Hotel Diogenis Palace ****

Hotel Diogenis Palace
Diogenis Palace

7 reviews over Hotel Diogenis Palace in het Nederlands

Marian Huijbers, 19-5-2006

Ook wij waren hier de laatste week van april en hebben veel plezier gehad. Maar rolstoelvriendelijk is het zeker niet juist met al die trapjes zeker ook naar het zwembad. Het personeel heeft er alles aan gedaan om het voor ons zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het eten is prima.

Marian

Joost, 7-5-2006

Aanbieding all-inclusive geboekt in de laatste week van april. Hotel was net open. Eten ruim voldoende. Alleen het barpersonneel begreep niet dat je 50+ ers niet blij maakt met 160 decibel house muziek. Dit was ze na een avond en een ochtend wel duidelijk. Verder een goed hotel.

Stefan Peters, 5-5-2006

Goed hotel met lekker eten. De nieuwe eigenaar heeft in twee jaar tijd veel laten veranderen en alles is nu mooi en netjes geworden. Tweede keer dat ik hier ben, en het personeel is typisch Grieks. Lekker zwembad, waar het 's-avonds ook goed toeven is, tenzij je een wandeling maakt langs de goed verlichte strandpromenades ( 5 km !)

Echte aanrader voor oudere koppels, die van wandelen houden. Klein nadeel zijn de trapjes hier en daar, maar er is een lift en het hotel is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Het zeewater is nog wel frisjes in mei, maar door het lekkere weer maakte dat niet uit.

Marc en Gerda, 5-5-2006

Het was vroeger een appt/hotel en nu een all-in hotel. Duidelijk niet op voorzien (eetplaats is veeeel te klein). Het eten was sober, goed doch heel weinig variatie. Het bar-personeel is verschrikkelijk slecht (ongemanierd/onbeleefd en onbekwaam). Ze spelen baas want er is geen managment. De receptie is slechts open ts 11.00 en 19.00 uur. De kamers zijn heel klein en verouderd. Wij hadden meer geen warm water dan wel. Ons advies WEGBLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!

nele eersels, 4-1-2006

Het hotel viel wel mee, de kamers waren vrij eenvoudig en er zaten mieren en kevers.Het personeel was niet vriendelijk.Het eten was lekker maar niet zo gevarieerd.Mooi zwembad en mooi terras aan het zwembad.Leuk strandje voor het hotel maar het is inderdaad duur voor bedjes en parasols te huren. Het was onze bedoeling om uitstappen te maken, hier heb je dan absoluut een auto nodig want openbaar vervoer is niets en het zijn grote afstanden die je moet overbruggen.
Gereisd anders in januari 2006

Pascal Lamberiks, 25-7-2005

Het was echt een heel goed aparthotel (appartementen/hotel). Ik kreeg inderdaad wel de indruk dat het personeel heel hard moest werken maar het waren ontzettend aardige mensen. Nadeel vind ik dat de strandstoelen en parasols niet gratis zijn voor de gasten van het hotel. 2 euro voor een stoel en 2 euro voor een parasol is echt duur. Voor diegene die niet van lawaai houden is dit aparthotel niet geschikt aangezien de landende vliegtuigen grotendeels recht over het hotel vliegen en dat zijn er heel wat. Voor de rest is het een prachtige omgeving.Het buffet was ook goed verzorgt alleen was de drack weer lekker duur. 2 euro 50 voor een klein flesje cola van 0,25 liter is echt duur als je denkt dat in de kleine supermarkt onder de winkel 2 liter iets meer dan een euro kost.Beslist wel een aanrader.
Gereisd anders in juli 2005

Lucy Verstraelen, 22-5-2005

Goed hotel vlak aan de zee. De hotelbaas heeft net nog 2 andere hotels opgekocht. Daardoor kwam het dat we niet echt in Diogenis Palace zaten maar in apparthotel Bleu Aegean. Ontbijt en avondeten moesten we dan wel in Diogenis Palace doen. Het ontbijtbuffet was iets minder. Avondeten was zeer lekker.

De appartementjes in Bleu Aegean waren ruim en netjes in orde. Kortom een echte aanrader.

Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Diogenis Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diogenis Palace in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diogenis Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diogenis Palace scoort een 7 uit 10 op basis van 11 reviews.