8,4

113 reviews over Hotel Sunshine Crete in het Nederlands

nooit meer in Augustus

m.pekaar, 11-1-2014

het stormde de hele week, en was bloed heet, je mocht niet in de zee dus moesten we in het overvolle zwembad
Gereisd met partner in augustus 2010

Redelijk met veel geluidsoverlast in de village

jannet, 7-6-2011

Geluidsoverlast door animatieteam en Franse hotel gasten in het village gedeelte.

Animatie (franstalig)begint om 9.30 en stopt rond 24.00. De nachtrust kan beginnen nadat alles weer is opgeruimd en de luidruchtige en hoofdzakelijk(franse) hotelgasten de weg naar de hotelkamer hebben gevonden . Dat is dan (wanneer je geluk hebt) rond 2.00 in de nacht. In de kamers achter het village hoofdgebouw geen last meer van het geluid. Rond het zwembad veel last van het overactieve animatie team en zeer luidruchtige fransen. Voor rustzoekers geen ontspannen plekje. Wel sateliet verbinding maar geen nederlandse zender, kan (wil) ook niet geregeld worden.

Omgeving prachtig, fijn strand. Zeker een auto huren om de omgeving te gaan verkennen.

Complimenten aan de kok.

Gereisd met partner in januari 2011

voldoende / goed

A.Rijnbeek, 5-6-2011

Een wat gedateerd hotel. Ligt 7 km van Irapetra met een busverbinding soms om de 3 uur. Eten is goed. Kamers zijn matig. Airco lijkt te werken maar is dan onvoldoende en de bedden zijn slecht / houten plank met dun matras. Prijs/kwaliteit is goed ook omdat all inclusiv wel wordt waargemaakt.
Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunshine Crete**** bij :

fantastisch hotel en personeel.

hidde, 9-5-2011

heerlijk zwembad, super lekker eten, leuk strand, in omgeving niet heel veel te doen.
Gereisd familie in mei 2011

Uitstekend hotel,heerlijk eten, een aanrader

J.Molenaar, 4-2-2011

Wil je een relaxte vakantie, dan moet je hier naar toe gaan. Wij gaan hier zeker weer naar toe. De diners in de extra restaurants( 1x per verblijf p.restaurant te reserveren) is een welkome afwisseling, waar je als gast wordt verwelkomd en verwend met de heerlijkste hapjes. Dat alles duitstalig was, is voor ons hollanders geen probleem.
Gereisd met partner in juni 2010

extra kosten Kidsworld: een aanfluiting!

Monique, Pim & Oscar, 30-9-2010

Dat dit all inclusive hotel wat verder van de bewoonde wereld afligt, a là. Dat kon je van tevoren lezen. Maar het extra geld voor Kidsworld vond ik zonde! Boek lekker via TO en gebruik het bespaarde geld (in ons geval EUR 500,-- meer voor 2 weken) voor extra uitstapjes, een huurauto enzo. Onze zoon van 7 jaar heeft zich beter vermaakt met Susanne van de hotelanimatie dan met de geen-plezier-uitstralende meiden van Kidsworld. Dat hebben wij een aantal keren in een ander Kidsworldhotel wel anders meegemaakt.

De Kidsworldactiviteiten die er waren, waren over het algemeen meer geschikt voor meisjes en/of kinderen tot een jaar of 6. Er werd geen moeite gedaan om het programma beter aan te laten sluiten op de oudere kinderen (7-12 jaar). Erg jammer!

Gelukkig voor ons was het heerlijk weer, heel gezellig met de andere NL-gasten en maakte onze zoon met de andere jongens en meiden de hele dag het zwembad onveilig. Het personeel is zeer vriendelijk. En de keuze in eten/drinken zeer ruim.

Gereisd familie in juli 2010

Niet kindvriendelijk kleine kinderen 1 en 3 jaar

Deborah, 23-9-2010

GEboekt bij Kidsworldclub, ontevreden over hun service mbt beloofde babypakket (niet gekregen). Verder wel een goed hotel, lekker eten (alhoewel zeer Europees, niet het idee dat ik Grieks zat te eten), vriendelijk personeel. Alleen zeer veel trappen, geen grasveldje, verouderde speeltuin met hoog gras, en geen afgescheiden pierebadje voor de kleintjes. De twee kinderbaden zijn 55 cm diep, hetgeen voor een kleintje te diep is. Het kinderbad en de ligstoelen liggen verder ook direct naast het gewone diepere zwemgedeelte (in zowel village als beach). We konden hem geen moment uit het oog verliezen. De zee is kiezelstrand (heet!), en liep ook snel diep af. Verder is er in de omgeving niet veel te beleven. Hotel biedt ook weinig animatie. Op woensdag is Griekse avond en dan komt een traditionele dansgroep. Lange transfer (dikke 2 uur) was wel bekend, maar is echt wel lang. Ik ga niet meer terug in ieder geval.
Gereisd familie in september 2010

kidsclub viel erg tegen...

fam, 7-9-2010

We zijn hier 3 weken geleden geweest net voor het seizoen van de Nederlands ten einde kwam.

Er waren in het village gedeelte veel franssen..

En deze waren niet zo vriendelijk.

In het beacht gedeelte zaten het meeste Duitsers.

Als je in Duitsland boekt kom je dus ook op het bbeach gedeelte terecht.

de animatie was op beachgedeelte veel leuker als op het village gedeelte.

de meisjes van kidsworld hadden lange gezichten kfluisterde tegen elkaar dat ze uit wilde en vroegen kinderen niet mee naar activiteiten en waren nep actief!!

Het eten was in beide gedeelten erg goed.

Het is leuk om in allebij de gedeelten te gaan eten.

Het is een aanrader om je auto te huren bij het beach gedeelte deze man geef erg goede tips en uitleg en wij hebben daardoor heerlijk trips gehad in de omgeving.

Gereisd familie in augustus 2010

Precies zoals ik hier gelezen had..

remboo, 17-8-2010

Tja wat zal ik zeggen; het meeste is al gezegd hier. Vanaf het vliegveld naar de acco is het lang, 2 uur in de bus. Animatie in het Duits, alleen Ali uit Hongarije die heeft even in Nederland gewoond, laat hem maar eens Sinterklaas Kapoentje zingen tijdens waterpolo.

Bestaat uit village en beach gedeelte.

Rijdt 1x in het uur een busje; als je extra footje geef, rijdt ie vaker voor je.

Eten was wel goed in het beach en ontbijt ook wel in village.

Kamers waren oke met een werkende airco!

Dus niks nieuws eigenlijk.

Gereisd met partner in juni 2010

weer een heerlijke vakantie gehad

brenda, 15-8-2010

wij zijn voor de tweede keer naar het hotel geweest en hebben het er weer prima naar onze zin gehad, daisy en yvonne van kidsworldclub hebben de kids goed vermaakt, en we konden weer met het busje naar het beachgedeeltje, hij reed alleen 1 keer in het uur maar wij hebben de oude man, opa noemde me zoontje hem een keer 5 euro gegeven en toen mochten we hem gewoon op laten piepen zodat we gewoon weer mee konden rijden met onze tweelingkinderwagen. het eten was sinds 2 jaar geleden wel iets achteruit gegaan maar als nog wel te doen, kamers nog steeds hetzelfde, alleen bij binnenkomst staat er geen koelkast meer waar je flessen water kan pakken nu moet je die zelf in de supermarkt kopen, waar ze je weleens in de maling willen nemen, maar je moet dan gewoon je mond opentrekken en dan krijg je die fles water wel voor 40 cent ipv 3 euro, volgend jaar gaan we naar een ander land van kidsworld, groetjes
Gereisd familie in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunshine Crete**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Crete in Ierapetra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Crete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunshine Crete scoort een 8.39 uit 10 op basis van 129 reviews.