Hotel Gouves Bay ***

Gouves Bay
5,7

6 reviews over Hotel Gouves Bay in het Nederlands

Hannie Drost, 12-5-2007

Was afgelopen week in het hotel met een groep. Het hotel was voor het eerst dit seizoen geopend en we waren de enige gasten.

Het hotel ligt heerlijk rustig dicht bij de zee.Het strand viel wat tegen,maar de tuin en het zwembad bij het hotel maakte dat weer goed.Het dorpje is klein maar gezellig.

in het hotel is de verzorging goed, ontbijtbuffet en dinerbuffet. Kortoma al je een gezellig en rustig hotel wilt is het aan te bevelen

Gereisd anders in mei 2007

N. Boot, 9-1-2007

Ik ben nu al 2 keer in dit hotel geweest, samen met mijn vrouw en een bevriend echtpaar. Wij hebben er twee keer erg genoten. De ligging is ideaal, direct aan de boulevard. Heerlijk om zo maar even te wandelen. We hebben heel wat uurtjes in de tuin aan het zwembad doorgebracht!

De verzorging in het hotel was prima en uitgebreid. We gaan dit jaar zeker weer!

Gereisd anders in januari 2007

A.Sabelis, 5-9-2005

Erg slecht Hotel ontbijt was niet om te eten bar nooit open via Q international geboekt.

Slechte voorlichting geen waar voor je geld veel Oost Europeanen steln van de ontbijt tafel.

Gereisd anders in september 2005

Hans en Nicole, 13-8-2005

We zijn via Q-international eind mei 2005 in dit hotel geweest. Let op! Op de site en in reisgidsen wordt gezegd dat dit hotel 10 meter v/h het strand ligt. De poort wel ja maar het hotel zelf ligt op ongeveer 200 meter van een smal kiezelstrand waar je niet aan kunt liggen. Op ongeveer 10 minuten lopen vind je wel een zandstrand. De kamers zijn netjes en er wordt elke dag schoongemaakt. Het zwembad is prima en het personeel is netjes maar praten slecht Engels. Het centrum van Gouves ligt op ongeveer 15 minuten lopen. De omgeving op zich is niet echt bijzonder.Prijs/kwaliteit verhouding is op zich prima. Belangrijke tip! Neem geen dure excursies a 38,- pp naar de Imbroskloof. Deze kloof kun je beter met de auto doen als je een auto huurt. De kloof zelf kost namelijk maar 2,- en je kunt je voor 10,- aan het einde met een taxi weer naar de auto laten brengen.
Gereisd anders in augustus 2005

Stefan en Regina, 12-7-2005

Vorig jaar zijn wij 15 dagen in dit hotel geweest.

En het was echt slecht, op de eerste verdieping waar wij zaten was geen mogelijkheid tot Airco.

Er stond in de reisbeschrijving dat dit een 4 sterren hotel was, toen wij terug kwamen was het opeens een drie sterren hotel.

Een levendig stad hebben we ook niet echt veel van gemerkt.

Je wordt erg lekker gemaakt op de site over hoe het hotel er uit ziet maar er klopt niks van.

Gereisd anders in juli 2005

Seits, 11-7-2005

Wij hebben dit hotel via Touroperator geboekt.In de beschrijving stond dat dit hotel aan het strand lag. Dit bleek waar te zijn maar het strand lag vol met puin. Metalen buizen, stenen, glas etc. (ongeveer na 15 min. lopen is er wel een schoon strand)

De service in he hotel was prima. Het ontbijt was ok.

Wij vonden dat er wel veel oost europeanen in het hotel zaten. Het zag er allemaal een beetje armoedig uit. Zwemmen in ondergoed en brood stelen van ontbijt buffet etc. Ik vind dat persoonlijk een beetje irritant.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gouves Bay in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gouves Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gouves Bay scoort een 5.71 uit 10 op basis van 7 reviews.