7,2

150 reviews over Appartement Sylvia in het Nederlands

Geen 3 sterren waard

Familie A. K. Jorissen, 9-8-2017

Ik heb de recensies ook gelezen en ik verblijf er momenteel. We hebben meerdere appartementen. Alle drie zijn best slecht. Er zijn muizen en kakkerlakken. Handoekken worden 1 keer in de drie dagen verwisseld en 1 keer in de drie dagen vuilnisemmers. Er zijn 2 glazen en twee borden en 1 kookpan. 2 lepels en 2 vorken en twee messen. Dus als je van plan bent zelf te koken dan zijn de voorzieningen niet toereikend. Er is een tweepitsgasstel (eigenlijk 1 pits want andere is veel te klein. Het duurt ongeveer een half uur tot deze warm wordt (geld voor alle 4 de appartementen). Het personeel is inderdaad niet zo vriendelijk (vriendelijkheid kost geen geld!). Ze gaan er bij voorbaat uit dat mensen van alles slopen. De douche doet het prima, maar het douchegordijn geeft schimmel en de voegen ook. Er is een airco tegen betaling, maar die zit in de meeste huisjes in een van de slaapkamers (vaak lekt deze) en redt hij het niet om de gehele ruimte de verkoelen.
Gereisd familie in augustus 2017

Nou dat viel heeel erg mee, nee enorm leuk zelfs!

Henk den Braber, 2-8-2017

Ja die appartementen zijn eenvoudig, maar daarvoor boek je een goedkoop complex. super geslapen en een goede sfeer in en om het zwembad en bij de bar.

Leuk personeel en natuurlijk mooi weer. Alles om de hoek, ja stukje omhoog lopen, maar daar is nog nooit iemand aan dood gegaan.

Gaan dus, naar sylvia. niet over twijfelen.

Gereisd familie in juli 2017

Superfijne plek!

Marianne, 4-6-2017

Alle negatieve beoordelingen hieronder kan ik me totaal niet in vinden! Appartement, tuin, zwembad, personeel , niets op aan te merken. Alles was super voor elkaar en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De "klim" naar boven valt echt reuze mee! Alles op loopafstand, zelfs naar de haven goed te doen. Zou graag nog eens terugkomen!
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijke plek

Lisa, 25-5-2017

Wij verblijven hier nu! Snap weinig van de laatste revieuws! Appartement basic ingericht maar schoon en netjes met heel groot balcon! Personeel lief, aardig en ze doen alles voor je! Genoeg tavernes op loopafstand! Dit complex is, zeker voor wat je er voor betaald, een hele grote aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk verblijf!

Lisanne van der Helm, 9-5-2017

In de zomer hebben ik en een vriendin een heerlijk verblijf gehad hier! Prima appartement met genoeg ruimte. Vriendelijk ontvangst en een perfecte ligging!

Ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Geweldig

Jansen, 14-10-2016

Super appartementen.. Super Schoon.. Alles wat je nodig hebt is er. Als er iets mist, vraag je het even en ze regelen het meteen. Het complex is leuk gebouwd, speels. De poolbar is een en al gezelligheid! Jannes achter de bar is de meest vriendelijke man ooit.. Doet alles voor de gasten en is altijd aan het lachen. (Ik zie hier onder een review waar ik mij absoluut niet in kan vinden).

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Je betaalt hier niet veel voor, dus je mag natuurlijk ook geen luxe verwachten. De ligging is super tussen de oude dorpjes en het nieuwe chersonissos in. Let op; wel op redelijke hellingsweg.

Ik ben er zeker tevreden over en zou het aanraden!

Gereisd met partner in september 2016

Hele goede service!

Ramey Schild, 6-10-2016

Sylvia is en mooi en gezellig appartement om te verblijven. voor mij tweede keer hier en erg gezellig en schoon!
Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijke vakantie!

Witteveen, 5-10-2016

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! De reacties zijn heel verschillend.. Wij hadden een prima appartement (509), groter dan verwacht. Bedden vonden wij lekker, omdat wij niet van zachte bedden houden. Het personeel was erg vriendelijk en de service was goed. Wij kregen lakens waarvan wij ze vonden dat ze stonken en kregen nieuwe lakens voor in de plaats. Ligging was prima. Als je niet van wandelen houdt, dan is dit geen aanrader. Het appartement ligt tussen chersonisoss en koutouloufari. Koutouloufari is iets berg op, maar dat valt reuze mee. Wij vinden het wel een aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Boek hier absoluut niet!

L van Dijk, 30-9-2016

Kan me niet voorstellen dat touroperator dit hotel aanbied!! Wij hebben onze klacht ingediend en ze denken er aan om dit hotel dan ook niet meer aan te bieden. Boek dus niet!

De ligging is vrij onredelijk omdat je waar je ook heen wil berg op moet lopen en dit is vrij stijl geloof me. De appartementen laten zeker aan wensen over maar dit alles hadden wij nog wel ok gevonden. Maar meneer die achter de bali staat meneer Jannes is een tikkende tijdbom en zeer onredelijk tegen iedereen. Kijk er dan ook niet raar van op dat als je vraagt om een redelijke kamer je uitgescholden wordt. De sfeer bij het hotel is dan ook continu om te snijden en hebben wij als Zeer onprettig ervaren.

Na meer dan 10 min te hebben geklommen de berg op om bij je hotel te komen, ga je uiteraard eventjes zitten om bij te komen. Doe dit alleen niet bij de bar met je flesje water want dan wordt je op een scheldende manier weggejaagd omdat je het niet bij zijn bar heb gekocht.

Gereisd familie in september 2016

Waardeloos appartementencomplex

R. de Vries, 30-9-2016

De eerste dag ging in op het bed zitten en zakte ik er gelijk door heen. In de douche konden we amper staan en het water was vaak koud tot lauw. Het personeel was zeer onvriendelijk! Sommige nederlandse gasten kregen een uitgebreid onbijt zonder hier voor te betalen. Als wij hier om vroeg zeiden ze dat het english breakfast alleen voor engelse gasten was. Toen we vroegen om een betere kamer werd de man achter de bar helemaal boos en vond het maar vreemd dat we hier om vroegen.
Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sylvia**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sylvia in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sylvia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sylvia scoort een 7.15 uit 10 op basis van 151 reviews.