Appartement Villa Papadakis ***

Villa Papadakis
8,3

3 reviews over Appartement Villa Papadakis in het Nederlands

Isabel, 4-8-2007

Toen we net aankwamen hoopte ik eigenlijk dat ze door zouden rijden. Maar eenmaal in onze kamer viel dit reuze mee. Gezellig personeel, leuk zwembadje, en het ziet er gezellig uit. De douche was wat minder die kon je niet ophangen. De afstand naar het centrum vonden we wat minder. De berg af ging wel, maar weer omhoog was wat minder. Wij hebben daarom omhoog steeds een taxi genomen voor maar 6 euro met 4 personen is dit niks. Een nadeel is wel dat er niet gedronken mag worden in de appartementen. Verder een top vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

linda,melissa,ellen,angelique, 1-8-2007

wij zijn dit jaar met 4 meiden in app papadakis geweest, de ligging ligt op 15 min van het centrum af, met de taxi kun je voor 6 euro pp naar starbeach toe. ze zijn wel vriendelijk app zijn heel erg klein en de douche zit niet vast aan de muur en je hebt maar heel weinig kans op warm water. verder wel een goede indruk.
Gereisd met vrienden in juli 2007

myranda, 20-7-2006

ben er heel wat jaren geleden geweest

heeft nog steeds een indruk achter gelaten wat een lieve mensen wat een mooie plek vlak bij chersonissos piskopiano en koutouloufari papa dakis en mama dakis super!!

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Papadakis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Papadakis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Papadakis scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.