Aparthotel Blue Aegean ***

Aparthotel Blue Aegean
Blue Aegean
3,6

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Aegean bij:

2 reviews over Aparthotel Blue Aegean

plus jamais...

Pauline, 7-6-2014

Une semaine passée dans cet appart hôtel. La chambre est spacieuse mais la Sdb est usée très sale, le lit n'est pas confortable les draps sont troués et tachés et une odeur de renfermé et d'égouts est présente en permanence surtout dans la Sdb. Concernant le all inclusive le buffet est une catastrophe. C'est toujours la même chose et pas très bon ni crétois. Le nettoyage laisse à désirer. Le service client et accueil est plutôt bon. Et pour les enfants la piscine est adaptée mais les structures jeux ne sont pas très bien sécurisés.
Gereisd met partner in januari 2014

Fabulous Place

lee, 19-4-2009

Blue Aegean is very child friendly,Staff and owners very helpfull.Lots of repeat guest,s over theyears,book eary not to be dissapointed.Web site let,s you book direct with the owner.Manolis
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Aegean in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Aegean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Blue Aegean scoort een 3.6 uit 10 op basis van 2 reviews.