Appartement Ideal Apartments ***

Ideal Apartments

6 reviews over Appartement Ideal Apartments in het Nederlands

heerlijk thuis gevoel

gerrit thiel, 18-7-2009

lekker rustig sfeertje hartstikke lieve mensen ben er al jaren naar toe gegaan en voel mij zo langzamerhand familie knoop van de broek af maria naait hem er aan

problemen met auto verhuur maria lost het op etc

kan zo wel doorgaan maar zeker een aanrader

Gereisd alleenreizend in oktober 2007

Zeer gastvrij en vriendelijk!

Ellen, Ruud en Amanda, 4-9-2008

Wij zijn er dit jaar met z'n drieen 2 weken geweest!

We hebben het er erg fijn gehad.

Er is een hele gezellige bar en je kunt er ook lekker eten. De mensen van Ideal zijn heel vriendelijk en gezellig.

Kamers zijn ruim en schoon.

Het ligt vlak bij het strand en er is een goede busverbinding naar de daarbij ligende steden.

Wij zullen er zeker nog eens naartoe gaan.

Gereisd familie in juli 2007

liesbeth, 26-7-2007

komen al jaren bij maria....onze dochter was 11 maanden voor de eerste keer bij ideal nu is ze bijna 9 en vindt het hier ook keileuk...leuk zwembadje..dicht bij t strand en de mensen erg gastvrij....als we hier aankomen zeggen we...zo, we zijn weer thuis...dus gewoon toppie ....
Gereisd familie in juli 2007

peter van maurik, 18-7-2007

perfecte accomodatie aardige mensen prijs / kwaliteitsverhouding is goed. alles is mogelijk
Gereisd familie in februari 2007

Henry en Rita, 26-5-2007

Wij komen hier al jaren en ik kan alleen maar zeggen ,,,, toppie ,,,, iedereen in Kokkini Hani kent ons we zijn voortaan bekende Nederlanders !! We komen al meer dan 17 jaar hier en hebben "bijna" alles al meegemaakt !

De gastvrijheid van de Grieken is bijna niet te evenaren ! Ga elk jaar minimaal 2 keer ,, het voelt als een 2e vaderland .

Gereisd anders in mei 2007

liesbeth, 11-4-2007

he he , ideal staat erbij, wij komen er al jaren. paar jaar geleden had maria 3 appartementen boven de taveerne. nu aan de achterkant nieuwe appartementen erbij met leuk zwembadje. appartementen zijn ruim en netjes. de familie is erg gastvrij. wij gaan er elk jaar weer heen. vroeger naar rinella beach maar sinds dat all inn is geworden is het niks meeer, vinden wij. sindsdien naar ideal.
    Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ideal Apartments in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ideal Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ideal Apartments scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.