Beoordelingen Hotel Sunshine Crete****

Sunshine Crete****
129 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunshine Crete****
Agios Loannis, 72200, Ierapetra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Crete**** in Ierapetra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Crete**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunshine Crete scoort een 8,2 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Crete**** in Ierapetra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Crete****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunshine Crete**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 200 vakantiefoto's van Hotel Sunshine Crete**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunshine Crete**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Sunshine Crete**** met andere accommodaties in Ierapetra.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,1
8,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2011
"Redelijk met veel geluidsoverlast in de village"vertalen
jannet
5,0

07-06-2011 Geluidsoverlast door animatieteam en Franse hotel gasten in het village gedeelte.
Animatie (franstalig)begint om 9.30 en stopt rond 24.00. De nachtrust kan beginnen nadat alles weer is opgeruimd en de luidruchtige en hoofdzakelijk(franse) hotelgasten de weg naar de hotelkamer hebben gevonden . Dat is dan (wanneer je geluk hebt) rond 2.00 in de nacht. In de kamers achter het village hoofdgebouw geen last meer van het geluid. Rond het zwembad veel last van het overactieve animatie team en zeer luidruchtige fransen. Voor rustzoekers geen ontspannen plekje. Wel sateliet verbinding maar geen nederlandse zender, kan (wil) ook niet geregeld worden.
Omgeving prachtig, fijn strand. Zeker een auto huren om de omgeving te gaan verkennen.
Complimenten aan de kok.

Met partner, Mei 2011
"Voldoende / goed "vertalen
A.Rijnbeek
5,0

05-06-2011 Een wat gedateerd hotel. Ligt 7 km van Irapetra met een busverbinding soms om de 3 uur. Eten is goed. Kamers zijn matig. Airco lijkt te werken maar is dan onvoldoende en de bedden zijn slecht / houten plank met dun matras. Prijs/kwaliteit is goed ook omdat all inclusiv wel wordt waargemaakt.

Met jonge kinderen, Sept. 2010
"Niet kindvriendelijk kleine kinderen 1 en 3 jaar"vertalen
Deborah
2,0
3,0

23-09-2010 GEboekt bij Kidsworldclub, ontevreden over hun service mbt beloofde babypakket (niet gekregen). Verder wel een goed hotel, lekker eten (alhoewel zeer Europees, niet het idee dat ik Grieks zat te eten), vriendelijk personeel. Alleen zeer veel trappen, geen grasveldje, verouderde speeltuin met hoog gras, en geen afgescheiden pierebadje voor de kleintjes. De twee kinderbaden zijn 55 cm diep, hetgeen voor een kleintje te diep is. Het kinderbad en de ligstoelen liggen verder ook direct naast het gewone diepere zwemgedeelte (in zowel village als beach). We konden hem geen moment uit het oog verliezen. De zee is kiezelstrand (heet!), en liep ook snel diep af. Verder is er in de omgeving niet veel te beleven. Hotel biedt ook weinig animatie. Op woensdag is Griekse avond en dan komt een traditionele dansgroep. Lange transfer (dikke 2 uur) was wel bekend, maar is echt wel lang. Ik ga niet meer terug in ieder geval.

Met partner, Aug. 2010
"Nooit meer in Augustus"vertalen
m.pekaar
8,0

11-01-2014 het stormde de hele week, en was bloed heet, je mocht niet in de zee dus moesten we in het overvolle zwembad

Met jonge kinderen, Aug. 2010
"Kidsclub viel erg tegen..."vertalen
fam
5,0

07-09-2010 We zijn hier 3 weken geleden geweest net voor het seizoen van de Nederlands ten einde kwam.
Er waren in het village gedeelte veel franssen..
En deze waren niet zo vriendelijk.
In het beacht gedeelte zaten het meeste Duitsers.
Als je in Duitsland boekt kom je dus ook op het bbeach gedeelte terecht.
de animatie was op beachgedeelte veel leuker als op het village gedeelte.
de meisjes van kidsworld hadden lange gezichten kfluisterde tegen elkaar dat ze uit wilde en vroegen kinderen niet mee naar activiteiten en waren nep actief!!
Het eten was in beide gedeelten erg goed.
Het is leuk om in allebij de gedeelten te gaan eten.
Het is een aanrader om je auto te huren bij het beach gedeelte deze man geef erg goede tips en uitleg en wij hebben daardoor heerlijk trips gehad in de omgeving.

Met jonge kinderen, Aug. 2010
"Weer een heerlijke vakantie gehad"vertalen
brenda
10,0

15-08-2010 wij zijn voor de tweede keer naar het hotel geweest en hebben het er weer prima naar onze zin gehad, daisy en yvonne van kidsworldclub hebben de kids goed vermaakt, en we konden weer met het busje naar het beachgedeeltje, hij reed alleen 1 keer in het uur maar wij hebben de oude man, opa noemde me zoontje hem een keer 5 euro gegeven en toen mochten we hem gewoon op laten piepen zodat we gewoon weer mee konden rijden met onze tweelingkinderwagen. het eten was sinds 2 jaar geleden wel iets achteruit gegaan maar als nog wel te doen, kamers nog steeds hetzelfde, alleen bij binnenkomst staat er geen koelkast meer waar je flessen water kan pakken nu moet je die zelf in de supermarkt kopen, waar ze je weleens in de maling willen nemen, maar je moet dan gewoon je mond opentrekken en dan krijg je die fles water wel voor 40 cent ipv 3 euro, volgend jaar gaan we naar een ander land van kidsworld, groetjes

Met jonge kinderen, Juli 2010
"Extra kosten Kidsworld: een aanfluiting!"vertalen
Monique, Pim & Osca...
7,0

30-09-2010 Dat dit all inclusive hotel wat verder van de bewoonde wereld afligt, a là. Dat kon je van tevoren lezen. Maar het extra geld voor Kidsworld vond ik zonde! Boek lekker via TO en gebruik het bespaarde geld (in ons geval EUR 500,-- meer voor 2 weken) voor extra uitstapjes, een huurauto enzo. Onze zoon van 7 jaar heeft zich beter vermaakt met Susanne van de hotelanimatie dan met de geen-plezier-uitstralende meiden van Kidsworld. Dat hebben wij een aantal keren in een ander Kidsworldhotel wel anders meegemaakt.

De Kidsworldactiviteiten die er waren, waren over het algemeen meer geschikt voor meisjes en/of kinderen tot een jaar of 6. Er werd geen moeite gedaan om het programma beter aan te laten sluiten op de oudere kinderen (7-12 jaar). Erg jammer!

Gelukkig voor ons was het heerlijk weer, heel gezellig met de andere NL-gasten en maakte onze zoon met de andere jongens en meiden de hele dag het zwembad onveilig. Het personeel is zeer vriendelijk. En de keuze in eten/drinken zeer ruim.

Met vrienden, Juli 2010
"Prima hotel"vertalen
anoniem
8,0

10-08-2010 We hebben het er heel fijn gehad.
Dat het zo afgelegen is, kun je lezen als je boekt,kies je dus zelf voor.
En een dat stukje lopen is misschien 5 minuten,van boven na beneden dus een mooie wandeling.Kamers echt netjes en groot,voor ons samen 5 personen konden er in.Elke dag schoon beddegoed en handdoeken,ook voor het zwembad.We vonden het boven ook gezelliger dan in het grote hotel,alleen er was een ding wat wel jammer vonden voor de kinderen was er veel te doen maar voor ons echt helemaal niks.

Met oudere kinderen
"Goed Hotel, Lekker Eten, "vertalen
Vriend van ELMO
8,0

19-07-2010 Dit was onze tweede keer en nog steeds een heel leuk hotel. Vorige keer is in de zomer van 2008 geweest.
Super vakantie gehad, met lekker eten.
Een gratis busreis hebben wij er weer bij gekregen. (De pendel is 2 tot 2,5 uur, geen probleem als het geen verrassing is.)
Wat wel leuk is voor de iets oudere kinderen 12-45 jr :) is dat er op dinsdag en donderdag een (kleine) disco is met "goede" muziek + all inclusief drank tot 2 uur. DJ Mike draait al jaren zijn plaatjes maar ververst nog iedere week zijn repertoire. (Ook de muziek van "DJ Chuckie" is bekend.) Daarnaast blijft bar-tender Nikos altijd zijn drankjes met griekse hoffelijkheid aanbieden.
Het Beach gedeelte bestaat uit gewone hotel kamers en het village gedeelte uit familie kamers. De familiekamers hebben naast een centraal tweepersoonsbed een apart afsluitbaar slaapgedeelte voor de kinderen. Twee bedden met een derde bed uitschuifbaar. Airco kan dag en nacht aan.s-'Ochtends de ijspegels aan je neus als je hem s'nachts vergeet.
Personeel is klant gericht.(laat weten dat je nederlands bent en een paar woordjes grieks, heb je bij het personeel een streepje voor.)
Tips voor de reisleiding.
- De pendelrit zo direct mogelijk, desnoods met een klein busje.
- annimatie meer Engelstalig ("Radio Gaga" van Queen in het Duits gezongen was voor ons wel het humoristische hoogteunt. Wat hebben we ons rot gelachen !!)
Kortom, tuurlijk, is er altijd wel iets te klagen, maar klagen is een gewoonte en genieten een kunst.

Wij hebben genoten !!

Met jonge kinderen, Juli 2010
"Prima vakantie"vertalen
Miranda
9,0

26-07-2010 Dit hotel bestaat uit twee gedeeltes. Wij zaten in het Village gedeelte en de familiekamer is prima! Alles is compleet met een goede airco en schoonmaak. Het eten in het Beach-gedeelte is inderdaad stukken beter en veel meer keus maar een kleine wandeling van 2 minuten is een leuke onderbreking. Wij hadden het er graag voor over! De bustransfer is veel te lang, zeker met al die kleine kinderen. Als de bus rechtstreeks rijd dan zit je op 1 1/4 uur ipv ruim 2 uur. Het animatie-team (Daisy en Yvonne) zijn twee schatten en ze doen het heel erg leuk met de kinderen.
Met een buggy is het lastig om bij het zwembad te komen. Village is een stuk rustiger, wil je drukte? Dan ga je gezellig naar beneden naar het Beach gedeelte waar het een stuk drukker is. Wij hebben een prima vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?