Appartement Kleanti

Kleanti
7,2

14 reviews over Appartement Kleanti in het Nederlands

fam. Brekelmans, 11-6-2008

Een gezellig en leuk apartement.

Jammer dat de kamers klein zijn zo moesten we bijvoorbeeld in de keuken slapen.

Wel een terras van 2 meter van het zwembad.

Gereisd familie in juni 2008

4-6-2008

Heerlijke vakantie gehad! Niet zo druk als Chersonissos maar er toch vlakbij.Het appartement was groot genoeg en werd goed schoon gemaakt. Wij hebben niet veel aan het zwembad gelegen maar het was allemaal prima verzorgd, gezellig barretje erbij.

Eten is super. Rainbowbar is echt een aanrader! Het is ook goed te doen om een scooter te huren al werd dit door de reisleiding gelijk afgeraden. Reisleiding was zowiezo verschrikkelijk.

Heerlike vakantie gehad en zou zo weer terug gaan (als je het nog ergens kan boeken)

Gereisd met partner in september 2006

Marie-José, 3-6-2008

Minpuntje: je moet een drukke snelweg oversteken.(niet fijn met jonge kinderen). Wij (gezin) met kinderen van 13 en 16 jaar hebben het 3 weken bijzonder fijn gehad. Kleanthi is een geweldige vrouw.Jammer dat veel Nederlanders zo zuinig zijn en niets aan de bar drinken.juli/aug.2007
        Gereisd familie in juni 2008

Familie Schutten, 26-1-2008

Wij waren in augustus 2007 naar Kleanthi app. geweest.

Mijn kinderen van 14 & 10 jaar hebben zich uitstekend vermaakt daar.

En wij trouwens ook.

Kleanthi is echt een super mens.

Haar man & kinderen ook.

Ze hebben echt alles voor je over.

De ligging is ook goed, 10 minuten lopen van het strand & een het kleine centrum.

Voor het echte centrum van Gouves moet je toch wel 20/30 minuutjes lopen.

En met de bus/taxi ben je met een kwartier in Chersonisos of Herklion.

We hebben echt een topvakantie gehad.

Jammer dat het dit jaar niet meer te boeken is, anders waren we er zeker weer heen gegaan.

Gereisd familie in augustus 2006

a.cijvat, 6-1-2008

Kleanthi appartement is een klein complex met prima studio in een rustige omgeving, uitzicht op olijfbomen, bergen en oudgouves.

Zwembad heeft mooie planten rondom staan, ziet er leuk uit

10 a 15 minuten naar het strand, winkel en bushalte dichtbij complex

Commentaar schoonmaak, dat lig aan je zelf op iedere gang stond schoonmaakspullen dus na het douchen ff aandweilen, dan is het ook niet meer nat.

Gereisd met partner in januari 2008

Noowaag, 25-10-2007

Lekker relaxte sfeer, geen groot complex ofzo..14 appartementen. Zeer vriendelijke mensen. het zwembad is gewoon leuk om even een duik in te nemen, maar niet speciaal. Loopafstand naar strand en dorpje is goed te doen.

Oja..let wel op..als je gaat douchen is meteen de badkamer zeiknat(geen douce gordijn...). met z'n 2tjes hebben wij het er erg goed gehad.

Gereisd met partner in oktober 2007

P.W.H.J. Versnel, 30-9-2007

Niet echt comfortabel zitgedeelte,zeer pover.Inventaris is zeer beperkt.Verder schoon en netjes.De mensen zijn behulpzaam.De ligging is mooi en de tuin en zwembad mooi en goed. We hebben een fijne vacantie gehad.
        Gereisd met partner in september 2007

W. Warnier, 28-9-2007

Ligging is ongeveer 10 min lopen vanaf strand, 5 min vanaf de restaurants en 15 min vanaf het centrum Gouves met nog meer restaurants. half uur met bus naar Iraklion en 15 min naar Chersonises. Zwembad is niet kindvriendelijk en zou wel wat meer schoongemaakt mogen worden. Kamers zijn qua prijs kwaliteit goed, maar ook schoonmaken is niet het sterkste punt hier. Daarintegen wel kleinschalig wat het ook weer knus maakt. Kleanti (eigenaresse) is erg behulpzaam, maar ook vrij makkelijk in het laten van dingen.
        Gereisd familie in september 2007

H. nijland, 15-9-2007

in het appartement lag in de badkamer een mat welke volgens ons nooit verschoond is de handoeken rafelde aan alle kanten er werd slechts 1x schoongemaakt in het zwembad zat een dikke bruine laag en rond het zwembad werd nimmer schoongespoten voor de kinderen was er geen bad 1.50 meter was het laagste punt heb mijn ongenoegen ook by marysol neer gelegd
        Gereisd met partner in september 2007

k .schoeman, 8-9-2007

We zijn net terug,hebben het erg naar ons zin gehad.Het appartement kon zeker beter.Het was erg vies,er werd totaal niet schoongemaakt,en hebben ook geen schoon beddengoed gehad de hele week.De bad kamer was wel het toppunt,die was echt smerig.

De eigenaren vond ik erg bot en onvriendelijk.Ze hadden er duidelijk geen zin meer in.Ik vind toch dat je het hele seizoen vriendelijk moet blijven.

Daarentegen was het zwembad heerlijk.

In de omgeving zijn veel goede restaurantjes,en niet duur.[milos is een aanrader]

Centrum is een behoorlijk eind lopen,maar vonden wij niet erg.Het is zeker de moeite waard om heen te lopen.vooral aan het de boulevard zitten hele leuke barretjes.

Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kleanti in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kleanti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kleanti scoort een 7.23 uit 10 op basis van 14 reviews.