7,7

3 reviews over Appartement Apollonia in het Nederlands

Henk Pieters, 11-6-2008

Wij bezochten Apollonia gedurende de laaste twee weken van mei 2008. Voor rustzoekers een ideale plek; goede appartementen;mooie hordeur in een grote schuifdeur tussen slaapkamer en terras; op 50 meter van de zee; je hoort 's nachts de zee ruisen; heerlijk zwemmen; in de buurt ( 2 minuten lopen ) een gezellige taverna. Met auto ben je in tien minuten in Frangokastello waar je taverna's, een mooi zandstrand en supermarktjes vindt. Ook veel gelopen; start imbros kloof is op 30 minuten rijden met de auto. Kortom voor ons wandelaars, rustzoekers een prachtige vakantie!
Gereisd met partner in juni 2008

de Jong, 8-10-2007

Een heerlijk plekje voor rustzoekers! We hadden het strand voor ons zelf alsof het een privestrand was.

Aanrader voor mensen zonder kinderen. Met de auto, die moet je echt wel hebben, zit je zo midden in de prachtige natuur van Zuid Kreta!

Gereisd met partner in oktober 2007

Hans Keurentjes, 26-6-2006

De vier appartementen liggen 5 km van Frangokastello aan het Laki strand. De ligging is erg, erg rustig. Een auto is noodzakelijk om ergens te kunnen komen. Een goede omgeving voor wandelaars, diverse kloven zijn bereikbaar.

Het zijn ruime, goed onderhouden appartementen in een aardige tuin.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apollonia in Frangokastello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apollonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apollonia scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.