Matig

29 reviews over Appartement Katerina Complex in het Nederlands

?

Geweldige vakantie.

Luuk (Tarzan), 7-7-2008

Stelletje zeurpieten allemaal hier op het forum.

Het zembad is geweldig. De zee dichtbij en ook geweldig. De zon schijnt er altijd. Wat wil je nog meer. Als je je aan de heusregels houdt, wat volgens mij normaal gesproken zo behoort te zijn, is Dimitri een beste vent waar we samen met vele verblijfsgenoten destijds in juli 1997 echt een geweldige tijd mee hebben gehad.

Samen gegeten waarbij de Raki rijkelijk geschonken werd, heel veel gelachen, geweldig. Dimitri en gasten, dank je voor een onvergetelijke vakantie.

Het interieur is sober, ja, maar je leeft toch buiten in dat heerlijke klimaat. Naar de bakker is het misschien net 5 minuten lopen, is dat erg als je de rest van de dag op je luie krent ligt te genieten van de zon ??

Als wij weer naar Kreta zouden gaan, zouden wij Katerina weer boeken, maarja, de mensen zijn helaas verandert, veeleisender en meer egoistisch geworden.

Of er weer zo'n gezellige vakantie in zit, aan de negatieve beoordelingen te zien, is de kans klein.

Gereisd met partner in juli 2004

Henk Janssen, 11-10-2007

14 september aangekomen, overboekt, ander appartement.

Zondag dan toch naar Katerina. Slordig appartement met minimale inrichting, maar daar is in de andere beoordelingen al genoeg over gesproken. 14 dagen verblijf 1 x schoon beddegoed, per 4 dagen schone handdoeken, reinigen appartement, nou laat ik het maar netjes houden. Voor de rest een prima vakantie gehad met leuke autotochtjes. Wij komen terug, maar niet meer bij Katerina

Sid, 29-9-2007

Vriendelijke eigenaar die graag een praatje maakt en vertelt over zijn olijfboomgaard. Mooie tuin. Wel wat afgelegen. Prijs/kwaliteit kan je wel beter vinden.maar al bij al niet slecht.

G. Moes, 24-9-2007

een hele norse verhuurder die er volgens ons geen zin meer in heeft.er waren geen spullen om wat schoon te maken,de douche/wc was ook niet om over naar huis te schrijven.kreta was heel leuk maar dit appartement gaan wij niet meer naar toe en met ons de mensen die er de zelfde periode zaten.
        ?

W. de Vries, 17-9-2007

Bij aankomst op het vliegveld melden wij ons bij de bus en toen bleek dat we waren overgeboekt. Graag hadden we op dat moment meer informatie gehad. Over waar we heen gingen hoe het er uit zag in welke plaats het lag etc. maar app complex Dimitra en omgeving is/was prima.

T. Dauvillier, 5-9-2007

Het appartement ligt erg afgelegen, dus autootje/ brommer is een must of je moet erg van wandelen houden. De eigenaar is een erg gefrustreerde man die op een onvriendelijke manier met gasten omgaat. Er is geen bar of restaurant aanwezig, ookal lijkt dit bij aankomt wel zo. Ons appartement vond ik niet schoon en erg oud. Minidouche waar je je kont niet kunt keren. Als je aankomt ziet het er wel leuk uit met het zwembad en de palmbomen, maar al met al was dit een grote teleurstelling. Doordat het appartement niets voorstelde hebben we alles buiten de deur gedaan. Gezellig relaxed in het appartement bijkomen van de dag was er niet bij.
              Gereisd met partner in juni 2007

sabina, 1-9-2007

waardeloos apt.veel gebrekken.zeer onvriendelijke eigenaar(gefrustreerde man).kortrom smerig en goor apt.
              Gereisd met partner in augustus 2007

A Schram, 31-8-2007

Met z'n vieren in het appartement was erg krap en er werd slechts 1x in de 2 dagen schoongemaakt wat te weinig was. Gouves is erg saai, gelukkig hebben we ons prima vermaakt door de rest van het eiland te verkennen. Het appartement lag in "the middle of nowhere", alles was heel ver lopen. De eigenaar was wel vriendelijk en er was gelukkig een zwembad. Volgende keer liever een strategischere locatie...
              Gereisd anders in augustus 2007

KP, 25-8-2007

Prijzen zoals in de gids stonden kloppen niet, verder heeft de eigenaar van het complex een steekje los.
              Gereisd met partner in augustus 2007

E. Kortboom, 24-8-2007

Gouves is een zich ontwikkelende kustplaats. Terwijl we er waren was men bezig met de afronding van de bouw van een groot hotel aan het strand. Ook de boulevard werd aangelegd en van lantaarnpalen voorzien. Het complex ligt in een rommelige wijk, maar is zelf heel verzorgd (wel sober ingericht). Er zijn strenge regels die door de eigenaar punctueel gehandhaafd worden. Voor mensen die niet voor het uitgaansleven komen, zoals gezinnen met kinderen of rustzoekers is het zeer geschikt. Vakantiegangers die zich niet aan de regels houden vallen meteen uit de toon en houden het niet lang uit. Sterker nog, ze kunnen uit het appartementencomplex worden verwijderd. Wij hopen dat het karakter van dit kleine complex gehandhaafd blijft en willen er zeker nog eens naar terug.
              Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katerina Complex in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katerina Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Katerina Complex scoort een 6.03 uit 10 op basis van 31 reviews.