Appartement Elia villas

Elia villas

1 review over Appartement Elia villas in het Nederlands

Onvergetelijke plek

Yolanda, 19-8-2012

Ons appartement in Elia was fantastisch! Ruim, compleet, schoon, en had een geweldig uitzicht. We hadden zelfs twee badkamers, een met ligbad en de ander met douche, beiden met toitlette. We hebben heerlijk geslapen met de airco aan, en s'morgens lekker in ons eigen zwembadje dobberen.

Het is een heel gezellig dorpje, met een klein dorps supermarktje en een plaatselijk restaurantje waar je geweldig en heel goedkoop kan eten. De meeste bewoners van het dorpje eten er elke avond.

De eigenaar van de appartementen is nederlands, en woont al jaren in kreta. Hij weet overal de weg en heeft goeie tips ( en veel humor!).

Je krijgt een vakantiepoes bij het appartement ;-) Ze komt elke dag en is SUPER lief! Het is ons in ieder geval enorm goed bevallen, zo goed dat we over twee maanden weer gaan.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elia villas in Heraklion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elia villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elia villas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.