Hotel Elounda Beach *****

9,4

10 reviews over Hotel Elounda Beach in het Nederlands

prima resort

De jong, 13-9-2011

Aug'11 Met 2 kleine kinderen (4 en 1 ) hier geweest. Het is een prima hotel met mooie zwembaden, zeker ook voor de kids.

Jammer dat het "echte"strand niet op loopafstand is. Maar met het busje prima te doen. Het eten is ook prima, iets meer lokale gerechten hadden lekker geweest. Maar ook voor de kinderen was het prima.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

luxe, genot, duur

seba, 7-9-2008

Het was een zalig hotel, maar je om dit te krijgen was het zalig, maar het prijskaartje wil ik niet meer zien
Gereisd familie in september 2008

Fantastich resort

An, 9-7-2008

Er hangt inderdaad een prijskaartje vast aan dit hotel. We verbleven er een week in een suite met privé zwembad en een personal assistant. De service was uitmuntend, het eten was heel lekker.

Het domein is groot, mooi en rustig. het nodigt uit tot een gezonde dagelijkse wandeling.

Het ontbijtbuffet was heel verzorgd en heel uitgebreid.

We hebben er alle restaurants bezocht en deze hebben ons allemaal (we zijn nochtthans verwende reizigers) weten te bekoren.

Uitstekende wijnkeler en terecht een leading hotel of the world!

Gereisd familie in juli 2006

Amber Leanaerts, 5-7-2008

Ik ben hier in juni geweest, en het was echt fantastisch. Het personeel is zeer vriendelijk. En wij hadden een huis (wat meer leek op een villa) Met een zwembad voor de deur en als je uit de tuin liep was je gelijk bij het strand. Echt fantastisch. En ook was er elke dag vers fruit op je kamer(echt heerlijk). En het eten was ook echt heerlijk.(vooral de wafels bij ontbijt buffet)

Kortom het was een fantastische vakantie en dit vergeet je niet snel meer.

Gereisd anders in juli 2008

jan janssens, 8-6-2008

Veel te duur voor wat het is! Kamers nog stofferig en klein in verhouding tot foto's.Vermijd drank of restaurants! Zelfs als miljonair kan je beter elders terecht. Liefst niet bellen naar huis (driemaal kort gesprekje en 70€). Is vooral allemaal show. Wel de ligging is prachtig.
Gereisd met partner in juni 2008

cora, 28-8-2006

Fantastisch hotel,( beste op kreta) Wij zijn in oktober

geweest. temp. nog lekker en de zee is warm. Wij logeerden in een seafront-beach kamer, Wel een stuk duurder, maar absoluut top (vanuit ons bed konden we zo de zee op kijken). Kamer heel stijlvol ingericht. perfecte verstelbare box-spring bedden. Bediending vriendelijk.

en de maaltijden culinair hoogstaand. Het beste hotel waar we tot nu toe aan de middelandse zee gelogeerd hebben.

Absolute aanrader om een week heerlijk bijtekomen en verwent te worden.

Gereisd anders in augustus 2006

Matthias.lenaerts, 13-3-2006

zeer goed hotel

zeer verzorgd, lekker eten (vooral kafenion)

zeer mooi afgewerkt binnen hotel; het is een fantasiewereldje op zich.

privéstrand, groot zwembad, nachtleven in het hotel (cocktailbar, cinema (big screen), griekse avond, ...)

itt wat iemand zei bij de elounda bay commentaren, zeker geen ingeslapen 80+, hotel is zeer kindvriendelijk (kidsclub) ook pubervriendelijk, geneog adolescneten in de zomer. Water sports is gewoonweg zalig, wel duur

Cliënteel zeer vriendelijk, proper, doet alles opdat u het naar uw zin hebt.

kortom minimum zeven sterren waard in mijn ogen

het hoort dan ook niet voo rniets tot de top vijf van de europese hotels (cfr. leading hotels of the world (indien u me niet gelooft))

naar het dorp lopen om eten te gaan halen vind ik eerder belachelijk en wordt ook niet erg op prijs gesteld door de mensen in het hotel

we gaan dit jaar voor de 17e keer

Gereisd anders in maart 2006

Henk, 26-7-2005

Ondanks een valse start (overboekt) een zeer goed hotel met een goede manager.

Goed toeven en goed eten.

Zeer verzorgde zwembaden en prive strand.

Gereisd anders in juli 2005

rylaars, 15-7-2005

Dit is de beste plek om heen te gaan als je lui in de zon wilt liggen.

Een uitstekend hotel met een privé strand.

Eten kan je beter doen in het dorp (goedkoper en net zo goed als in het hotel).

Een aanrader (maar wel duur)!

Gereisd anders in juli 2005

bob, 5-6-2005

Zeker één van de beste hotels in Europa!
Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elounda Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elounda Beach in Elounda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elounda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elounda Beach scoort een 9.4 uit 10 op basis van 10 reviews.