Hotel Elounda Breeze Resort *****

7,1

18 reviews over Hotel Elounda Breeze Resort in het Nederlands

Matig

Irmgard van kempen, 20-8-2017

Gedateerd hotel . Geen animatie s avonds . Geen vriendelijk personeel. Auto zeker nodig.

Geen strand. Alleen rotsplateau. Mooi uitzicht. Sober maar netjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

slechte ligging en eten

Truus, 27-9-2011

Door overboeking bij Coral hier "gedumpd"

Alles is Frans, eten,entertainment,mensen terwijl ik voor Kreta had geboekt ging voor de rust maar het was een ramp door de loei harde muziek de hele dag bij het zwembad, zit te ver van Agios waardoor je veel geld kwijt was voor een taxi om vrienden aldaar te bezoeken.

Echt een afknapper na een mooie vakantie in mei van dit jaar in Agios bij Coral.

Laat iedereen uitkijken met boeken !!

Gereisd met partner in juni 2011

prachtige natuur in de middle of no-waer

gerard60, 26-9-2011

het hotel is goed , maar puur franstalig , animatie veeeel te harde muziek de hele dag aan zwembad, zeg je daar als niet franse iets van, wordt je verwezen naar een zwembad zonder bar en vele trappen lopen en geen consumpties. gemiddelde leeftijd was in september + 50 zit niet te wachten op gegil!

Eten ronduit slecht, bediening niet klantvriendelijk, te afstandelijk, blijkbaar franse tour echt niet grieks, merendeel van personeel is romeens.

Waar halen zij die vier sterren vandaan??????????????

er waren ook in september weer vele Nederlanders daar "gedumbd"na overboeking van Hotel Coral in Agios, zonde van de vakantie die je boekt bij touroperator, je wilt naar Griekenland en niet naar Frankrijk,maar twee dagen van te voren het bericht ( terwijl ze het allang wisten) had je geen keus, Schandalig.

Gereisd met partner in september 2011

nee, niet meer

Guy en Lea, 9-9-2011

Voor vier sterren heeft dit hotel veel te weinig variatie in het eten, zijn de dranken All In heel miniem of je moet betalen. Een flesje water moesten we zelf betalen...De kamers werden proper gehouden, de twee kakkerlakken op de eerste avond niet mee gerekend. De zwembaden met zetels en parasols waren prima. Het hotel lag iets te ver van het dorp, toch een half uurtje stappen. Het privéstrand was tof. Maar nee, daar willen we geen tweede keer naartoe, zelf al is het een superpromotie geweest. De rit van en naar de luchthaven was erg lang.
Gereisd met partner in augustus 2011

Aangenaam hotel!

Gilbert, 10-8-2011

Wij (mijn vriendin en ik) zijn net een paar dagen terug van 8 dagen Elounda Aqua Sol. Zeer goed verblijf gehad.

Hotel indeling is wat vreemd maar na 2 dagen helemaal gewend.

Pluspunten:

Alles was netjes en schoon, personeel zeer vriendelijk, prima eten, supermarkt in de buurt

Minpunten:

Ligging (Auto huren is wel aan te raden), Animatie was in het frans (werdt betaald door een franse touropperator dus waren er voornamelijk voor de gasten van deze touropperator)

Kortom wij hebben een prima vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2011

Henk, 25-7-2011

Ons verblijf was van 6 tot 20 juli op basis van all in. We hadden landzicht geboekt, maar kregen zelfs zeezicht. (reden? Ik heb er niet naar gevraagd)

Het eten was fantastisch. Werkelijk iedere dag variatie. Zelfs de lunch verschilde qua warm eten van het avondeten. En daarnaast nog veel verschillende groentes. De animatie (hebben wij trouwens geen gebruik van gemaakt) was in het Frans (ook veel Franse gasten) en de bediening is fantastisch. De drank word je aan tafel ingeschud. De vieze borden worden direct afgeruimd.Zeer Vriendelijk Personeel. Willen je graag van dienst zijn. Schone kamers (iedere dag worden die gepoetst)

Het hotel heeft 2 grote zwembaden (liggen op verschillende levels) en op 250 meter heb je nog een prive strand) Dus voor elk wat wils. De omgeving is prachtig, en op loopafstand een supermarkt (mocht dat wenselijk zijn).

Wij waren uiterst tevreden. Een SUPER vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2011

Geen 4sterren waard

silvie, 14-9-2010

We hadden 10 dagen in elounda geboekt, all inclusive. We moesten echter wel bijbetalen voor cola-light (2euro) en water in flesjes. Het eten was goed maar niet gevarieerd, ook niet fijn (bv. er waren geen gambas of inktvis), daarom zijn we verschillende keren gaan eten in de restaurants in het centrum. Kamers zijn vrij ouderwets. 3km van het strand van Elounda (zandstrand) en centrum. Animatie zeer pover, we hadden 2 keer per week identiek dezelfde cabaret. En de animatie is alleen in het Frans. Ik ben ook niet te spreken over TO. Slechte reisorganisatie. Niks van service. Eerste en laatste keer dat ik met deze organisatie geboekt heb. Het hotel is zeker geen 4 sterren waard.
Gereisd met partner in september 2010

nooit meer

eddy en janet, 12-8-2010

kamers zijn goed maar voor deze prijs bij touroperator en dan all in is gewoon weg belachelijk,

eten is waardeloos

om maar niet te spreken dat er niets te krijgen is aan het strand geen eten en geen drinken

water moet je kopen dat noemen ze all in

nooit meer

Gereisd met partner in augustus 2010

Een aanrader

Daniel & Noella, 21-6-2009

Juist terug. Leuk gezellig proper hotel. goede bediening. Het eten soms wat ééntonig maar zeker lekker en verzorgd. Animatieteam doet zijn best maar krijgt weinig respons.Eloundazelf leukklein dorpje met tal van eet en drink gelegenheden.Zeker de moeite waard om naar dit hotelte komen
Gereisd met partner in juni 2009

Geweldige vakantie!

Tasha, 9-6-2009

Ik ben net met mijn moeder terug van aqua sol, en wij hebben een super vakantie gehad.

Het hotel is heel mooi, propere kamers, super vriendelijke mensen!

Animatieteam doet hun uiterste best om je te entertainen. Ze hebben nu een internationale animatrice Andreea die uitstekend Engels kan, en zij leert de andere ook engels. Ze kunnen hun al goed behelpen.

Heb niets aan te merken op dit hotel. Dorpje is ook vlakbij! Gezellige barretjes

Gereisd met vrienden in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elounda Breeze Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elounda Breeze Resort in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elounda Breeze Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elounda Breeze Resort scoort een 7.06 uit 10 op basis van 19 reviews.