7,5

12 reviews over Appartement Amare in het Nederlands

leuke plaats voor echte rust

jan, 23-8-2011

we zijn in 2007 geweest met een touroperator,was een lastminute en we waren net 2 dagen thuis toen hoorde we dat onze touroperator failliet was,dus we hadden mazzel,leuke vakantie gehad daar al was er niet veel te doen in appartement maar goed was ouder echtpaar die overal mee wilde helpen maar was gewoon klein,weet trouwens niet of amare nu nog bestaat of dat het een andere naam heeft gekregen

elmy, 19-9-2007

een heerlijke vakantie gehad bij superlieve mensen, niks was hun te veel! we willen zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in september 2007

elmy en fred, 19-9-2007

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij supervriendelijke mensen!! De appartementen zijn basic maar schoon en zeer ruim daarbij komt dat de service uitmuntend is. George en Kiki zijn schatten van mensen, niks is hun te veel.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in september 2007

Yvooona, 25-8-2007

Twee weken doorgebracht met 4 personen in Amare. Zeer spaarzaam ingericht. Minimale keuken inrichting, zeer oude en lekkende koelkast.

Piep kleine douche/toilet. Het water liep bij het douchen de kamer in en zo naar het terras. Als oplossing kregen we een mop en emmer. Maar drie stoelen op het lange smalle terras.

Het apartement ligt ver van strand en centrum maar gelukkig wel dicht bij een bus halte op de doorgaande weg. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Dichts bij zijnde restaurant en supermarkt op tien minuten loop afstand. Het ouder echtpaar had problemen met drukke kinderen die teveel water uit het zwembad spatten.

Gereisd anders in augustus 2007

R. van Amstel, 30-7-2007

Douche slecht. Water stroomt over de gehele vloer.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid op alle ander gebieden op zeer hoog nivo.

Resteren wel vragen over martinair over Comfortclass en reactie op opmerkingen van ons daarover. heenreis confort terugreis econnomy?????

Kees, Heidi, Jeroen en Jasper, 24-7-2007

Dankzij de gastvrijheid van de eigenaren en de gezelligheid van de andere vakantiegangers hebben wij samen met onze kinderen een geweldige week vakantie gehad.

Vooral s'avonds was het met een drankje bij het zwembad erg leuk.

Gereisd anders in juli 2007

Celina en Billy, 15-7-2007

We hebben een zeer leuke vakantie gehad. Het was erg gezellig om savonds een drankje met de eigenaren en de medebewoners te drinken. De eigenaren zijn erg vriendelijk en erg gastvriendelijk. Zeker een aanrader!!

groetjes Celina en Billy

Ruud en Ria, 12-7-2007

Prima week gehad in dit appartement. Schoon en rustig onderkomen. George en Kicky (eigenaren) zijn hele vriendelijke en aardige mensen. S'avonds zaten we met onze groep gezellig bij het zwembad (onder het genot van één of meerdere drankjes). De eigenaren kwamen er dan gezellig bij zitten. Regelmatig had George hele verhalen in het Grieks, die zijn vrouw dan moest vertalen. Kortom prima weekje met gezellige medebewoners.

Sanne, 16-1-2007

dit was echt een van de leukste vakanties die wij ooit gehad hebben. we hadden dan wel geluk dat we met alleen maar nederlandse gezinnen in het appartement zaten, die allemaal erg aardig waren. we gingen ook vaker dingen samen doen daar. en savonds bij het zwembad zitten met de eigenaren. overigens erge leuke mensen! zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
    Gereisd anders in januari 2007

San & Jan, 28-12-2005

Keurig schoon kleinschalig en rustig apartementencomplex. Bejaard maar zeer viendelijk echtpaar, ook voor onze jongens van 14 en 15. Twee kamers van ieder ongeveer 18 vierkante meter, en klein toilet met douche. Zwembad 8x12 meter. Veel apartement voor weinig geld.
      Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amare in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amare scoort een 7.5 uit 10 op basis van 12 reviews.