Beoordelingen Hotel Hydramis Palace Beach Resort****

Hydramis Palace Beach Resort****
41 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Hydramis Palace Beach Resort****
Dramia - Apokoronas, GR-73007, Georgioupolis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Hydramis Palace Beach Resort scoort een 8,5 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hydramis Palace Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 69 vakantiefoto's van Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** met andere accommodaties in Georgioupolis.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

38 beoordelingen over Hydramis Palace Beach Resort****

41 beoordelingen
7,6
8,9
8,3
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2013
"Mooi, goed onderhouden hotel aan het strand"vertalen
Loes
8,0

19-8-2013 Het is een mooi hotel. De kamers zijn prima, ruim en schoon. Het hotel ligt echt aan zee, zodat je niet alleen overdag maar ook 's avonds aan zee kunt zitten om te genieten van de zon of de vallende sterren. Het all inclusive concept is goed, ontbijt, lunch en diner goed verzorgd, lekker eten. De obers waren zeer vriendelijk. 's middags cake en hapjes. De cocktails waren lekker al was het vaak dezelfde. Er zijn prachtige bloemen en palmbomen. Je kunt goed zien dat hier ook aandacht aan wordt besteed. De bushalte is dichtbij zodat je verschillende dorpjes/ steden kunt bezoeken. Alles wordt goed onderhouden, van de kamers tot de strandbedjes aan zee. Alles ziet er prima uit. Douches bij het strand, badhanddoeken op de kamer, door middel van een houten vlonder kun je de zee in lopen. Hierdoor heb je geen waterschoenen nodig. Prachtige onderwaterwereld! Er waren veel Fransen, Duitsers en Russen. Veelal gezinnen. Geen enkele overlast. Kortom...genoten!

met oudere kinderen, Mei 2013
"Heerlijke meivakantie gehad!"vertalen
meneer van der Herb...
8,0

26-7-2013 Lekker overzichtelijk complex, schoon en ruim genoeg ligbedden bij het zwembad! En vriendelijke mensen.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Een heerlijke vakantie"vertalen
Vonk
8,0

7-9-2012 Wij zijn als jong gezin in augustus 2012 een week in Hydramis Resort verbleven. We hadden een grote familiekamer met twee badkamers en een prive zwembad. Service was prima, vriendelijk personeel. Goed eten en genoeg keuze ook voor de kinderen. Ook kun je de gehele dag door drinken en kleine tussendoortjes krijgen. Wij kwamen laat op de avond aan en er stond een simpele koude hapjes en fruit klaar op de kamer. Lekker zwembad, direct aan het strand. Alleen weining Nederlanders, dat was jammer voor kinderen. En het resort ligt wat verder van een dorpje, met kleine kinderen niet te lopen (hebben een auto gehuurd). Wij vlogen Heraklion, de transfer naar het hotel is ca 1 uur en 40 minuten.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooi complex, weinig animatie."vertalen
RGM Bergers
4,0

11-8-2012 Het complex is gebouwd in een hoefijzervorm dat eindigd in een zwembad in de vorm van een 8. Er zijn app met eigen (ruime) zwembaden. Wij waren met twee families die sportief ingesteld zijn dus wij hebben zelf de animatie verzorgd. Die was er (zo goed als) niet. Behoudens boogschieten en darten en aquagym ... niets. Omdat we zelf een volleybal competitie hadden gemaakt ( 's ochtends en 's middags) was het uiteindelijk een prima vakantie. Met ons eigen gezin had ik max een 6 gegeven nu gemiddeld een 8. Het eten was voortreffelijk, gastvrijheid prima.

met jonge kinderen, 2012
"Super prijs/kwaliteit"vertalen
Manuela
9,0

10-7-2012 Nadat we jaren naar luxe resorts in Turkije zijn geweest toch maar eens een keer Griekenland geprobeerd. Door het reisburo nog gewaarschuwd omdat we het luxe gewend zijn maar wat een verademing. Dit hotel is niet zo'n grote fabriek als in Turkije maar een mooi goed overzichtelijk geheel zeker als je kleine kinderen bij je hebt. Een leuk zwembad en je loopt zo naar de zee met een privestrand. Het personeel is vriendelijk en het buffet is lekker. In de avond is het gezellig in de poolbar.

met partner, Juni 2012
"Erg mooi hotel"vertalen
Ed Timmermans
9,0

27-7-2012 Ondanks dat Hydramis Palace een beetje in de "middle of nowhere" ligt, hebben wij er een hele mooie vakantie gehad! Het ligt (niet storend) aan de nieuwe snelweg met een bushalte op 200 meter. Wij zijn met het openbaar vervoer ( luxe touringcar!) naar Chania geweest wat een dik uur rijden was. Het hotel is mooi opgedeeld in 2 parallelle gedeeltes, waartussen een met bloemen en vijver/fontijn versiert wandelpad richting zee loopt. Bij het einde ligt een netjes zwembad met apart bad voor peuters. er zijn voldoende ligbedden en parasols (gratis). Via een trap komt men dan bij een smal stuk zandstrand met wederom ligstoelen en parasols, een paar meter kiezelstrand en dan is er al de zee. Die is bij een beetje wind wel al meteen te onrustig om heerlijk te zwemmen. Tip: ga een dagje naar Elafonissi! Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Nadeel: Niet zozeer de aanwezigheid van Oost Europese gasten, als wel hun gedrag! Eten is er voldoende en lekker! Wij vinden het hotel een aanrader.

met partner, Juni 2012
"Prima hotel voor fijne all inclusive vakantie"vertalen
Wilma
6,0

11-6-2012 Prima hotel aan strand met zwembad. Ruime kamers, tv/koelkast. Harde bedden, douchen in badkuip.
Zwembad en strand hebben beide ligstoelen en parasols. Helaas werd er wel aan handdoekje leggen gedaan. Alles schoon en prima onderhouden en mooi aangelegd.
Bij all inclusive prima eten, mocht wel wat warmer zijn. Voldoende variatie en keus. Drinken aan de poolbar gratis m.u.v. buitenlands gedestilleerd. Drinken in bar bij receptie niet gratis.
Iedere avond muziek (dj/live/karaoke) aan poolbar.
Overwegend Duitse gasten.
Personeel vriendelijk, spreekt Duits/Frans en ook engels. Schoonmaak kan beter, fooi doet wonderen.
Auto gehuurd via hotel, verhuurder komt 's morgens langs, 's avonds sleutels inleveren bij receptie, prima.
Buurt niet super interessant, dorpje op 15 min. lopen. Bushalte op 5 min. voor vervoer naar Chania Rethymnon/Iraklion (ieder uur een bus).
Wij hebben hier een prima vakantie van 10 dagen gehad!

met jonge kinderen, Okt. 2011
"Dubbel gevoel"vertalen
ayanab
8,0

14-10-2011 Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn voldoende.
Minpunten vond ik: het eten was nooit warm, in het hotel is er niks te doen, voor kinderen is er alleen een overwoekerd speeltuintje.
Desondanks dat wij buiten het seizoen zijn gegaan was er toch nog 75% bezetting, maar er was geen animatie of wat dan ook. Enkel thema-avonden in de poolbar. Wij hadden de pech dat het erg slecht weer was, waardoor het allesbehalve aangenaam vertoeven was aan de poolbar. Het hotel was voor 90% bezet met Duitsers, wat ik zelf als minder leuk heb ervaren.
Ik persoonlijk zou niet meer teruggaan naar dit hotel.

met partner, Aug. 2010
"Zeker een dikke topper"vertalen
Marie-Ange
9,0

22-9-2010 Een heel mooi en proper hotel zeker aan te raden ,heel rustig,dat heeft een mens eens nodig op vakantie, en vriendelijk personeel, kamer groot en zeer netjes alle dagen opgekuist .Eten naar alle smaken en wensen een zeer uitgebreid buffet en ieder donderdag een speciaal buffet magnifiek!!!! Naar dit hotel gaan we zeker en vast nog eens terug ,het was zalig!!!!! we zijn er 19 dagen geweest van 30/08tot en met17/09/2010

met oudere kinderen
"Topvakantie, een echte aanrader!"vertalen
Lina
10,0

27-7-2010 Wat een topvakantie.
Het personneel is zeer vriendelijk en de kamers waren helemaal schoon.
Weinig Russische mensen, voor sommigen is dat zeer positief.
Ik weet zeker dat het een goed hotel is voor Nederlandse mensen, alleen waren er niet zo veel.
Ik raad het hotel zeker aan en we komen ook zeker terug.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?