Bungalow Gaia ****

9,4

42 reviews over Bungalow Gaia in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

dries, 16-9-2016

Wij hebben een fantastische tijd gehad in de 3-persoonsbungalow. Er is genoeg ruimte, het zwembad wordt perfect bijgehouden. Het strand van kamilari is dichtbij en wij vonden het een fantastisch strand.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke rustige plek.

Anneke, 20-8-2016

Heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Mooie ruime bungalow, van alle gemakken voorzien. Schoon en netjes onderhouden. De bungalow is rustig gelegen en biedt veel privacy. In het dorp Kamilara kun je voor weinig geld goed eten. Het zwembad en de WiFi waren voor onze pubers fantastisch. Een huurauto is wel een must om de omgeving te verkennen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch!

karolien kuipers, 2-11-2015

Hier in de herfst vakantie vertoefd. Mooie bungalow op een prachtige plek (wel end rijden van chania). Er was verwarring dat we kwamen, daardoor moesten we 1,5 uur wachten voor we er in konden. Bungalow is van alle gemakken voorzien! Min punt: bedden zijn erg hard, en doordat er geen gordijnen enzo hangen klinkt het hol! Om de dag kwam er een Griek het zwembad schoonmaken. Omgeving leuk: knossos, faistos, matala (ons favoriete plaatje), rethimmon (wel end weg) al met al een top vakantie gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Geweldig! Echt aan te raden

Ron, 1-9-2014

Wij hebben er een perfecte vakantie gehad, zeker mede dankzij het appartement. Goed verzorgd, nieuw, schoon en voorzien van horren. Ook het zwembad is perfect! De service is ook dik in orde, Marlon heeft ons goed verzorgd! Ook de schoonmaakster is erg aardig en herft in het dorpje een goed resstaurrantje. Er zijn veel bezienswaardig heden in de buurt, bijv. De opgravingen bij Faistos (zoiets als Knossos) en Matala met de hppiegrotten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi huisje op een schitterende plek

Miranda, 7-8-2014

Mooie moderne bungalow. Mooi uitzicht vlakbij dorpje. Goed contact met beheerders in Nederland en de " schoonmaakster" woonde in het dorpje

( heeft trouwens een goed restaurant; loggia, in het dorpje) en was zeer gastvrij en behulpzaam! 'S avonds was het een stukje lopen naar het dorpje om heerlijk uit eten te gaan. Voor andere activiteiten zoals strand, opgravingen zwembad etc. Is een huurauto noodzakelijk. Een lekker zwembadje bij de bungalow en omdat er maar 2 bungalows bij staan was het meestal een privézwembad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige rustige priveplek, aanrader!

W Groothuis, 19-5-2014

Heerlijk authentiek dorp, zeer vriendelijke mensen en gunstig geprijsd.

Eten in de restaurant is op goed niveau.

voldoende mogelijkheden om erop uit te trekken voor activiteiten in de omgeving, je hebt wel een huurauto nodig, prima niet super toeristische stranden.

Wij gaan zeker nog een keer!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Niets meer te wensen over........

biesheuvel, 13-5-2014

We hebben een heel fijne vakantie gehad. Het huisje prima in orde. Het zwembad een luxe extra, een schitterende omgeving. Lekker weer in mei en Aardige mensen in Kamilari. Het kan niet beter zou ik zeggen.
Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Ruimte, zeer net en kindvriendelijk

Dieter Decock, 10-9-2013

We werden hartelijk onthaald door eigenaar Marlon en dochter Romy. De bungalow en het zwembad zijn kraaknet en kindvriendelijk. Ruimte in de bungalow (ook in de kinderkamer). Aanwezigheid dvdspeler, dvd's en boeken laat onze kinderen toe (na een lange reis) zich onmiddellijk te installeren en 'thuis' te voelen. Je hoeft je ook niet constant de kinderen te wijzen op breekbare spullen. De huisjes zijn praktisch ingericht zonder 'tierlantijntjes'. Het balkon vooraan biedt een mooi uitzicht en is ideaal om met zijn allen te ontbijten. Het zwembad is niet erg diep (1m40), ideaal voor balspelen, kinderen, maar ook om als volwassene enkele baantjes te trekken voldoende. Handdoeken, lakens, worden wekelijks ververst of zelfs eerder, op eigen vraag. Dikke pluim voor Alexandra die de huisje onderhoudt en aanspreekpunt is bij afwezigheid van eigenaar. Het huis ligt op loopafstand van het dorp (bakker, supermarktje, 6-tal eetgelegenheden, incl. tal van vriendelijke inwoners).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtige vakantie

Bruno Bonte, 18-8-2013

We hebben super genoten van Kreta, dankzij onze plek.

Marlon is super attent, zonder opdringerig te zijn.

De ligging is super, en de restaurants in de buurt smaken naar meer.

Gereisd met partner in augustus 2013

Een aanrader!

Kurt Van Moeseke, 28-7-2013

De bungalows zijn een aanrader voor wie op zoek is naar een unieke locatie op Kreta, een rustige typische omgeving, de ware Griekse sfeer dus. De infrastuctuur is prima verzorgd en de gastheer zorgt ervoor dat je niks ontbreekt.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Gaia in Kamilari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Gaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Gaia scoort een 9.42 uit 10 op basis van 54 reviews.