Appartement John Mary ***

7 reviews over Appartement John Mary in het Nederlands

zeker weer terug

Bert en Marjon Senden, 26-3-2009

wij komen al 20 jaar op kreta, eerste keer bij John-Mary

app. netjes en schoon, eigenaar is wel vriendelijk ook zijn vrouw, misschien komt het door de opstelling van sommige gasten.

zijn met hem op diversen plaatsen samen geweest, bij zijn villa in de bergen, ouders, etc

geen problemen gehad met onvriendelijkheid.

zeker de moeite waard om terug te gaan.

voor wie in sept gaat, erg mooi dorps feest in de bergen (pano gouves)

Gewoon goed.

K.Ketting Olivier, 6-1-2009

In 2001 voor het eerst bij John&Mary en nu nog steeds en 2009 ook weer.

Michalis staat altijd klaar voor wat dan ook en hoelaat dan ook.Haalt en brengt ons van het vliegveld.

Het oude complex is vernieuwd.Aan de bar annex receptie is goed vertoeven met of zonder alcohol.

Het is er mooi en rustig maar ook dor en bruin.Kreta dus.

Gouves is een ideale uitval basis voor de rest van het eiland.Goede taverna is Phillopos, vlakbij.

Verder een kermis straat in Gouves,shops en restorants enz.

Dit jaar met de kinderen en klein kinderen,is nu al een feest.

Doordat wij daar al jaren komen kennen de local's ons ook,eigenlijk al van de 2e jaar.

Kretenzers zijn een vriendelijk volk.

Gereisd met partner in augustus 2008

Schandalige service

Daniel, 13-9-2008

Zeker een mooi appartement met goede ligging. Alleen is de eigenaar erg klantonvriendelijk. Kijkt je niet eens aan, legt niets uit (je moet overal zelf achteraan gaan), luistert niet naar je enzovoorts! Schandalig voor woorden. Voor de klantvriendelijkheid hoef je dit appartement dus niet te nemen!!

Service ronduit schandalig!

Daniel, 13-9-2008

Zeker is het een mooi appartement en een mooi complex met goede ligging. Alleen is de eigenaar een van de grootste ploerten die ik gezien heb. Totaal geen klantvriendelijkheid of enige omgangsvormen dan ook geleerd! Erg rommelige aankomst (geen officiele receptie!) en de meest onpersoonlijke vertrek (zonder ook maar aangekeken te worden of dat er iets gezegd werd). Nee, voor de klantvriendelijkheid hoef je hier niet heen!

Eugène, 2-10-2007

Het appartementencomplex wordt erg netjes onderhouden en ligt vlakbij het strand,supermarkten en restaurants. Toch ligt het ook afgeschermd voor de drukte, dus rustzoekers kunnen hier ook terecht.Een schot in de roos !
Gereisd familie in oktober 2007

solange, 27-9-2007

Mooi complex, dicht bij de zee. kamers in het oude gedeelte gedateerd en sommige (mn de 1-kamer appartementen) zijn erg klein en niet leuk. In het nieuwere gedeelte is het zeker niet slecht toeven, het uitzicht is alleen wat minder. We hebben 1 dag in het niewere gedeelte doorgebracht, daar waren de bedden en badkamer een stuk beter dan in het 2 kamer appartement dat we daarna hadden, maar die was ruimer en had uitzicht op zee en 2 balkons, dus hebben we de zeer smalle bedden en de oud badkamer voor lief genomen. Voor de rest, heerlijk rustig, weinig andere gasten eind sept (in het hoogseizoen veel ieren), geen lawaai, mooi zwembad, goede ligstoelen, dichtbij de hoofdweg voor de bus. Wel veel laag vliegende vliegtuigen, is in het hoogseizoen noet zo tof denk ik. Eten bij Mylos was een genot. bij het kerkje aan de zee 3 grieks orthodoxe huwelijken van nabij kunnen meemaken (gebeurt allemaal buiten). voor de rest is Gouves niet veel soeps.
Gereisd met partner in september 2007

Elise, 22-8-2007

het is even geleden dat ik er geweest ben, maar het was super.

Vooral als je niet TE touristisch wilt zitten.

Gereisd met partner in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement John Mary in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement John Mary zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement John Mary scoort een 8.22 uit 10 op basis van 9 reviews.