Appartement Mary Village

Mary Village
8,3

10 reviews over Appartement Mary Village in het Nederlands

Ellen, 8-1-2007

Ik ben er 2 jaar geleden ofzo geweest. Het was echt super mooi. Het was voor wy er kwamen heel slecht weer. maar de week dat we er waren was het steeds lekker weer. toen we weggingen werd het weer slecht. We hadden dus geluk!

Gereisd anders in januari 2007

robin, 13-4-2006

ik ben er twee jaar achter elkaar geweest (2003 en 2004) zou er zo een derde keer naar toe gaan. de gasten in de andere huisjes waren erg vriendelijk (op sommige na) en omgeven was ook mooi.. als ik dit jaar naar kreta ga zal ik zeker even langs gaan.
      Gereisd anders in april 2006

robin en nicole van winden, 6-4-2006

wij zijn er 2 keer geweest in 2003 en 2004 was erg leuk en erg gezellig ook ander de andere gasten van de appartementen. ik zou er zo weer naar toe gaan.
      Gereisd met partner in juli 2004

Miranda,Ridderkerk, 21-1-2006

wij zijn er in 2003 en 2004 geweest en altijd naar ons zin gehad .Eigenaren van de bars (the Saloon) en restaurants(Asterix en Petros,tevens de eigenaar van Mary Village)herkenden ons de 2e keer gelijk.Hierbij ook even het antwoord voor Jeanette:Mary Village is niet meer te boeken want Petros wil alleen nog maar griekse bevolking voor zijn app.(dit hebben wij van Petros' neef waar wij al 3 jaar mee bevriend zijn. Helaas betekent dit voor ons ook een ander app.complex.
        Gereisd anders in januari 2006

Jeanette, 12-1-2006

Wij zijn er twee jaar geleden geweest en het was top! Kan niet anders zeggen. Vriendelijke mensen en een schoon en groot appartement! Maar ik vroeg me af via welke organisatie we dit jaar kunnen boeken. Kan het app. complex nergens terugvinden in de boeken?
          Gereisd anders in januari 2006

G. meijer, 9-8-2005

Goede appartementen, vriendelijke mensen, restaurant (zelfde eigenaar als app.)in de hoofdstraat prima. Huurauto aan te raden. Alleen jammer van de nooit ophoudende stroom vliegtuigen die dag en nacht overkomen.
            Gereisd anders in augustus 2005

E de Weerd, 14-5-2005

Fijne app. Ruim en schoon. Prachtig uitzicht en dicht bij het strand. Een aanrader. Het ligt niet handig als je niet goed te been bent. Het strand is klein maar goed en schoon. Zwembad is erg klein maar de zee is immers veel lekkerder.
              Gereisd anders in mei 2005

m.meijer, 4-4-2005

Ben er al 2 keer geweest.

Kinderen willen nergens anders meer naar toe.

Prima verblijf

Ben dringend op zoek naar adres en/of reisorganisatie. Ik wil graag voor de derde keer boeken

Gereisd anders in april 2005

fam.bartels, 14-8-2004

Mary Village prima,schoon,mooi,alleen voor kinderen heel weinig te doen,zwembad is klein,balspel ofzo mag niet!!!strand alleen rechtsaf mooi,linksaf verwaarloosd,zeewater is heerlijk en lekker schoon,eigenaar is aardig,alleen weinig contact spreekt alleen grieks!!!Kokhini H.oud ,verwaarloost!!!

Geen aanrader voor kinderen en wil je wat moois van Kreta zien absoluut huurauto noodzakelijk.

Eten in de supermarkt erg duur,idem de excursies via de reisleidsters,huurauto en zelf op pad scheelt de helft.

Gereisd anders in augustus 2004

Sanna, 8-1-2004

Wij zijn afgelopen zomer voor het eerst op vakantie in Griekenland geweest en wij gaan er dit jaar zeker weer naar Kokkini Hani, want wij hebben lang nog niet alles in de omgeving ontdekt!!!
                    Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mary Village in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mary Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mary Village scoort een 8.3 uit 10 op basis van 10 reviews.