Hotel Elounda Mare Relais & Château Hotel *****

Hotel Elounda Mare Relais & Château Hotel
Elounda Mare Relais & Château Hotel
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elounda Mare Relais & Château Hotel bij:

5 reviews over Hotel Elounda Mare Relais & Château Hotel in het Nederlands

Magisch!

annicq, 28-7-2011

Wederom een goede vakantie gehad in dit hotel.

De ontvangst kon niet beter, de service, de maaltijden, de verzorging, alles was weer prima

Dagelijks een wandeling gemaakt naar Elounda, mooi vissersdorpje.

Ideaal om een romantische vakantie door te brengen met mooie zichten op de zee, prachtig domein.

Weer voor herhaling vatbaar.

Blijft op mijn lijstje staan

A&H

Gereisd met partner in juli 2011

Schitterend!

annicq, 25-7-2010

Dit hotel heeft het allemaal. Zeer aangename en vriendelijke ontvangst, zeer goede service en eten, gelukkig alleen s'morgens buffet, s'avonds heerlijk a la carte eten. Prachtig rustig domein met wat wij zo geweldig vonden : waar je ook was altijd prachtige zichten op zee. Heel romantisch.

Niets dan goede herinneringen.

Hier mogen ze ons jaarlijks terug laten komen.

Bedankt voor zo een fantastische vakantie!

A & H

Gereisd met partner in juli 2010

Gewoonweg schitterend

Toon, 11-11-2008

Prachtige vakantie gehad, met de familie.

Is wel zeer prijslijk maar ik moest niet betalen :-)

Heerlijk a la carte eten, zeer vriendlijke bediening.

Omgeving is prachtig...onbtbijt met enorm lekker buffet en champagne. Als je iets wil maken ze het voor je (omelet, milkshake, pannekoek...)

Kamer zeer net en heerlijke badkamer met bubbelbad en ruime marmeren douche.

Faciliteiten genoeg (tennis, jetski, tafeltennis,...)

Zeer goede herrinnering aan de barman, heerlijke koffie en enorm behulpzaam

in één woord: adembenemend...

Wij gaan zeker terug!

Gereisd familie in april 2007

GHM van Lokven, 25-4-2007

Door touroperator hier na toe gebracht en geweldig goed bevallen. Gaan 2007 zeker weer mee. Dit blijft een van onze vaste vakanties.

A la Carte restaurant erg goed. Is voor ons een grote pre. Houden niet van buffet arrangement.

Gereisd met vrienden in april 2006

Lieve Pira, 8-5-2006

Dit is het hotel dat tot nu toe het meest aan onze verwachtingen heeft voldaan. Voor ons was de ligging magnifiek, alle kamers hebben zeezicht, de onze had een privé zwembad dat we deelden met nog één andere kamer. De kamers zijn zo opgebouwd dat er nergens inkijk is en ze hebben allen een heel groot bemeubeld terras.Overal is er mooie beplanting. Er is mogelijkheid tot initiatie tennissen, golfenen zeilen.Je kan er lekker eten en de bediening mag er ook zijn.Het uitzicht vanuit het restaurant ( er zijn er verschillende) is subliem, je zit net in een fimdecor. Wij gaan zeker terug, ondanks de prijs.
Gereisd met partner in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elounda Mare Relais & Château Hotel in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elounda Mare Relais & Château Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elounda Mare Relais & Château Hotel scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.