Hotel Elounda Princess ***

6,4

7 reviews over Hotel Elounda Princess in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteitverhouding

M Verweij, 21-8-2008

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Voor deze prijs was het perfect. Natuurlijk is het geen 5-sterren hotel, maar de verzorging en het personeel vond ik buitengewoon goed. Elounda vind ik een geweldige plaats, geen massatoerisme en een leuke sfeer met vriendelijke mensen.

Wij gaan er weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2008

Sandra, 14-9-2006

Het hotel kwam niet overeen met de beschrijving op internet.

De kamer was zeer gehorig. Zowel de muziek van de bar als het verkeerslawaai van de dag en nacht drukke doorgaande weg voor het hotel, waren duidelijk hoorbaar en konden enkel gereduceerd worden door de balkondeuren volledig gesloten te houden, waardoor we met de temperaturen op Kreta wel verplicht waren als extra de airco te huren.

Het hele hotel deed oud en armoedig aan. Het sanitair in onze badkamer was versleten en het meubilair van de kamer was bijzonder gammel.

De kamer werd niet schoongemaakt. Met als gevolg dat met name de badkamer aan het einde van de week vreselijk smerig was.

De handdoeken werden pas op ons dringende verzoek en enkel om de twee a drie dagen verschoond.

Er kan niet met creditcard worden afgerekend.

De bediening in het restaurant was onvriendelijk. Het eten was zompig.

Niet doen!

Gereisd anders in september 2006

giovanni, 10-8-2006

zeer gezellig hotel wel veel trappen het personeel is heel vriendelijk en en de kamers niet veel bijzonders maar wel kraaknet rn schoon zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd anders in augustus 2006

w&n, 13-10-2005

Dit jaar voor de 3de keer geweest!

En volgend jaar gaan we al zeker terug dus...

Voordelen: teveel om op te noemen.

Nadelen: veel trappen,lift niet altijd in werking.

All-in is niet erg uitgebreid,maar nergens anders ter wereld vind je een all-in voor die prijs!!

Gereisd anders in oktober 2005

Willy2Witte, 8-9-2005

Ik vertrek zondag 18/09/2005 voor de zevende (7de) keer terug....

dus zeer tevreden

Gereisd anders in september 2005

Titieke, 13-6-2005

Een drietal jaar geleden verbleven wij in het hotel Elounda Princess. Het is niet zozeer het hotel maar de omgeving die mijn vakantie tot een prachtvakantie gemaakt heeft. Het hotel ligt een 100-tal meter van het dorpje Elounda verwijdert. Gezellige terrasjes langs de kust en in het dorpje. Winkeltjes en cafeetjes tot laat s'avonds open. Echte vakantiesfeer. Nadeel is wel de rit van min. 2,5 uur van de luchthaven.

Het hotel is netjes en zeer authentiek. Bv een vrouw met sjaaltje op van bij de 60 jaar kwam de kamers opkuisen. Het eten was niet uitgebreid. De overschot van de cake van s'maandags werd vrijdags (ook al was die hard) ook nog voorgeschoteld. Maar dat is de Griekse mentaliteit. In elk geval heb ik een heerlijke tijd beleefd, ook al was alles niet perfect.

P.S. Vanop je balkon heb je een prachtig zicht op spinalonga. Aanrader!

Gereisd anders in juni 2005

Xavier Medats, 22-1-2004

Zeer veel trappen wel mooi zwembad(waar veel wind was parasolen gingen soms waaien)al bij al een mooi hotel Kreta is goeie aanrader
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elounda Princess in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elounda Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elounda Princess scoort een 6.38 uit 10 op basis van 8 reviews.