7,6

161 reviews over Hotel Semiramis Village in het Nederlands

Niet geweldig, maar oké, zeker geen 4-sterren.

A. Bosmann, 3-8-2017

Het hotel was ongeveer wel wat we er van verwachtten. We waren op de hoogte van alle minpunten. Het is inderdaad niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het hotel ziet er van buiten gezellig uit, mooi tegen de berg aan gebouwd. Wij hadden het geluk in een kamer met een groot balkon boven de ingang te zitten. Dat grensde wel aan een looppad voor de andere gasten, maar daar stoorden wij ons niet aan. De familiekamer was prima qua grootte. De bedden ook redelijk. De badkamer oud, maar ruim. De douchekop kon je inderdaad niet ophangen, het bad vertoonde roestvlekken, maar leek schoon. Kleine tv. Airco werkte gelukkig goed. Er werd elke dag opgeruimd/ schoongemaakt. Handdoeken werden dagelijks vervangen. Het ontbijt was goed, keus genoeg. De lunch (twee keer gebruik van gemaakt) viel tegen. Diner elke dag hetzelfde basismenu, zoals pasta met saus, maar steeds andere hoofdgerechten erbij. De keuze uit drank was minimaal. Prima zwembad met genoeg plek, geen animatie.
Gereisd familie in juli 2017

Nope, nooit meer!!

Danielle, 31-7-2017

je ligt op een bed wat je eigenlijk geen bed mag noemen,tv die het niet doet,geen rookmelders als er hier wel een keer iets gebeurd.het eten elke dag hetzelfde,het buffet van de avond is van 7tot half10.als je wilt eten om8uur heb je de pasta en je kipspies koud.elke dag heb je hetzelfde.geen variatie in je eten.de middag heb je niet gewoon een broodje met kaas of ham maar hetzelfde als het diner.en in de middag staan er 2buffet bakken,na 5minuten zijn ze leeg.dan heb je alleen zandkoekjes en popcorn!het drinken wat je"all inclusive"krijgt is lokale bier,droge wijn,cola limonade en 3 vage drankjes ook zeggen ze dat het naar Cherso zelf 15minuutjes lopen, daar mag je gerust 30 voor lopen.taxi er naar toe 7/8 euro.erg handig als je dat pokke stuk niet wilt lopen.je krijgt geen telefoon nummer van het taxicentrale doen ze liever zelf.als je terug naar het hotel wilt moet je maar kijken hoe je dat gaat doen.spullen die verdwenen zijn vanuit het niets.verder geen animatie!
Gereisd met partner in juli 2017

Weet wat je boekt...

Niet te vreden bezoeker, 27-7-2017

Kamers: erg gehorig, konden alle geluiden van de buren horen ( overgeef geluiden, wc geluiden en andere kamer geluiden..) je kon ook alles horen van mensen die door de gang liepen en praten het leek wel naast je bed te gebeuren.

Eten: als je van één tonig eten houdt kan je hier aanschuiven. Veranderd weinig tot niks aan het ontbijt, lunch of avond eten wat overigens ook gewoon niet lekker was. Qua drinken heb je ook maar weinig keus...

Zwembad: een verfrissende duik nemen? Nou je hapt net zo zoutwater als in de zee. Dan maar te zwijgen over het rioollucht bij het zwembad.

De lift bij het hotel: erg fijn.. gaat maar 1 verdieping omhoog nog maar 3 trappen te gaan met je zware koffer.

Heuvel bij het hotel: erg stijl, fijn de kuiten en de billen trainen!

Koelkast, airco erg fijn alleen als je kaartje vast zit aan je sleutel voor het stroom te activeren werkt het als nog niet....

Wij raden het niet aan om naar dit hotel te gaan, geen goed woord over te spreken!

Gereisd met partner in juli 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

M. Wolters, 17-7-2017

Zeer vriendelijk personeel.

Minder goed complex voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd familie in juni 2017

Super vakantie!!

Evelien Hellinx, 16-7-2017

Al deze mensen met hun negatieve commentaar overdrijven!De heuvel er naar toe is kort en heel goed te doen!heel mooi uitzicht.bij de receptie kun je de lift nemen naar boven,daarna nog een paar trappen.Personeel was altijd vriendelijk en goedgezind.Het eten was niet zo gevarieerd.Maar het is wel allemaal lekker.Het zwembad was zoutwater.Hygiëne was goed, heel proper.De douchekop moet je vasthouden,maar dat is geen ramp.ook zijn er"snacks",chickennuggets,fishsticks,kaasbroodjes,..

erna ook koekjes,popcorn,chips,.. 's avonds (live)muziek.Wij hebben veel leuke activiteiten en excursies gedaan bvb:Jeepsafari,,Spina Longa,Greek Night,..ook zijn we naar AmazonePark,Starbeach,AcquaPlus,Malia,..Onder aan de heuvel naar het hotel heb je ook de supermarkt,de drukke straat kan je onder de weg door/ondergronds oversteken.De winkeltjes liggen op 18 minuten stappen van het hotel maar er rijden ook genoeg bussen en taxi's.dit hotel is zeker wel een aanrader!

Gereisd familie in juli 2017

Nooit meer

Ryckaert Boterman, 9-7-2017

Bij aankomst zelf je kamer moeten zoeken geen hulp en dan nog al die trappen met je valiezen. Ontbijt viel mee maar middag en avond eten was echt niet smakelijk en bijna altijd het zelfde. Geen overzicht van iemand aan zwembad zaten er met bier en sigaretten in. Als je buiten hotel wilde gaan de berg af valt nog mee maar na een flinke wandeling moest je die berg terug op was echt niet tedoen. Staat niet gemeld bij boeking. Wij waren daar voor 12 dagen en 4 dagen viel electrische tijd uit bij warmte van 45gr. Als je douche wilde nemen moest je sproeier vasthouden want kon hem niet omhoog hangen. Van de 12 dagen hebben we 6 keren gaan eten voor eens iets anders te eten. Is zeker geen 4 sterren waard. We gaan deze mail ook doorgeven aan reis agentschap. We waren echt bij terug te kunnen keren. Nog nooit gebeurd

Eens maar nooit meer

T.Scherpenzeel, 4-7-2017

hotelkamer was prima, de matrassen op de bedden slecht. Schoonmaak en personeel goed op orde, vriendelijk personeel . MAAR het eten is bar slecht, de hele week iets van een soort speklapje of vis! Natuurlijk was er ook salade maar na 3 dagen dezelfde salade ben je hier ook klaar mee. Tuurlijk kun je buiten de deur eten, maar dan moet je wel over een stel prima kuiten beschikken want de klim van en naar het hotel is absoluut een kolletje 6.

Naar de stad toelopen is met gevaar voor eigen leven, geen gangbaar pad.

En de 400 meter naar het strand is helaas een strand met rotsen, niet echt fijn om de zee in te duiken.verder beschikt het hotel over een ongezonde toevoer van russen, Kroaten,Polen. Blij dat het voor ons maar 1 week was, met gierende banden naar huis!

nooit meer

peter, 24-6-2017

Kamer was goed prachtig uitzicht, personeel vriendelijk, het zwembad was ook goed maar de rest was verschrikkelijk. Naar het strand gaan was eigenlijk niet mogelijk. Het eten was niet echt warm en altijd dezelfde smaak. De weg ernaar toe moest stevig omhoog waardoor je onderweg moest rusten, naar Chersoissos was niet te lopen levens gevaarlijk. Er zaten verschrikkelijk veel russen die zich lam dronken wat toestanden bracht. We waren blij dat we naar huis konden.

Goed Grieks eten

Meranda, 23-6-2017

Als je van ECHT Grieks eten houd zeker een aanrader. Elke dag weer wat anders. En al diverse all inclusieve hotels op Kreta bezocht, maar nergens zo gevarieerd.

Hotel is qua inrichting wat gedateerd, maar wel schoon en vriendelijk personeel.

Helaas erg veel Russen, die erg veel opscheppen maar haast niks hiervan eten.

Hotel ligt, indien men goed ter been is, goed op loopafstand van Chersonisos en Malia. Zwembad heeft, licht, zoutwater

Ik kom hier nooit meer

M.Ploeger, 18-6-2017

Ben alleen negatief wat eten betrefd geen of zeer weinig variatie elke dag dezelfde salades dezelfde toetjes weinig vlees keuze één soort van de grill en één vlees soort kant en klaar in de bakken wel elke dag spaghetti maar daar moet je van houden ben immers geen italiaan afijn ben blij dat ik maar 8 dagen blijf want ik ben het eten nu naar drie dagen al echt helemaal zat.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Semiramis Village*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Semiramis Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Semiramis Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Semiramis Village scoort een 7.6 uit 10 op basis van 249 reviews.