Aparthotel Star Beach Village ****

8,3

486 reviews over Aparthotel Star Beach Village in het Nederlands

Top resort

Annet, 26-9-2017

Boven onze verwachting. Wij gingen voordat we weg gingen toch twijfelen omdat je toch veel over chersonisos/starbeach hoort qua jongelui en dj's /feesten. Dit is ons erg meegevallen. Op 1 plek van het park is wel harde muziek (3xin de week, vanaf 15.00 uur). Maar park is zo groot dat je daar geen last van hoeft te hebben. Erg leuk park. Nette kamers. Goed eten. En met kleine kinderen zeer goed te doen. Kids hebben zich heel goed vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Best aardig

Loek, 17-9-2017

Vriendelijk en leuk personeel. tijdens het avondeten is er veel variatie. lunch heeft minder variatie.

In de avond is de lobby bar een gezellige plek om te zitten met een leuke barkeeper.

De zwembaden zijn vooral voor kinderen interessant. er is voor volwassenen maar een goed zwembad en dat is precies bij de disco waar vanaf 2 uur een DJ te keer gaat.De zwembaden waren niet lekker op temperatuur. zeg maar koud.

Het schoon maken van de kamers kan beter. De kamers zijn modern ingericht en voldoen goed.

De stranden liggen vol met sigarettenpeuken en worden niet schoongemaakt.

Doordat ook mensen van buiten het hotel toegang hebben, men moet er wel voor betalen, is het strand al gauw te klein voor de eigen gasten.

Door de ligging aan de baai is het goed uit te houden kwa temperatuur. Een bezoek aan een van de vele winkeltjes in de avond is leuk.

Gereisd met partner in september 2017

Goed Hotel, erg genoten

K. van Dijk, 14-9-2017

Boven onze verwachting. Na Turkije hadden we nu voor Kreta gekozen en absoluut geen spijt van.

Uitgebreid park, mooie zwembaden incl spectaculaire glijbanen voor de kinderen, wel erg koud water. Voor de volwassenen zijn de zwembaden nogal beperkt en zit je direct bij waterpijp dampende jeugd in een zwembad.

Tien euro borg voor je handdoek die kun je dan je gehele verblijftijd omwisselen voor een schone bij de receptie (super onlogische plek en aandoenlijk voor het baliepersoneel die steeds 'vieze' handdoeken door de handen krijgt)

Voor en nadeel is dat het park open staat voor alle publiek dus ook gasten van buiten af. Dit maakt het aan de éne kant ook wel weer gezellig. Meer dan genoeg ligbedden, hier moeten buitenstaanders wel voor betalen.

En laten we eerlijk zijn, Star Beach staat bekend om de feesten/gezelligheid op het park. Mocht je dit overvallen dan heb je je niet goed voorbereid op je vakantie, het was zeker niet storend zelfs niet met een kleuter bij ons.

All-in formule erg goed. Enorm ruime keus aan diverse gerechten. Er wordt continue gebakken dus geen vlees dat uren in de bakken ligt, ook iedere dag ander thema.

Nadeel was de all-in snacks tussen door. Hier kwamen we de laatste dag pas achter. Deze snackbar zit dicht bij het hotel zelf bij de miniclub en daarbij behorende zwembad waar we praktisch niet waren. Ook wordt dit nergens aangegeven.

Baliepersoneel erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant personeel hebben niet allemaal evenveel plezier in hun werk, lopen wat stoïcijns rond en doen hun ding (geldt uiteraard niet voor allemaal).

Kamers erg goed op enkele erg persoonlijke details na die voor de meeste vakantiegangers niet van belang zijn en zal overkomen als 'zeuren'. Schoonmaak ook gewoon goed.

Niet onze gewoonte maar voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Zeer geslaagde vakantie

Carole, 31-8-2017

Zeer goed hotel. Kamers erg netjes, we hadden geluk dat we een redelijke rustige kamer hadden 5109 en 5003. Personeel erg vriendelijk, eten erg lekker. Net iets rustiger en aangenamer in restaurant cretan star. Leuke zwembaden, waterpark toffe extra voor de kids. Meteen aan het strand/zee. Uitgestrekt domein met verschillende bar's, dus afwisseling. Vlakbij het centrum van de stad. Ga gerust even te voet en onder de twee authentieke dorpjes koutoufli en piskopanos.

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in star beach. Misschien enige minpunt is de drie avonden per week party at star beach club. Maar om 23u30 stipt stopt de muziek.

Super vakantie

Van Gunst, 25-8-2017

Mooi hotel.vriendelijke mensen en lekker eten.zwembad bij t resort leuk maar waardeloos met "ligbedden reserveren".star beach en t strand is super en ook daar zijn ligebedden maar gelukkig zijn die niet de hele dag van handdoeken voorzien.volop plek.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed met enkele minpuntjes.

DV, 23-8-2017

Leuke 11 dagen verbleven in Star beach village.Kamer altijd in orde.Eten ook dik in orde.

Jammer dat het zwembadgedeelte toegankelijk is voor iedereen,en niet alleen voor hotelgasten.

Ligstoelen in overvloed!

All in formule is niet van toepassing op alle bars bij de zwembaden.

De glijbanen gaan pas om 11u open,wat de kids dan weer niet zo leuk vonden.

De muziek overdag en s'avonds vonden wij niet zo meevallen.Daarom is eten in Cretan restaurant wel aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Absoluut een aanrader voor mensen met een allergie

Ilona, 22-8-2017

De chefkok geeft je advies over wat je mag eten van het buffet of maakt speciaal iets voor jou.

Juni/juli/augustus drie keer in de week dance festival. Zeer aanwezige bas van nm tot eind avond.

Voor elk wat wils

Michel Meijs, 21-8-2017

Een groot paviljoen met heel wat mogelijkheden. Ook voor niet-hotelgasten toegankelijk. Goed en lekker eten.

Minpunt was de luide muziek onafgebroken vanaf 16u tot 22u, soms tot 00u00. Niet zozeer aan te raden voor 60 en 70 plussers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Herrie, voor ons niet meer.

Jutenjul, 18-8-2017

Kamers waren schoon en netjes, de herrie was niet te harden.

Personeel was er vriendelijk.

Kamers grensden aan de lounge, waar een bar was. Zonder oordopjes kon je niet slapen.

Het balkon was aan een kartbaan, de eetzaal was een speeltuin met gillende, jankende kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Dea, 16-8-2017

Heerlijk resort. Goed om te weten dat er drie maal per week Star Beach feesten plaatsvinden met harde muziek. Dit stopt uiterlijk om 23.45 uur. Een groot voordeel is dat handoekje leggen hier niet nodig is. Ruime variatie in het buffet restaurant.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Star Beach Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Star Beach Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Star Beach Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Star Beach Village scoort een 8.33 uit 10 op basis van 495 reviews.