9,2

Uitstekend

199 reviews over Appartement Villa Vicky in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Ria Fenanlamber, 30-7-2017

Een oase van rust, dichtbij de gezellige drukte van Chersonissos. We hebben ons uitstekend vermaakt, ook door de gezelligheid van de barmannen Kostas en Stellios. Dank voor jullie goede zorgen! Mooi aangelegd appartementen complex, snelle incheck, goed appartement. Zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd familie in juli 2017

Een heel fijn complex om vakantie te houden

Margreet en Johannes, 3-6-2017

Juist terug van een hele fijne vakantie in Villa Vicky. Door de persoonlijke en uitermate vriendelijke benadering van zowel Vicky en de rest van de staf hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Onze kamer was ruim en schoon met een mooi balkon. Ruime keuze op de lunchkaart en alles vers bereid. Echt een aanrader!

De goede score op Zoover meer dan waard.

Gereisd met partner in mei 2017

Voor herhaling vatbaar

R Jansen Doesburg, 24-5-2017

Heerlijk en rustig gelegen ,met alle voorzieningen op loopafstand.

Soms moeten de ramen en deuren nachts dicht wegens geblaf van buurthonden, of heel vroeg gekraai van een haan.(jammer) maar dit komt vaker voor in Griekenland.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustig en mooi

J, 21-5-2017

Fijn rustig appartementencomplex. Studio was schoon en net. Wel soms te weinig bedjes bij het zwembad voor iedereen. De ligging is prima. Binnen 20-30 minuten lopen in Chersonissos of Koutouloufari (leuk om te eten). Star beach op zo een 5 minuutjes lopen. Ook leuk om eens de bus naar malia of stalis te nemen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fijn en prettig onderkomen

Jantje, 9-5-2017

Bij Villa Vicky heb je een heerlijke vakantie
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig appartementencomplex

Maria, 9-5-2017

Villa Vicky is super. mooie locatie, schoon, geweldige service, prima zwembad. Mooi verzorgde tuin en super zitje voor het appartement, met fijne tuinstoelen.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste vakantie ever

Nicole, 3-8-2016

Dit was de beste vakantie je wordt met open armen ontvangen we kwamen laat aan naar onze kamer gebracht moooi appartement daarna mochten we nog eten omgevingis super als je wilt feesten ben je zo in chersonisoss en als je rust wilt kan dat ook super plek om je hotel daar te hebben elke avond heb ik met leuke mensen aan de bar van villa vicky cocktails gedronken super lekkr waren die werdt met heeel veel liefde gemaakt dooor de barman we zijn net terug en ik mis het nu al 😔 Eten is ook super goed als je aan de bar zit maken ze en praatje met je ze weten wel wat nederlandse woordjes zoals goedemorgen alles goed goeie vakantie naja zulke dingen alles was goed schoon ALLES volgend jaar gaan we zeker weer terug aanrader super mis jullie mu al
Gereisd met partner in juli 2016

Aniek, 24-7-2016

Villa Vicky is echt een aanrader. Voor drukte ga je naar de stad en voor de rust blijf je bij het appartementencomplex. Er is een ruim zwembad met bedjes en parasols. Eten en drinken aan de bar is erg goed en ook het personeel is super aardig, ze willen alles voor je doen! Het appartement zelf is super. Goede bedden en een kleine keuken, geen tv, maar deze hebben we zeker niet gemist!
Gereisd met partner in juli 2016

aanrader

linda, 23-7-2016

Heerlijk schoon complex. Vicky en haar familie doen uitstekend hun best om het je naar de zin te maken. Prima ligging. Rustig maar de drukte is dichtbij. Heerlijk eten aan het zwembad
Gereisd familie in juli 2016

Geweldig & Vriendelijk

Joost de Krieger, 14-12-2015

Mijn vriendin en ik (beide 21) zochten een mooie vakantie bestemming waar het niet super toeristisch was en als het ons te druk werd we mooi ergens rustig konden eten, drinken, zitten of zwemmen. Wij kwamen toen uit op Villa Vicky. Een geweldig locatie om echt tot rust te komen na een dagje rond wandelen in het redelijk drukke Chersonissos.

Een prima kamer, waar je overigens niet lang zit omdat er genoeg te doen is, een balkonnetje waar je gezellig in de avond kan zitten, een prima badkamer met wc & douche.

De bedden zijn niet zoals thuis maar na 1 avond ben je er wel aan gewend, we hebben ooit slechtere bedden gehad tijdens onze vakantie.

Er is ook een fijn zwembad, groot genoeg voor iedereen, en bij dat zwembad zit een gezellig barretje waar je altijd iets kan eten of drinken.

Villa Vicky ligt tussen Chersonissos en Koutouloufari in.

Koutouloufari is een leuk 'dorpje' om ook zeker een keer doorheen te lopen.

Ik raad Villa Vicky zeker aan voor andere mensen!

Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villa Vicky*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Vicky in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Vicky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Vicky scoort een 9.22 uit 10 op basis van 204 reviews.