Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fountoulis*** bij :

2 reviews over Hotel Fountoulis in het Nederlands

Nooit meer

koopie, 23-9-2014

De website doet vermoeden dat het een geweldige hotel is, We kwamen van de koude kermis thuis. Vies, slecht onderhouden, stankoverlast, gehorig. Geen gratis wifi ondanks belofte, keuken?? was eigenlijk niet te gebruiken. Koelkast sloot niet goed door het vele ijs in het vriesvak, ontbrekend servies en bestek. Dus voor ons nooit weer Fountoulis. Of moet ik zeggen Fereniki. Dit bleek van dezelfde hotelketen te zijn.
    Gereisd met partner in september 2014

Nooit meer!

met partner, 19-9-2014

Via touroperator Fountoulis Suites geboekt. Het inchecken is bij Fereniki Hotel. Fereniki, Fountoulis en Metropole hoort bij elkaar en dat wisten wij niet. We werden naar de kamer gebracht en we schrokken. Armoedige kamer, gordijnen boven de keuken waren 20 cm te kort dus iedereen die langs liep, kon in onze slaapkamer kijken. Het was ook niet schoon. Vieze stopcontacten en schakelaars. Slecht onderhouden badkamer, voegen ontbraken, geen douchegordijn, douchekraan verweerd. Armoedig keukenblok met 3 glazen, 2 kopjes, oud bestek. Geen gratis Wifi (was bij touroperator vermeld van wel). Naar de receptie gegaan voor een andere kamer. Was geen probleem. We kregen een 2-kamer appartement. Zag er wel beter uit, maar net zo slecht als de 1e kamer. Het was wel een 2-kamer appartement en het uitzicht was beter.

Andere minpunten: regelmatig een rioollucht op het balkon of in het appartement, slecht schoongemaakt, gehorig, handdoeken weinig verwisseld, oude lakens en handdoeken (met vlekken).

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fountoulis in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fountoulis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fountoulis scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.