Appartement Katalagari Country Suites ****

9,6

61 reviews over Appartement Katalagari Country Suites in het Nederlands

Mooiste plek ooit

C. Schooorl, 25-6-2016

De rust, het pure, de mensen (lees: personeel). GEEN minpunten!!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Rust en genieten

Fan de Jong, 24-6-2016

Een plek als deze kom je maar zelden tegen. Zeer vriendelijke mensen, bijzonder gastvrij en je voelt je meteen op je gemak. Erg rustige locatie met alle voorzieningen. Heel erg mooie en stille suites die elke dag super schoon worden gemaakt. Het eten is werkelijk subliem, bijna alles komt uit eigen tuin en word vaak in de houtgestookte oven bereid. Alles klopt hier, je krijgt hier werkelijk het gevoel dat je niks hoeft...Voor de tweede keer hier geweest, we komen zeker weer! Ook al is er niet super veel voor de allerkleinsten, ze zijn hier gek op kinderen. Persoonlijke aandacht is wat ze hier snappen. Ik mocht op mijn verjaardag mee helpen in de keuken en alle gasten meehelpen voorzien van een fantastisch maal. We mochten zelfs aanschuiven bij een familieavond van de eigenaar en hebben tot laat gefeest en genoten van de raki. Puur genieten!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldig!

Erica en Martin, 12-6-2016

Wij zijn twee weken in Katalagia Country Suites geweest. De gastvrijheid, vriendelijkheid en betrokkenheid van de mensen is hartverwarmend. Wij hadden een ruime studio op de eerste verdieping met ruim balkon en een heerlijk bed (niet onbelangrijk). Elke dag werd er schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Prachtig uitzicht over de vallei vanaf het balkon. Het ontbijt en diner is zeker een aanrader, met zorg en verse ingredienten bereid. De hele accommodatie is verzorgd en heerlijk rustig.
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige vakantie

Meralda, 3-10-2014

Wij hadden een geweldige vakantie bij Katalagari Country suites.

Het personeel is vriendelijk en het eten zeer goed.

Rustige plek, meeste dagen lagen we maar met 2 tot 6 mensen bij het zwembad. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

Klein paradijsje!

Rita, 28-7-2014

Wij verbleven hier tijdens de maand juli en hebben werkelijk een fantastische vakantie gehad! Alles was meer den in orde: hele mooie ruime suite met prachtige natuurstenen douche, kitchenette, salonnetje en vooral een prachtig uitzicht over het dal en de bergen De sfeer is niet makkelijk te beschrijven, je moet er zijn om het te ervaren. ‘k zal proberen: eerst en vooral de rust, je hoort er enkel de krekels. De prachtige omgeving, de zalige stilte aan het (nooit drukke) mooie zwembad, het fantastisch lekkere eten (klaargemaakt met verse groenten, kruiden en fruit van de eigen tuin). Je kan echt nergens zo goed eten als daar. De eigenaars en alle medewerkers zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam . Je bent er geen nummer zoals in die grote strandhotels, ze laten echt voelen dat je welkom bent ! Door de kleinschaligheid krijg je dat familiale gevoel.

Voor ons is dit de vierde reis naar Kreta en ik moet zeggen dit steekt er met kop en schouders boven uit!

Gereisd met partner in juli 2014

super vakantieplek

Hans Tack, 2-8-2013

Katalagari Country Suites is een schitterende vakantieplek met zeer mooi suites en een mooi uitzicht op de Peza vallei. Alle stafmedewerkers zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en puur... Er wordt een milieuvriendelijke filosofie gehanteerd. Het ontbijt en optioneel avondmaal zijn zelfgemaakt met ingrediënten uit de eigen groenten-, kruiden- en fruittuin.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Super super super

Marc, 25-9-2012

voor wie in alle rust wil genieten van de zon.....alle nodig comfort aanwezig.....het personeel alsook de gastvrouw zijn super vriendelijk, vanuit deze plaats kan je makkelijk uitstapjes maken naar de stranden, leuke badplaatsjes, interessante authentieke bergdorpjes en het is slechts een 20 minuten van de luchthaven in Heraklion gelegen
Gereisd met partner in september 2012

Heerlijk ontspannen relax vakantie!

Valentijn en Anne-Marije, 27-8-2012

Samen met onze kleine hebben wij hier echt genoten. Vooral het appartement en het zorgzame personeel heeft sterk bijgedragen bij het slagen van onze vakantie. Wat een heerlijke plek en wat een voortreffelijke keuken. Een prettig zwembad met een ruim grasveld, voldoende ligbedden/parasols. Alle gasten die in de suites verblijven komen hier duidelijk voor de relaxte ongedwongen sfeer, hoge kwaliteit van de appartementen en het lekker eten. Wij hebben heerlijk kunnen luieren, en zelfs met onze kleine man erbij genoeg tijd gehad om een boek te lezen. Op het balkon genoten van het uitzicht. We zijn 's avonds een aantal keren in de omliggende dorpjes wezen eten, maar hebben ook een aantal avonden in het complex zelf. En dat was echt een aanrader! Tussen de middag hebben we vaak zelf wat kleins klaargemaakt, een soepje, een gebakken eitje etc. De keuken had overigens voldoende keukengerei.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Best bewaarde geheim op een fantastische ple

Pieter-Jan en Anja, 26-8-2012

We hebben hier 2 weken met plezier gezeten. Voor ons is dit een plekje om terug te komen. Het eten was zeer goed, met alleen maar verse ingredienten, en de sfeer is uitstekend. Vanuit je appartement heb je uitzicht over kilometers olijfbomen in het dal. Je wordt 's morgens wakker met een lekker zonnetje op je balkon met uitzicht op de bergen en het prachtige landschap. Koffie is op de kamer aanwezig waardoor je op zo'n moment op en top kunt genieten. Het zwembad is goed op orde en de ligbedjes zijn erg confortabel (geen oude troep). Er zijn voldoende ligbedjes aanwezig en er heerst een ontspannen sfeer. Je kunt je batterij hier helemaal opladen. De plek is een uitstekende uitvalsbasis voor wanneer je de prachtige omgeving en het eiland zelf wilt ontdekken. Op kleine afstand van het app. zijn er al meerdere authentieke dorpjes te bezoeken. Een aanrader voor een ieder die kwaliteit zoekt.
Gereisd met partner in augustus 2012

Warm en persoonlijk

antario_1, 8-10-2011

De ontvangst is warm en persoonlijk. De kleinschalige accommodatie voldoet uitstekend; de suite is compleet ingericht en bevat alles (en meer) wat je nodig hebt. We verbleven hier in mei terwijl de planten nog in bloei stonden en de bomen een fris groene tooi hadden. Het uitzicht op de Peza vallei was dan ook schitterend. De eerste dagen hebben we vele plekken op Kreta bezocht en in verschillende restaurants in verschillende plaatsen gegeten. Niets haalde het echter bij de kookkunsten in het kleine restaurantje van Katalagari. Er is geen menukaart maar elke avond is er een wisselend, typisch Kretenzisch drie-gangen menu (25 euro p.p.) dat met aandacht is bereid en waar je je vingers bij aflikt! Wij vinden een wandeling in de nabijgelegen kloof van Karteros ook een aanrader. Door de kloof loopt een beekje waarin o.a. schildpadden leven en je komt er vrijwel niemand tegen. In het plaatsje Archanes (andere kant van de berg) bevinden zich ook wat gezellige restaurantjes en terrassen.
Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Katalagari Country Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katalagari Country Suites in Katalagari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katalagari Country Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Katalagari Country Suites scoort een 9.59 uit 10 op basis van 64 reviews.