Hotel Lavris & Bungalows ****

7,3

25 reviews over Hotel Lavris & Bungalows in het Nederlands

Fantastisch hotel

Anneke , 17-8-2014

Hotel Lavris is een fantastisch hotel, mooie kamers, all inclusive heeft ruime keuze, voor elk wat wils, ruimte om zwembad voldoende, vriendelijk personeel , goede service.

Dorpje op zo'n 300 m afstand is klein: 1 winkelstraatje, maar wel gezellig, afstand naar t strand ( ongeveer 600 m) vonden wij te ver om te lopen met temperaturen van 30-32", maar dat is persoonlijk.

Gereisd met partner in augustus 2014

goed hotel wanneer je niet van strand houd

Brenda, 1-11-2011

het hotel is netjes en schoon kamers in gerenoveerde deel zien er netjes en verzorgd uit de ligging is minder je moet een eind lopen voor het strand personeel is super petros en afrodite twee toppers aan de poolbar vrolijk vriendelijk en gezellig ze helpen je met alles.bij de receptie zijn ze vriendelijk en helpen je ook goed altans de overdag de meneer de avond wat minder

bediening in het restaurant is ook top alleen het eten is lauw zo als in heel griekenland en weinig variatie.

hebben er 2x 3 dagen gezeten en hebben eenhele leuke tijd gehad ondanks de laatste weken van het seizoen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Geen 4 sterren..Nooit meer terug.

Rob, 3-8-2011

Lavris is geen 4 sterren,ondanks renovatie.

Personeel in restaurant is goed en vriendelijk.Het personeel aan de receptie niet,zij zijn absoluut niet klantgericht.All.incl. snacks zijn beperkt en koud.

Bar 's avonds betkent in de rij staan.

Kamers zijn schoon op de gebruikelijke schimmelvorming in badkamers na.

Eten is van bedenkelijke kwaliteit,vaak koud en steeds weer hetzelfde.

Ligging van hotel is niet mooi.

Het dorp Kato Gouves is net een oorlogsgebied..veel rotzooi en troep en zeer veel leegstand.Niet e vergelijken met bijv. Chersonissos.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Was erg leuk..

Chrisses de baas, 13-6-2009

Wij zijn vorig jaar ook naar Hotel Lavris geweest.

We hebben het erg naar onze zin gehad en er waren heel veel faciliteiten.

Het enige negatieve was dat je om 11 uur s'avonds moest betalen maar dat als je van tevoren in de rij staat je het meestal niet haalde tot 11.

Verder heb ik me wel vermaakt.

Animatieteam was ook erg leuk en betrokken met de toeristen.

Niks mis met deze vakantie zou ik zeggen ;)

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Nog een keer

Sabiien, 30-12-2008

Het Lavris hotel in griekenland was heerlijk ik mis het nog steeds elke dag ,, zou dr zo weer terug naar toe willen, het animatieteam was geweldig..

Alleen rond 10e moet je niet meer in de rij gaawn staan want dan wil iedereen vlak voor 11e nog ff wat te drinken halen...

Maar voor de rest heerlijk was het er..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

netjes

Cor, 24-11-2008

Zelfde ervaring als wij inderdaad 15 dagen betalen en maar 13 dagen eten krijgen

de moeite waard

Wij, 23-11-2008

Mooie kamers, mooie zwembaden.

Eten was goed.

Wat wel negatief was, bij aankomst s'nachts niets te eten of drinken, wel de hele dag AI betaal, zelfde geld voor de vertrekdag, dus eigenlijk 15 dagen betaald en 13 gekregen. Dus we zullen niet snel bij Ferio meer boeken. Verder een prima hotel.Als dit hotel zorgt voor eten en drinken bij late aankomst, zou het beoordelingscijfer veel hoger liggen.

aanrader

karin & Marijn, 20-11-2008

Goed hotel,erg vriendelijk personeel.

Kamers schoon, goede maaltijden maar wat weinig variatie als je er meerdere

weken verblijft.

Twee mooie goed onderhouden zwembaden.

Ook de sauna ruimte met binnen bad is tip top in orde

zaaaaaalig

j.groenintwout, 28-8-2008

Een super accomodatie, we hadden een kamer (zonder extra kosten) in het 4-sterren hotel gedeelte, nieuwe kamer, bad, tv airco. helemaal super. Wendy en Mario animatiestelletje zijn zo leuk. Het strand is via een sluiproute achter het hotel langs 5 min. lopen. En de bus naar Heraklion/Malia stopt aan de hoofdweg en kost weinig. Eten helemaal super, elke dag veel keus. En het personeel allemaal lief. Geen enkele klacht dus.
      Gereisd met partner in augustus 2007

hotel bingo

m.waldmann, 14-8-2008

We zijn net terug van kreta,we hebben 3 weken in hotel lavris gezeten,onze kamers waren niet beschikbaar dus kregen we een 4 sterren kamer,na 3 dagen moesten we verhuizen of we moesten bij betalen als we dat zouden willen,dus maar verhuizen,trouwens het viel wel op dat dit regelmatig gebeurde !!!!!! Het eten was de eerste week goed maar daarna werd het toch minder.Elke avond was er bingo tot vervelend aan toe,ook de barkeeper hier was zeer traag,zeker in opdracht,elke avond stond er wel een rij van 10 man voor de bar en maar wachten tot je aan de beurt was want alleen hij tapte,als het een beetje mee zat dan kon je ongeveer van 21.00 uur tot 23.00 uur 3 drankjes krijgen en dan heb je wel all in.Alleen naar 11.00 uur,als je dan moest betalen kreeg hij vleugels. Ook voor de rust na 12.00 in de nacht zou ik hier niet weer heen gaan,want om de paar minuten gaat er een vliegtuig over je heen en dit dag en nacht.Dus van mijn kant geen is dit geen aanrader,maar ja smaken verschillend.
      Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lavris & Bungalows bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavris & Bungalows in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavris & Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lavris & Bungalows scoort een 7.32 uit 10 op basis van 31 reviews.