Matig

14 reviews over Hotel Ederi in het Nederlands

Mar, 3-9-2007

Algemeen: simpel, maar goed hotel. Gezellig aanzicht. Schone kamers, schone badkamers en schoon zwembad. Vanwege einde seizoen, vrij stil in het hotel.

Ligging: aan drukke 80/100 km weg, 2baans. Goed kijken met oversteken, dan is het te doen. Voor mensen die niet goed ter been zijn, zou ik dit hotel niet aanraden. Centrum Gouves op 5 min. afstand, baaitje met strand op 20 min., groot strand op 30 min.

Service: niet veel, maar kan zijn vanwege einde seizoen.

Eten: alleen ontbijt, weinig keus, erg simpel, maar voldoende om de maag te vullen.

Kamers: vrij groot en erg schoon.

Kindvr.heid: zwembad begint bij 1.00 m dacht ik, geen kinderbad, wel een klimtoren en een wip. Verder geen speciale dingen.

Kortom: een simpel, maar goed hotel. Jonge gezinnen zou ik hier niet aanraden. Voor stellen die niet van drukte houden is dit een goed hotel.

Gereisd met partner in september 2007

Nadine Eekhoutte, 10-8-2007

Als je luxe wil moet je naar een ander hotel. Wil je gezelligheid en vriendelijk personeel dan zit je hier goed. Als je vragen hebt zal het personeel alles voor je doen. De kamers zijn schoon en je hebt je eigen koelkast op de kamer. De airco werkte prima en het zwembad is ook super schoon. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar door de dubbele beglazing hoor je hier niks van. Prima hotel voor een redelijke prijs. Je kan er alleen ontbijten maar je mag gewoon je eigen eten meenemen en opeten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is gelukkig niet zo druk met jonge mensen, wat dit hotel erg geschikt maakt voor gezinnen met kinderen. Er is een klein speeltuintje bij het zwembad. een aanrader naar ons inziens. Het centrum van Gouves ligt op 5 min. lopen van het hotel. Zeer vriendelijk personeel!!
Gereisd anders in augustus 2007

Cynthia, 25-1-2007

Afgelopen zomer zijn wij naar hotel Ederi gegaan. Bij aankomst bleek dit hotel overboekt te zijn, en werden we zonder informatie in een hotel in Agia Pelaghia 'geduwd.' Dit hotel zou 'beter' zijn. Na hier drie dagen te hebben gondgehangen waren wij blij eindelijk in hotel Ederi te zijn beland! Mooi hotel, goede kamers, alleen het all inn concept viel tegen, niet veel keus en frites hebben wij er maar 2 x gezien, buiten de deur is het eten veel beter, en ook nog goedkoper als je het mij vraagt. Strand is mooi maar de weg is indd erg druk, levensgevaarlijk:P Auto huren is ook erg handig!

Als je niet veel te zeiken hebt moet je hier gewoon heengaan!!!

Gereisd anders in januari 2007

peter en yvonne, 7-9-2006

wij zijn eind mei dit jaar 8 dagen geweest, veel engelsen, dus ook engels ontbijt, all inclusive wat is dat??dit was voor het eerst en het laatst,voortaan weer lekker appartement.

weinig grieks eten jammer,,, de laatste dagen in gouves zelf wezen eten, het strand was best een eind lopen ( zeker voor zandstrand ), het hotel lag aan een drukke weg, de service was goed, zoals ook de schoonmaak, aan de bar bij het zwembad was de gezelligheid heel ver te zoeken. Jammer van dit alles want het is een mooi hotel,maar veels te duur in verhouding tot wat je krijgt.

Gereisd met partner in mei 2006

Leo, 31-8-2006

Mooi hotel,vlak bij een bushalte en het centrum,wat bijna compleet bezet is met Engelsen.Voor meer Nederlanders moet je naar Chersonisos(10 min met de bus).Tegenover het hotel zit een pinautomaat en een bakker.Hotel werd goed onderhouden,de airco deed het perfect,eten was vooral engels(ontbijt met spek/worst/geb.ei enz).All in viel een btje tegen, alle light en jus d'orange en koffie(na 10uur)moest je betalen,gratis alcoholische dranken waren bier,wijn en oezo en al het andere koste geld.De service was er goed,mooi zwembad met duikplank,veel ligbedden.Het strand is 10 minuten lopen.Als je een klein beetje goed te been bent is het oversteken van de straat geen probleem.Het is er redelyk druk,maar als je goed uitkijkt is er niks aan de hand.Als je slecht te been bent(dus bijna niet kan lopen),kan ik me voorstellen dat je liever aan een doodlopende straat met weinig/geen verkeer zit.

I. Eikenaar, 25-8-2006

Al met al een goeie keus gemaakt.Kamers schoon,geen satelliet tv.Het eten is voor 3 dagen lekker daarna veel van het zelfde.Drink geen water uit de tap want dit is kraanwater.Wel last gehad van hoteleigen katten,liggend op de stoeltjes en in het eetgedeelte buiten.Personeel uiterst vriendelijk.Een paar dagen in de week is er ook een nederlandse vrouw werkzaam achter de receptie.Zwembad is klein maar fijn.Het hotel is gelegen aan een drukke weg en je hebt s'nachts toch veel last van het drukke verkeer als je geen airco hebt en slaapt met de balkondeuren open.Busverbinding is ideaal,voor het hotel een bushalte.Dagje strand is top.mooi strand zonder rotsen is te vinden na het uitlopen van de winkelstraat en uitkomend op het strand links op lopen na 200 mtr perfect zandstrand,dat is toch wel vanaf het hotel 25 min.lopen.Strand met oa. watersportfac.

toos, 14-8-2006

de kamers prima.verder is het niet kind vriendelijk

alles dranken zijn aangelengd met water.zit aan een levensgevaarlijke weg heel erg druk een lawaaierig.chagerijing personeel bij het "buffet".

voor mensen zonder gebit is het prima te eten.

wij komen in ieder geval nooit meer hier.

Gereisd anders in juli 2006

Wim Van den Hof, 12-8-2006

Toen we uiteindelijk hier arriveerde, waren we blij met dit hotel. Mooie kamers, leuk zwembad en 5 minuten lopen van het gezellige centrum van Gouves.
Gereisd met partner in augustus 2006

Bart, 1-8-2006

All Inn is een lachertje. Betalen is het motto! Wil je een beetje degelijk eten ga dan maar uit eten. Kijk wel uit met het oversteken van de weg, levensgevaarlijk daar! verwacht niet te veel van het vrolijke barpersoneel in de middag, kan geen lach vanaf!

Ik was blij dat ik er maar een week zat. Beetje jammer, niet waar?

Nog bezig met de boeking? Niet naar dit hotel gaan!

Ralf & Marieke, 27-7-2006

Wij vonden het hotel prima, goed verzorgd en vriendelijke mensen, met uitzondering van een niet al te vrolijke barbediening in de middag! In tegenstelling tot 's middags kun je je 's avonds heeeel goed vermaken bij de poolbar, leuke muziek en gezellige mensen! Kortom, een gezellige en leuke vakantie gehad in Ederi
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ederi in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ederi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ederi scoort een 6 uit 10 op basis van 14 reviews.