Beoordelingen Hotel Hydramis Palace Beach Resort****

Hydramis Palace Beach Resort****
46 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Hydramis Palace Beach Resort****
Dramia - Apokoronas, GR-73007, Georgioupolis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Hydramis Palace Beach Resort scoort een 8,5 uit 10, op basis van 46 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hydramis Palace Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 98 vakantiefoto's van Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Hydramis Palace Beach Resort**** met andere accommodaties in Georgioupolis.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

43 beoordelingen over Hydramis Palace Beach Resort****

46 beoordelingen
7,7
8,9
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Goed complex"vertalen
j.nicolai
5,0
6,0
9,0

03-10-2014 Hydramis palace is een goed en mooi complex. Het is mooi onderhouden en super schoon. Het is ons wat het eten betreft en de vriendelijkheid van het personeel toch wat tegengevallen. Er is `s avonds weinig te doen. Het is vooral gericht op de Duitse, Franse en Russische cliënten.
We hebben een goede vakantieweek gehad maar we gaan hier niet meer naar toe.

met partner, Sept. 2014
"Goed hotel"vertalen
W & I
8,0

26-09-2014 Dit hotel is mooi gelegen aan zee met een heerlijk zwembad. Ligging is erg afgelegen. Het 1e kleine dorpje ligt op 20 min. loopafstand. Georgeoupolis ligt op 5 kwartier lopen van het hotel en stelt ook niet zoveel voor. Bushalte ligt op 100 meter en rijdt ieder uur naar Rethymon en Chania, beiden de moeite waard. Het personeel is zeer vriendelijk. Kamers volledig en schoon. Zeezicht bijboeken is een aanrader. De kamers met privé zwembad niet de moeite waard, liggen zeer afgelegen zonder uitzicht. Bij de lobbybar moet je alle drank betalen, je hebt alleen de poolbar. Animatie in de avond zeer gezellig! Er komen vnl. Duiters en mensen uit het oostblok, weinig Nederlanders. Het restaurant is zeer knus, geen vreetschuur. Wij vonden het eten vaak niet gaar of slecht bijgevuld, dit hebben wij veel beter gehad. De ligging aan het strand is prima. belangrijk: bij bewolkt weer kunnen de wolken niet over de hoge berg drijven die pal achter het hotel ligt. Dan zit je dus in de schaduw!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie ligging maar wel erg rustig."vertalen
Marja
7,0

16-07-2014 All inclusive beperkt zich tot de Poolbar terwijl er bij de tv schermen (wij wilden Nederland zien voetballen) boven in de bar betaald moet worden voor consumpties, hoezo all-inclusive! Eten goed van alles wat alleen maar 1 avond echt grieks ( barbeque). Ligt een beetje afgelegen dus een paar dagen een auto huren is aan te bevelen. Via reisleiding auto huren is erg duur. In Kavros en Georgiopoulis bij lokale aanbieders goedkoper.

met vrienden, Juni 2014
"Een Proper en vriendelijk Hotel"vertalen
Gertie Moederscheim
10,0

15-07-2014 Een aanrader vriendelijk Personeel erg proper. goed eten En een prachtig uitzicht op de Zee.vanuit het zwembad kun je zo de Zee in .Als je rust wild hebben.dan krijg je dat.We hebben genoten

met partner, Mei 2014
"Prachtig Resort"vertalen
E.Brunekreef
10,0

27-05-2014 Hydramis Palace is een aanrader. Geweldig, een 10+!
Pracht kamer Zijzeezicht, prima verzorging, nette bediening.
Heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom een resort om terug te komen!

met partner, Aug. 2013
"Mooi, goed onderhouden hotel aan het strand"vertalen
Loes
8,0

19-08-2013 Het is een mooi hotel. De kamers zijn prima, ruim en schoon. Het hotel ligt echt aan zee, zodat je niet alleen overdag maar ook 's avonds aan zee kunt zitten om te genieten van de zon of de vallende sterren. Het all inclusive concept is goed, ontbijt, lunch en diner goed verzorgd, lekker eten. De obers waren zeer vriendelijk. 's middags cake en hapjes. De cocktails waren lekker al was het vaak dezelfde. Er zijn prachtige bloemen en palmbomen. Je kunt goed zien dat hier ook aandacht aan wordt besteed. De bushalte is dichtbij zodat je verschillende dorpjes/ steden kunt bezoeken. Alles wordt goed onderhouden, van de kamers tot de strandbedjes aan zee. Alles ziet er prima uit. Douches bij het strand, badhanddoeken op de kamer, door middel van een houten vlonder kun je de zee in lopen. Hierdoor heb je geen waterschoenen nodig. Prachtige onderwaterwereld! Er waren veel Fransen, Duitsers en Russen. Veelal gezinnen. Geen enkele overlast. Kortom...genoten!

met oudere kinderen, Mei 2013
"Heerlijke meivakantie gehad!"vertalen
meneer van der Herb...
8,0

26-07-2013 Lekker overzichtelijk complex, schoon en ruim genoeg ligbedden bij het zwembad! En vriendelijke mensen.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Een heerlijke vakantie"vertalen
Vonk
8,0

07-09-2012 Wij zijn als jong gezin in augustus 2012 een week in Hydramis Resort verbleven. We hadden een grote familiekamer met twee badkamers en een prive zwembad. Service was prima, vriendelijk personeel. Goed eten en genoeg keuze ook voor de kinderen. Ook kun je de gehele dag door drinken en kleine tussendoortjes krijgen. Wij kwamen laat op de avond aan en er stond een simpele koude hapjes en fruit klaar op de kamer. Lekker zwembad, direct aan het strand. Alleen weining Nederlanders, dat was jammer voor kinderen. En het resort ligt wat verder van een dorpje, met kleine kinderen niet te lopen (hebben een auto gehuurd). Wij vlogen Heraklion, de transfer naar het hotel is ca 1 uur en 40 minuten.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooi complex, weinig animatie."vertalen
RGM Bergers
6,0
4,0

11-08-2012 Het complex is gebouwd in een hoefijzervorm dat eindigd in een zwembad in de vorm van een 8. Er zijn app met eigen (ruime) zwembaden. Wij waren met twee families die sportief ingesteld zijn dus wij hebben zelf de animatie verzorgd. Die was er (zo goed als) niet. Behoudens boogschieten en darten en aquagym ... niets. Omdat we zelf een volleybal competitie hadden gemaakt ( 's ochtends en 's middags) was het uiteindelijk een prima vakantie. Met ons eigen gezin had ik max een 6 gegeven nu gemiddeld een 8. Het eten was voortreffelijk, gastvrijheid prima.

met jonge kinderen, 2012
"Super prijs/kwaliteit"vertalen
Manuela
9,0

10-07-2012 Nadat we jaren naar luxe resorts in Turkije zijn geweest toch maar eens een keer Griekenland geprobeerd. Door het reisburo nog gewaarschuwd omdat we het luxe gewend zijn maar wat een verademing. Dit hotel is niet zo'n grote fabriek als in Turkije maar een mooi goed overzichtelijk geheel zeker als je kleine kinderen bij je hebt. Een leuk zwembad en je loopt zo naar de zee met een privestrand. Het personeel is vriendelijk en het buffet is lekker. In de avond is het gezellig in de poolbar.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?