Appartement Gouves Village ****

Winkeltjes in de buurt.

Belofte niet nagekomen.

Gereisd met vrienden in juni 2003

linda, 14-2-2006

Ik ben 3 jaar geleden naar gouves village geweest samen met mijn vriend. Ik vond het daar bijzonder mooi, net kleine kasteeltjes. We hadden een aanbieding dus zaten er goedkoop.

Wat mensen hier schrijven over Mike, daar ben ik het absoluut niet mee eens! Ik heb die vakantie een goed contact gekregen met hem en ben nu inmiddels al 4x terug gegaan naar kreta om Mike op te zoeken. Natuurlijk wil Mike geld verdienen daar moet hij de rest van het jaar op teren (met zijn gezin), aangezien het maar enkele maanden hoogseizoen is, maar Mike is een hele vriendelijk man die begaan is met mensen die hij waardeert. Hij heeft mensen kennis en ik ben er dan ook van overtuigd dat degene die slecht over hem spreken, zelf niet de heiligste mensen zijn.

Ik heb de vakantie van mijn leven gehad bij Mike en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor, vandaar dat ik ook ieder jaar terug ga om hem op te zoeken. Degene die moeite hebben gedaan om hem echt te leren kennen weten dat Mike een bijzondere man is!

Gereisd met partner in juli 2003

Kelly en Wouter, 30-8-2004

Leuke appartementen. Wij hebben geen problemen met Mike gehad, maar je moet inderdaad misschien wel een beetje voor hem oppassen. Als je af en toe een babbeltje maakt is er niks aan de hand. Wij hebben het in 2002 erg naar ons zin gehad hier.
    Gereisd anders in augustus 2004

Ralph Post, 6-6-2004

Het appartement is super!!de ligging is rustig aan het eide van een weg waar alleen bussen rijden die mensen brengen en halen van een hotel even verderop.Mike is een vuile oplichter dus pas op voor hem!!woekerprijzen voor drankjes en als je zelf wat meeneemt naar het zwembad word hij kwaad!ook zijn hele familie logeerd er weleens en nemen het zwembad in beslag en maken lawaai tot 's avonds laat.ook vond ik een a4 tje waarop stond dat het zwembad golven kon creeren.NOT!

ook stond de klep van de pompput constant open en heb hem zelf meerdere malen dicht gedaan.logees konden een lakenpakket huren voor 40 euro?! per stuk.Ook komt hij zomaar binnen wandelen bij je en als je vraagt of hij niet even had kunnen kloppen krijg je een grote bek van hem!!dus pas op met mike maar verder is het een geweldig appartement!

Gereisd anders in juni 2004

jocopi, 1-10-2003

hier geweest in de zomer van 2001.

zeer geslaagde accomodatie.

gezellig stadje.

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gouves Village in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gouves Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gouves Village scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.