8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Elounda Blu**** bij :

37 reviews over Hotel SENTIDO Elounda Blu in het Nederlands

Fijn hotel!

esther, 8-7-2017

Prima hotel maar wel een flink verschil in kamers/suites. Wij kregen gratis een upgrade naar een suite met privé zwembad. Prachtige suite maar het terras lag vanaf 11.00 uur in de schaduw. Ik kan mij voorstellen als je hier de volle mep voor betaald hebt dat je flink baalt. Van de kamers hoorde ik dat ze erg gehorig waren, best raar want ook deze waren nou niet bepaald goedkoop. Eten was prima! Vooral het ontbijt en avondeten in buffetvorm. Één keer per verblijf bij all incl. op het dakterras eten bij Aziatisch restaurant, leuke afwisseling. Schoon hotel, aardige mensen, schitterende plek. Karretje brengt je bergopwaarts. Maar all inclusief is niet overal. Niet op het dakterras en niet bij een bepaald restaurant. Ik vond de Spa waardeloos. Je kreeg een gratis massage maar moest daar wel twee keer formulieren voor invullen. Vooraf en erna..Bubbelbad koud, stoombad tegen flinke betaling. Jammer ik had er meer van verwacht. Fijn hotel voor alleen volwassenen!

Wonderbaarlijk

Fam. Van Himste, 10-6-2017

Eerst en vooral is de ligging fantastisch, vanuit het restaurant is er een adembenemend zicht over de bergen.

Het personeel in heel het hotel is zeer vriendelijk en zullen er alles aan doen om u te helpen. Het eten is fantastisch.

Indien u nu nog boekt met touroperator is er ook een fantastische representative die niet denkt aan geld verdienen door u iets aan te smeren maar echt de gasten helpt met alles wat ze maar willen. Niet de duurste oplossing maar de beste voor de gasten en niet per se voor zichzelf. En de excursies dat geboekt kunnen worden zijn ook echt de moeite waard.

De kamers zijn fantastisch en altijd proper, en je kan volledig tot rust komen aan het zwembad. In het stadje Elounda zelf zijn er ook veel lekkere plekjes om iets te eten voor degene dat toch eens uit het hotel willen komen. Wij vinden dat dit een van de mooiste en beste hotels is aan de zuidelijke kant van Kreta en zeker de moeite waard om eens uit te testen.

Wij hebben dan ook geen negatieve punten gevonden!

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige locatie voor een heel fijn hotel

Smit, 5-6-2017

Elounda blu, heel fijn hotel, mooie locatie, vanuit het hotel heb je een schitterd uitzicht, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, eten was prima, elke dag stond er wel wat anders bij, schone kamer, alleen het vele klimmen viel ons tegen, mensen die slecht ter been zijn zou ik het afraden, of je moet gebruik willen maken vd golfkarretjes die je heen en terug brengen.. verder niet zo massaal ook wel lekker, het is zeker aan te bevelen

Ontwapenende vriendelijkheid in idyllisch kader 2

Geert en Karine Vincke, 22-5-2017

Wetende wat we er vorige keer aan gehad hadden (review 22.06.2016) en de vriendelijkheid van de gehele staf in gedachten, besloten we terug te keren voor ons tweede verblijf in Elounda Blu. Dat we terug kwamen, zullen we geweten hebben, want we werden van bij aankomst heel hartelijk herkend als terugkomers en zoals vorig jaar met alle zorg en attentheid bejegend gedurende het hele verblijf. Verschillend met vorig jaar hebben we nu gekozen voor een huurwagen, gehuurd vanaf Heraklion, wat ons toeliet de prachtige natuur en marktjes op eigen tempo te verkennen.

De andere verandering was een vernieuwde kamer, die meer ruimte en comfort bood, evenals een fenomenaal uitzicht.

Zoals vorig jaar hebben we immens genoten van het buiten eten op terras met het unieke zeezicht. In de lekkere buffetten vonden we iedere dag een ander accentje terug, waardoor we tot onze 13e nacht steeds met verlangen en waardering onze gevarieerde mezzebordje(s) bleven samenstellen.

Onze allergrootste bewondering blijft uitgaan naar de alom vriendelijke stafleden van het hotel in alle functies. Enkelen kregen toch wel een heel, heel speciaal plaatsje in onze herinnering.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne plek om helemaal tot rust te komen

Kees & Liesbeth, 17-5-2017

Zeer gastvrij team, hier voel je je welkom. Eten is heerlijk, ruime keuze. Hier kom je niets te kort. Kamers zijn netjes, iedere dag wordt er schoongemaakt en liggen er schone handdoeken. Douche was iets aan de kleine kant. Klim naar de kamer is steil maar er rijdt een golf karretje die je zonder moeite naar boven of beneden brengt.
Gereisd familie in mei 2017

Mooie ligging in een mooie streek.

Harry, 5-1-2017

Niet geschikt voor mensen, die wat minder goed ter been zijn ! Stijgingspercentage vanaf de weg naar je appartement tussen 15 en 20 % !!! Redelijke kamer. Prachtig uitzicht op Spinalonga en de Golf van Mirabello. Als je er 15 dagen verblijft wordt het eten eentonig ! Soms een grote groep erbij voor één dag en dan wordt het krap in de eetzaal ! Leuk zwembad, maar strand stelt helemaal niks voor ! Het beste is half pension en overdag andere dingen doen ( auto huren of andere strandjes ). Personeel : schatjes ! Je kunt met een golfkarretje van en naar je app worden vervoerd.
Gereisd met partner in september 2016

Een 10 voor vriendelijkheid en gastvrijheid!!!

FamilieV, 26-10-2016

Zeer gastvrije ontvangst en vlotte check-in, keurige (promotie) kamer met prachtig uitzicht! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Fijne service was koffie, thee en flessen water op de kamer. Iedere dag werd onze kamer helemaal gepoetst en was heel erg schoon! Het eten in het restaurant voldeed aan al onze wensen (half pension). WIFI was in heel het hotel prima geregeld en extra service was de pc met printer in de algemene ruimte waarvan je gratis gebruik mocht maken. Tevens was er een kleine supermarkt in het hotel aanwezig en werden er verschillende soorten entertainment aangeboden. Het personeel doet heel erg zijn best de gasten het naar hun zin te maken en dat is zeker gelukt! Dit hotel is wat ons betreft echt een aanrader!!!

Enige negatieve puntje was de badkamer die naar onze mening iets verouderd was en aan de kleine kant. Maar verder alleen maar complimenten!

Gereisd familie in oktober 2016

schitterend hotel + fantastisch personeel

Mr en Mrs Timmermans, 2-8-2016

hier kom je helemaal tot rust!!

heel vriendelijk personeel, zorgt ervoor dat je niets tekort komt.

prachtig uitzicht.

inderdaad niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, maar is ook duidelijk vermeld in brochure.

een echte aanrader voor een rustvakantie!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Schitterend hotel met uitzicht op prachtige baai

Stefan, 22-7-2016

Zeer goed : vriendelijk personeel, uitzicht vanop kamer met gedeeld zwembad,

mogelijkheid om buiten te ontbijten, lunchen en dineren

Goed : kwaliteit van alle buffetten, comfort op kamer, mooi aangelegde verdiepingen,

onthaal en advies door concierges, transporten met golfcar

Gereisd met partner in juli 2016

Goed hotel, maar wij hadden iets meer verwacht

Ben, 21-7-2016

Goed : ligging - de zee was kalm-uitzicht

Niet goed: te kleine kamer - heel erg kleine badkamer-eten niet genoeg afgestemd of Griekse keuken (heel veel Engelse recepten) - poetsen kon beter- soms kleine kinderen op het strand (wij dachten dat het ADULTS ONLY was!!)

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Elounda Blu in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Elounda Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Elounda Blu scoort een 8.52 uit 10 op basis van 38 reviews.