Appartement Renate Mare ***

4,5

Matig

4 reviews over Appartement Renate Mare in het Nederlands

Mara, 8-12-2008

Als je niet teveel waarde hecht aan luxe is dit appartement super voor je stapvakantie! Wij zaten mooi aan de voorkant met groot balkon en uitzicht over de zee. De ligging is super! het ligt ongeveer tussen het uitgaanscentrum en Star Beach in. Alleen service is minder, weinig schoongemaakt en als je iemand nodig hebt kun je nooit iemand bereiken. Maar prima bestemming voor een mooi prijsje.
Gereisd met vrienden in december 2008

Arlette, 13-7-2008

het was erg oud en vies, we hebben zelf een fles schoonmaakmiddel gekocht om de badkamer schoon te maken en moesten altijd ons eigen toilet bakje verschonen en eigen wc papier kopen. verder was er van alles kapot zoals de erco (3 dagen) en er werd in 10 dgen tijd 1 keer een klein beetje schoon gemaakt en het bedden goed + handdoeken verwisseld. De ligging was perfect. precies in het midden van alles waar wij heen wouden. Al met al jammer dat het zo slecht was voor de prijs die we betaalde maar het heeft niet onze vakantie verpest.
Gereisd anders in juli 2008

Jos, 12-2-2007

hier hebben wij echt een SUPER vakantie gehad, het is niet echt lux maar voor die prijs hoeft dat ook niet, verder is de ligging echt super, alles dicht bij. Het zwembad is wel wat klein maar het strand is aan de overkant dus dat maakt niet zoveel uit. Echt een aanrader dus....

Gereisd anders in februari 2007

Richelle, 7-8-2006

Wat een rot appartement. ik ben hier samen met een vriendin heen geweest en het was echt te vies voor woorden..

de hele badkamer zat onder de schimmel. de wc is vies. het keukentje en de keukenkastjes zijn vies. ik durfde niet eens op me blote voeten te lopen zo vies was het.

er was gewoon niets goeds aan dit appartement. we zijn hier maar 1 nacht gebleven en zijn de rest van de vakantie op eigen kosten naar een ander hotel gegaan..

EEN ECHTE AFRADER DUS!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Renate Mare in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Renate Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Renate Mare scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.