Appartement Dionissos **

Dionissos
8,8

4 reviews over Appartement Dionissos in het Nederlands

carolien, 21-5-2007

Hotel Dionysos vonden wij helemaal geweldig. We zijn er 8 dagen geweest in de meivakantie.

Het hotel is prachtig, let op de details! Het is heel gezellig aangekleed. De mensen die er werken zijn allemaal behulpzaam.

De bedden zijn hard, maar wij houden daar wel van.

Kortom...ik kan er niets negatiefs over kwijt!

Gereisd anders in mei 2007

fam Jansen, 14-1-2007

uitermate vriendelijk personeel(eigenaar)

je voelt je meteen thuis en dat in een ander land

vlakbij de dingen die er te doen zijn maar toch een lekkere rustige ligging vooral voor 's avonds

elke zondag wordt er een gezellige bbq georganiseerd door de eigenaar

Gereisd anders in januari 2007

alex, 8-1-2007

het was een super vakantie vriendelijke eigenaar als er wat is wordt het gelijk geregeld strand op nog geen 5 min supermarkt aan de overkant en iets verder op nog 1 die 24 uur open is zondags is er een gezellige barbeqeu kortom een vakantie om niet te vergeten
      Gereisd met partner in september 2006

Tanja Staal, 23-9-2006

Dionissos is een klein hotel, met 9 eenvoudig, maar schone, studio-kamers (het mogen geen appartementen heten). Het is rustig gelegen, ongeveer 5 minuten lopen naar 't strand. Vanaf de kamers kun je wel de zee zien. Wij hebben ontzettend genoten, hebben een echte topvakantie gehad. Het hotel is van een familie, die zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Er komen veel Nederlandse en Belgische gasten. Het plaatsje Kokkini Chanie is rustis, er is niet veel te beleven, maar je kan eenvoudig met de bus naar de wat grotere plaatsen in de buurt. Als je van eenvoudig (wel schoon) houdt, is het een absolute aanrader!
        Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dionissos in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dionissos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dionissos scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.