Hotel Maya Beach ****

Maya Beach
6,9

19 reviews over Hotel Maya Beach in het Nederlands

Sarah, 18-8-2006

Wij zijn daar twee jaar geleden geweest . Ik vond de kamers erg leuk , het is geen typisch hotel ,maar eerder allemaal huisjes bijeen . Het zwembad was naar mijn mening helemaal niet vies , het was misschien niet erg groot , maar het is dan ook maar een klein hotelletje . Het enige dat mss wat tegenstak was het eten , het was wel vaak hetzelfde , maar het viel toch wel meeHet ontbijt vond ik wel goed , er werd eens een keer gewonnen brood gebakken , een andere keer pannekoeken , een andere keer een eitje enz... het eten viel echt wel mee , het was niet erg slecht zoals vele mensen hier laten uitschijnen , het enige wat ik echt slecht vond was het drinken , de frisdrank smaakte niet zo goed , het bier niet zo. Maar het hotel ligt vlak bij enkele zeer gezellige winkeltjes en cafeetjes die nog open zijn na 12 uur s'avonds , en in het kappelletje voor het hotel waren er vaak trouwfeesten.

edith de rooy, 13-8-2006

noodgedwongen in dit hotel ,door overboeking.......

slechte service,een bezweten "bob de rooy" achtige manager, die het eten serveerd.iemand die dit hotel redelijk vind is nog nooit ergens anders geweest en heeft bananen in de ogen.wat een shit hotel en slechte hygiene..halve glazen drank "bijna afwaswater", veel oostbloklanden gasten die het s'morgens al beginnen met wodka ,kun je je voorstellen hoe gezellig het het s'ávonds was voor een stel saaie duffe hollanders met een half glas bier zonder schuim en een half glaasje nep cola.

Advies:ga er NIET heen al krijg je nog geld erbij..............wij kunnen het weten wij waren er 8 dagen dat was 8 dagen te veel......

Cees Wouters , 10-8-2006

Wij zij hier 11 dagen geweest all inclusive .

Het hotel op zich lijkt aardig vanaf de voorkant, maar is zeker nog geen 3 sterren waard.Het ontbijt was sober, en de lunch en het diner slecht.

Geen variatie elke dag mais bij het hoofdgerecht,

Dit hotel is er niet op ingericht voor all inclusive de gerechten werden in een

zijkamertje vlgs ons opgewarmd.

Het drinken in de bar was een heel beperkte keus nl frisdrank uit een automaat,en bier wat niet schuimt,de glazen werden niet goed gespoeld, en als je dan toch een cola of zoiets bestelde dan kreeg je een half glas.

De kamers werden helemaal niet gepoetst

1 keer in 11 dagen, en de bedden werden ook niet opgemaakt,en ook kregen wij geen nieuwe handdoeken.

Kamers waren wel ruim, maar de douche gelegenheid was echt een heel klein bakje en elke keer een overstroming in de badkamer.

xx

zee, 4-8-2006

Net terug van vakantie Maya Beach.

Personeel toch wel vriendelijk.

drie keer per dag eten, GEEN variatie en GEEN buffet. het is eten wat de pot schaft. je krijgt een bord voorgeschotelt met of Vette stukken vlees en mais. Dit was bijna elke dag zo. Dat vond ik echt slecht. 4 dagen van de 8 uit eten geweest omdat het me echt tegenstond het eten in het hotel. salades wel lekker. Alleen ontbijt oud brood van de dag ervoor, koffie opgewarmd, en totaal geen variatie. Beetje kaas, vlees elke dag hetzelfde. Niet echt lekker. Ook geen eitje gezien sochtends.

Kamers wel groot, maar slechte schoonmaak. 2 keer om handdoeken moeten vragen en om toiletpapier. Dat is slecht.

Ligging is daarentegen lekker rustig, bij strand en mooi kapelletje en een winkelstraat in een kwartier lopen.

Ga er zelf niet weer heen. Misschien sterretje meer volgend jaar.

Leen & Tim, 21-7-2006

Wij kunnen ons volledig aansluiten bij de mening van Leo die we op onze vakantie vorig jaar trouwens hebben ontmoet. Grote luxe is er inderdaad niet te vinden maar voor wie grote luxe niet rijmt op gezelligheid, relaxeren en genieten is dit hotel toch een aanrader.

Puike vakantie gehad, kwaliteit van het eten was soms aanvaardbaar (soms wel wat veel van hetzelfde), bediening over het algemeen vlot en vriendelijk, inzake ligging voor uitstappen vrij centraal gelegen, gezellige uitgaansbuurt in de onmiddelijke omgeving, mooi uitzicht uit de kamers met zeezicht, klein maar verzorgd en verfrissend zwembad (waar het wel niet evident is een ligstoel te bemachtigen).

Gereisd anders in juli 2006

Joris, 14-7-2006

Ik ben vorig jaar naar Maya Beach geweest in september en hield er een geod gevoel aan over. Het eten was niet super, de bedden waren niet zo zacht, maar verder was het hotel prima. Voor de prijs die we betaalden een aanrader hoor!

ps: als ik sommige negatieve reacties hier lees dan zou ik vorig jaar niet eens vertrokken zijn! Waar halen jullie het?

Gereisd anders in juli 2006

Leo Matheve, Tongeren, België, 17-12-2005

Dag mensen, wij zijn zeer tevredn over het hotel Maya Beach in Gouves. Het is inderdaad, zoals ik in sommige commentaren las, geen vijfsterrenhotel qua strand, bars, eten, bediening... Maar heeft u ook eens naar de prijs gekeken? Maya Beach is een best betaalbaar hotel voor wie er eens echt tot rust wil komen. Geen luxe, maar ook geen zorgen, en zalig kunnen genieten van de zon, de zee en de toch wel heel fatsoenlijke bediening in het hotel. Wij zijn er al drie jaar na mekaar geweest en gaan volgende zomer zeker terug. De mistevredenen blijven beter thuis.
Gereisd anders in december 2005

Kris De Smet en Karel, 29-9-2005

Gevoel na verblijf: enorm opgelicht

-Personeel:onvriendelijk

-Kuispersoneel: ?

-Eten:lekker maar niet Grieks

-Avondeten:soms geen vlees;bvb enkel puree met bonen in tomatensaus

-Snacks:nooit

-BBQ:nooit

-Vis:1keer (eiland!)

-Fruit:1keer watermeloen,1keer meloen+sinaasappel (Fruit in Gr is goedkoop én lekker)

-Bar:te vroeg dicht

-Laatste avond:Rantsoenering eten wegens 'problemen met kok'

-Lokale dranken All-in-formule: Ouzo.

-Bar:Veelal onbemand,dus geen drinken

-Zwembad:Vies,veel haarkluwen die opwoelen bij in water springen

Vakantie in Maya Beach lijkt goedkoop, maar...

-Eenzijdig eten ->meer uiteten

-Onbemande bar ->flesjes drank kopen

-Ouzo moe gedronken ->coctails of wijn drinken

Deze ongeplande uitgaven maakten het onze duurste vakantie ooit!

Een normaal 3*-hotel heeft basis als vriendelijk personeel,vlees bij elke maaltijd,proper zwembad. Ook in Griekenland!

Marjon en Raymond, 27-9-2005

Prima hotel. Veel mensen vergelijken dit met de allinclusive resorts in Turkijke, echt Griekenland is niet Turkije. Voor Griekse begrippen is het eten prima. Voor ieder wat wils. Kamers zijn erg groot en prima verzorgd. Ligt kort bij een zandstrand en het zwembad was ook schoon en netjes.

Veel mensen zeuren over het eten, echter het is echt niet oneetbaar of slecht of niet variabel. Leuke week daar gehad. Alleen het personeel kan iets behulpzamer en vriendelijker!

Fam Rikkers, 24-9-2005

In 2004 geweest,met 2 kinderen.

Wij zijn nu 5 keer op Kreta geweest en zijn totaal geen luxe mensen maar wat ik bij Maja B. heb meegemaakt is niet te beschrijven....mensen blijf daar weg.

Je hebt een jaar hard gewerkt,je leeft naar de vakantie toe....Dan heb je dit niet verdiend.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Beach in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maya Beach scoort een 6.94 uit 10 op basis van 22 reviews.