5,8

Matig

5 reviews over Appartement Sunshine in het Nederlands

Niet naar toe gaan, vreselijk!!!!

C.Kraaijveld, 12-8-2009

Wat ons betreft gaan we hier NOOIT meer naar terug. Het eten was zeer slecht, en het appartement vies. Wij raden absoluut niemand aan, om hier nog naar toe te gaan. Walgelijk......Nadat we de 1e dag geklaagd hadden over de hygiene van het appartement, werd er wel elke dag op "hun manier" schoon gemaakt, maar dit voldeed zeker niet aan de standaard normen. Verder is er nog geen kopje of wat dan ook in het appartement. Voor de airco moet 7 euro bij betaald worden per dag. Tevens moet er ook apart betaald worden voor het kluisje. Verder was het eten vooral sávonds ronduit vies, en salades van de vorige dag, werden s'middags de vlg dag weer neergezet. Verder was er weining variatie. We hebben zeker 700,- extra uitgegeven, om elders te gaan eten.

Aanrader** Een auto huren vanuit Nederland bij creteholidays zie google (betrouwbaar en goede prijs)

Gereisd familie in augustus 2009

Slechte Ervaring

C.Kraaijveld, 12-8-2009

Aanrader** Een auto huren vanuit Nederland (betrouwbaar en goede prijs)

Gereisd familie in juli 2009

voor herhaaling vatbaar

sander van looijengoed, 18-7-2009

Ik ben in 2007 in dit appartement geweest en ik vond het allemaal prima voor mekaar.. ik nam een taxi naar het strand voor een paar euro en weer terug.. lopend is wel tedoen maar dat word je wel zat als je dat de hele vakantie moet doen :P

voor de rest was het appartement dat we hadden perfect.

Gereisd met partner in juli 2007

Mooi appartement

Sharon, 26-12-2008

Mooi appartement alleen lag te ver van het centrum
      Gereisd met vrienden in juli 2008

schneider C, 20-10-2007

De taxi kon de locatie niet vinden, er staat geen naam op het appartementen complex. Er is geen receptie : twee uur in brandende zon gewacht op sleutels. Toen eigenaar kwam, waren kamers niet schoon gemaakt. We kregen een kamer waarvan de vloer kletsnat was, en zijn daarna naar een andere kamer verhuisd. Badkamer en keuken extreem smerig : etensresten, vliegen en ongedierte. Tijdens gehele verblijf, niemand gezien van het personeel...kon nergens vragen stellen. Uitkijk op vuilnisbelt.
      Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sunshine** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunshine in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunshine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunshine scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.