6,3

Matig

3 reviews over Appartement Poseidon in het Nederlands

slecht...

ivonne, 22-8-2009

wij zijn met zn vieren vorig jaar hier geweest en idd voor het slapen alleen is het een prima appartement... alleen jammer van hoe het eruit zag... brokken bakstenen uit de muur, n vriendin van me was aan t douche en de douchekop breekt af... niet gewaarschuwd voor de schroef in de drempel waar ikzelf hard tegen aan heb geschopt en 4dage met een zere voet heb gelopen...

vervolgens moeste we nog 10 euro extra betalen voor de handdoeken die ze nie meer schoon dachte te krijgen

ofwel voor ons hoeft dit niet meer...

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Sjoerd Heldens, 8-9-2006

Dit appartement ligt ideaal. Ongeveer 500 meter van Starbeach en ongeveer 500 meter van het uitgaanscentrum. Het ligt niet aan de hoofdstraat dus erg veel last van verkeer heb je niet. 's Nachts dus heerlijk met de balkondeur open slapen want airco is er helaas niet.

Elke morgen werd er gepoetst (of dit ligt aan de periode, wij waren vrij vroeg in het seizoen en er sliepe slechts 8 mensen in het complex). De ligbank is van slechte kwaliteit maar de bedden waren goed (zeker als je wat gedronken had). Voor iemand die goedkoop een redelijk tot goed appartement zoekt kan ik dit zeker wel aanraden.

Het zwembad hebben we niet uitgeprobeerd, Starbeach ligt er dichtgenoeg bij. Ook heeft het een ruim dakterras waar je ook ideaal kunt relaxen.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Schobers, 14-8-2006

De kamer was niet erg groot, vooral de badkamer was klein. Het personeel was erg vriendelijk, als je iets vroeg hielpen ze graag. Verder lagen we precies goed, dicht bij star beach, dicht bij winkeltjes en niet te dicht bij de discotheken. De inrichting was erg ouderwets, beetje saai ook.
Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poseidon in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Poseidon scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.