Appartement Olga

Olga

3 reviews over Appartement Olga in het Nederlands

Nachtmerrie!

Harrie, 12-3-2010

Het oudere echtpaar wat het appartement beheert is bijzonder aardig maar de zoon des huizes nodigt allerlei rare mensen uit in de appartmenten en ook de bar is regelmatig gesloten. Vrienden mogen hun eigen drank meenemen naar de bar, anderen moeten gewoon betalen, een beetje vreemde verhoudingen. Het appartement staat ook nog eens op een kruising van twee snelwegen, het verhaal is dan ook oorverdovend, niets geschikt als je voor je rust komt
Gereisd met partner in juni 2009

zonliefhebber, 6-11-2007

een waardeloos complex geklemd tussen twee zeer drukke snelwegen, geen kansen op openzetten balkondeuren s nachts, op begane grond alles achter gaas, walgelijk. inrichting spartaans, koken met anderhalve pit en bijna geen keukeninrichting, schoonmaak alleen na zelf vragen, zoon eigenaar haalt allemaal rare dames binnen en die gaan voor met kamers, zelf gevraagd voor andere kamers maar niet gehad in twee weken, eens maar nooooooit weer
Gereisd met vrienden in november 2007

joop jansen, 1-12-2003

ik kom nu al een tijd op kreta en ik vind dit familie bedrijf hel leuk en gezellig.iedereen heeft er wat te doen .zo zijn we met een groep gaan watersporten en gingen we ook uit met de zoon van de eigenaar die ons meenam naar echte griekse discotheken. een lekker en overzichtelijk (niet groot ) zwembad en een leuke bar
    Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olga in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olga scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.