eigenaaresse, 15-8-2017
Hartelijk dank voor uw review! Op Zorbas Island bieden wij (op verzoek) top matrassen voor onze gasten, omdat u verbleef in onze dependance Kokkini apartementen heeft u helaas niet van onze top matrassen gebruik kunnen maken. Op aanvraag regelen wij ook voor in onze dependance een extra top matras. Met vriendelijke groet van Nienke

Enorme aanrader!

Fam Slagt, 7-8-2017

Een vakantie waarin het je aan niets ontbreekt! Supermooie plek en hele fijne mensen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top vakantie, echt fantastisch

Familie Bel, 7-8-2017

Net terug van een heerlijke vakantie bij Zorbas Beach Island, we hebben nu al heimwee...het is echt een aanrader! Wij hebben samen met onze kinderen (16,13,11) heel erg genoten. Excursies zijn erg leuk en zeer goed geregeld, het eten wat iedere ochtend en avond weer klaar stond was heerlijk en uitgebreid, schoonmaak was top zowel het complex als in het huisje, fijn zwembad met ligbedden, het complex ligt gelijk aan de zee met zandstrand ook met ligbedden, sportactiviteiten en leuke invullingen op meerdere avonden. Het personeel is ontzettend aardig, heel gastvrij en ze doen er echt alles aan om het de vakantiegangers naar hun zin te maken. Wij kunnen echt niks negatiefs verzinnen, van ons krijgt Zorbas Beach Island een dikke 10! Nienke, Erik, Elena, Helen,Tina, Joery, Andre, Ruben en Max...nogmaals super bedankt voor deze onvergetelijke heerlijke vakantie, jullie zijn een top team en gaan ons zeker weten terug zien!!!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

wederom geweldig

eric korthagen, 7-7-2017

als je voor de 8e keer al terug komt zegt dat eigenlijk al genoeg. We waren er afgelopen juni en gaan in september weer. Eenvoudige appartementen (meer dan genoeg), ruim ontbijt en super avond eten, het zorbasteam staat altijd voor je klaar en niks is te gek.Tuurlijk zijn er ook nadelen maar zo minimaal dat we die met alle plezier voor lief nemen
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zorbas Beach Island in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zorbas Beach Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zorbas Beach Island scoort een 8.68 uit 10 op basis van 316 reviews.