Appartement Villa Chrissanthi Sea **

94 reviews over Appartement Villa Chrissanthi Sea in het Nederlands

Thuis komen

Yvonne en Bert, 14-10-2017

Super fijne accommodatie.

Top eigenaar Jiorgos, is er iets, zeg het bijna overal een oplossing voor🤗

Kleinschalig, en super goed eten in

Sailing Café bij topper Nikos. 😘

Gereisd met partner in september 2017

Fijne vakantie gehad.

Karina, 31-8-2017

Fijne uitval basis om Griekenland ten ontdekken. Gouve zelf is een rustig plaatsje met de vertrouwde winkeltjes, wil je uitgaan en stappen, moet je hier niet zijn, voor gezelligheid wel. Appartement chryssanti sea is absoluut aan te bevelen, schoon en veilig. En het aangrenzende café /restaurant is ook top.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Onze thuishaven

Yvonne en Bert, 4-7-2017

Geweldige plek, super gastvrije eigenaar Jiorgos. Niets is hem teveel. Vlak bij een mooi zandstrand. Heerlijke appartementen. Geweldig eetcafé waar Nikos zorgt voor een top sfeer en heerlijk eten.

Wij komen hier al 5 jaar, zowel met partner als mijn vriendin.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische locatie.

R&W, 27-4-2017

Kleinschalig, rustig aan zee gelegen, schoon, en goed onderhouden appartementencomplex met een heerlijk schoon zwembad. Wordt beheert door een zeer vriendelijke en gastvrije familie. Beheerder heeft verleden in Nederland. Hierdoor begrijpt en spreekt hij nog enigzins Nederlands. Ontbijten kan bij het naast de ingang gelegen restaurantje/barretje. Mooie locatie om hier vanuit met een auto Kreta te ontdekken. Voldoende pinautomaten, winkels cq. supermarkten op loopafstand beschikbaar.
Gereisd met partner in april 2017

Een warm welkom, een echt thuis gevoel.

Esther van der Wal, 23-4-2017

Een heerlijk complex, klein met aandacht voor de mensen. Dichtbij het strand en het centrum. Het is er schoon.

Een prachtige tuin. Vriendelijke eigenaren. Kleine supermarkt op 5 meter van complex. Eenvoudig eetcafé naast het complex, maar met heerlijke Griekse en Hollandse gerechten. Het beste terras om de mooiste zonsondergangen te kunnen waarnemen.

Gereisd met partner in april 2017

Kreta zoals Kreta hoort te zijn!

Anneke Vlugt, 15-9-2016

Na een half uurtje rijden van het vliegveld van Heraklion kwamen we aan bij het appartementencomplex. Villa Chrissanthi Sea ligt aan de weg langs de kust. Deze weg is echter niet druk dus ook niet vervelend. We werden verwelkomd door een Nederlandse mevrouw die we daarna niet meer hebben gezien. Geen enkel probleem want alles was prima geregeld. De inrichting van het appartement was wel typisch Grieks. Dus geen luxe maar alles wat er moest zijn, dat was er. En het appartement was lekker ruim. We zaten vooraan en ons terras keek uit op de zee. Prachtig om de golfslag van de zee te horen en zeker als je 's avonds in bed ligt. Dat gaf echt een vakantie gevoel. Het nadeel van vooraan zitten was, dat de wind best aanwezig was. Het was zeker 's avonds te koud om op ons terrasje te zitten dus verbleven we of binnen, of bij het zwembad wat verder naar achter lag en wat eigenlijk windstil was. Wanneer je naar dit complex gaat in een hele hete periode zit je dus vooraan het allerbeste. In het najaar kan je beter in de buurt zitten van het zwembad. Naast het complex zit een heerlijk restaurantje die ook nog eens niet duur was Sailor's Cafe. Gouves op zich stelt niet zoveel voor maar met een auto kan je mooie tochten maken. Er zijn genoeg autoverhuur bedrijven in de buurt waar je voor een schappelijk prijsje een auto kunt huren. Bij Chersonnisos en vlak bij Herkalion liggen meerdere Lidl-vestigingen waar je de grote boodschappen kan inslaan. Verder stikt het van de kleine supermarktjes die uiteraard wat duurder zijn.

Ik kan dit complex zeker aanraden. De zonsondergang elke avond blijft een feestje op zich. Geen entertainment en gewoon lekker rustig. Op en top Grieks. We hebben genoten van ons verblijf maar gaan er niet meer terug. Waarom niet? Er is nog zo ontzettend veel te zien op de wereld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een heerlijk rustig appartementencomplex

Hans, 20-7-2016

Villa Chrissanthi Sea is een heerlijk rustig appartementencomplex.

De kamers zijn prima! Keurig schoon en worden ook 2 a 3x per week schoongemaakt.

Wij zaten in appartement nr4. Deze heeft uitzicht over zee. Echt prachtig.

Het personeel is heel erg vriendelijk. je kan bij het Sailors Cafe beneden echt heerlijk eten. Er is geen gerecht geweest wat niet lekker was. Ook die eigenaar is super vriendelijk en gezellig.

1 klein puntje is de bedden. Deze zijn heel hard.

Maar overall: een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen

Ines Tuinstra, 1-5-2016

net appartement met leuk zwemband. winkels en restaurantjes op loopafstand. restauranteigenaar Nikos van het buurrestaurant maakt er voor kinderen echt een feestje van. Lekker rustig strand. En met de taxi naar antigouves op kosten van restaurant spiros is een echt uitje.
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Fantastische vakantie

Marc, 17-8-2015

Meer dan prima verblijf gehad in villa Chrissanthi sea.

- Accomodatie was netjes en schoon, maar enigszins wat gedateerd.

- Bij de accomodatie hadden wij de beschikking over een dakterras met uitzicht op zee, echt ideaal om lekker in de avonduren wat te drinken

- Het restaurant heeft een prima prijs kwaliteitsverhouding en mooie ligging aan zee.

- Het terrein en het zwembad van het complex zien er keurig en schoon uit.

- Het complex heeft een mooie ligging aan zee, met wat winkels in de buurt en is op 10 minuten loopafstand van de hoofdstraat van Gouves.

Gereisd met partner in juli 2015

Wij komen terug!!

Amarens Brinksma, 14-8-2015

Dit appartementencomplex was perfect voor onze vakantie! De eigenaren zijn zo gastvriendelijk en kunnen zelfs een paar woordjes nederlands, zowel van het restaurant als van het appartementencomplex. De matrassen van het bed waren wel echt te hard, deze zijn nodig aan vervanging toe, maar voor de rest was alles echt top! De ligging was perfect, een lekker rustig dorpje en met 2 stappen lig je in de zee. Op verschillende plekken kun je een scooter of een quad huren. Een perfecte plek voor jonge stellen of een gezin met jonge kinderen. Echt fantastisch hebben we het gehad!
Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Chrissanthi Sea bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Chrissanthi Sea in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Chrissanthi Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Chrissanthi Sea scoort een 8.81 uit 10 op basis van 96 reviews.