Villa Elounda Vista Villas

Elounda Vista Villas
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Elounda Vista Villas bij:

2 reviews over Villa Elounda Vista Villas in het Nederlands

leuke appartementen met een prachtig uitzicht.

anoniem, 16-8-2017

als je even samen weg wilt is dit een ideale plek.

autootje brengt je overal, maar vooral lekker eten in plaatsje Plaka, of Elounda zelf.

ook dichtbij maar gezellig druk is ag. nikolaos.

overal verschillende plekken en stranden bezocht aan deze kant van het eiland

je moet wel van rust houden en hoog gelegen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Erg onrustig

Inge, 15-10-2013

vista villas in Elounda ziet er prachtig uit op de foto's. En zo ziet het er in het echt ook uit. Alleen wat een enorme afknapper is is dat het aan een hoofdweg ligt. In de periode begin september toen wij er waren hoorde we de hele dag bussen, auto's motors enz langsrijden. Ook zou ik er niet naar toegaan met kleine kinderen. De villa bestaat uit 2 verdiepingen met een metalen wenteltrap. Dit vond ik erg gevaarlijk. En ook het balkon en de tuinen zijn niet veilig voor ze met allemaal trappetjes en een niet erg veilige omheining. Kortom ik heb niet echt een ontspannende vakantie gehad. En dit vond ik erg jammer ook omdat ik het een niet erg goedkope accommodatie vond.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Elounda Vista Villas in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Elounda Vista Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Elounda Vista Villas scoort een 7.4 uit 10 op basis van 2 reviews.