5,2

Matig

13 reviews over Appartement Plaza in het Nederlands

Echt NOOOOIT boeken!!!!

Renate, 25-6-2009

Beetje een late reactie, maar ik zou ieder ander ervoor willen behoeden dat je dit appartementencomplex gaat boeken!

Wij kwamen toen laat aan, en het complex ligt echt in een donker straatje en toen was daar geen verlichting. Ook de huisbaas is echt een rare vent. In ons appartement was ook alles vies en wat niet vies was was dan kapot. En de huisbaas zou dan regelen dat er dingen gemaakt werden maar die kwam zijn afspraken dus niet na. We last van kakkerlakken, en er hing in het appartement altijd een rioollucht. Wij hebben ook nooit gekookt daar want wij durfde de pannen en borden e.d. niet aan te raken zo goor zag het er uit. Ook hadden we altijd ijskoud water tijdens het douchen. En dan zij de huisbaas dat we maar overdag tussen 13:00 en 16:00 u moesten gaan douchen. Ja wie doet dat nou op vakantie. Wat nog het ergste was, is dat wij onze halve vakantie bij de hostess hebben gezeten, en die heeft niets gedaan om ons te helpen.Ook touroperator nam de klachten niet serieus!

Gereisd met vrienden in juli 2005

Coen, 15-12-2006

Ben hier Geweest in 2004 het was idd een paraplu. wij zaten beneden in het app en we hadden geen sleutel nodig omdat we zo maar de schuif deuren uit elkaar konden tillen :D verder werd er slecht schoon gemaakt. De keuken (als je het zo zou willen noemen) was ook een ramp. Ook de douche was een drama het water spoot overal heen behalve naar benden. moet wel zeggen dat het er rustig genoeg is om er te kunnen slapen. in het verlengde van de straat lag de discotheek Cameo dit echt midden in het uitgaand leven.

en owja we hadden ook nog ruzie met de huis baas over de kluis waar van hij zij dat we hem niet hadden betaald. verder dingen vragen heeft ook geen zin want hij komt niets na.

Gereisd anders in december 2006

tisnaas, 6-5-2005

Ik ben hier in 2003 en 2004 geweest. Met het jaar is het meer versleten. Veel lekkage (letterlijk met de paraplu op het toilet zitten. Kapotte koelkast, douche, warmwater etc. De 'huisbaas' is wel behulpzaam maar dat heeft niet altijd resultaat. Hij houd van rustig werken en vooral niet teveel. Het complexje zelf is erg gehorig en als er puberende jongeren zitten dan ben je de klos.

Zoek maar naar iets beters, Plaza is echt versleten en op!

Gereisd anders in mei 2005

Marjolein, 15-2-2005

Waren hier in juni 2003, veel klachten, geen warm water,appartement was bij aankomst gewoon veruit vies, er kwam een soort stank uit de keuken en er werd verdomd slecht schoongemaakt! Echt de meest slechte herinneringen aan, samen met nog een stuk of 20 mensen uit het appartement. Toen we samen gingen klagen kregen de andere mensen wel een nieuw appartement, maar wij moesten blijven. Heel jammer!
        Gereisd anders in februari 2005

lotte, 2-2-2005

Echt super, geen kakkerlakken gehad, ook geen koudwater. Huisbaas was super relaxt niet te moeilijk. Centrum 50m, dus niet met de taxi een stuk te rijden. Echt geweldige vakantie gehad hier! En 1x schoongemaakt, maakt niet uit als je tot 1 uur uitslaapt
          Gereisd anders in februari 2005

Paul, 18-11-2004

Op het eerste gezicht viel het mee, maar naar mate de vakantie vorderde werd alles steeds slechter. In het keukentje was niets bruikbaar en de eerste dag kwam er al een kakkerlak te voorschijn. Verder was de douche altijd koud en werd het toilet nooit schoongemaakt. De kamer zelf is precies 1(!) keer schoongemaakt in 12 dagen. Kortom een afrader.
            Gereisd anders in november 2004

joyce, 2-8-2004

Het appartement is een beetje verouderd! Wel ligt het ideaal gelegen! Dicht bij het uitgaansleven en de eetgelegenheden!Als je je kamer schoon houd kom je ook geen kakkerlakken tegen! Ook moet je voor 20.00 uur douchen wil je een beetje warm water hebben!

Een echte aanrader is New York (erg gezellig!). Ook Club Opera is een erg leuke tent om uit te gaan!

Gereisd anders in augustus 2004

B v Sevenbergen, 26-6-2004

Dit apartement werd aangeraden als zijnde rustig dus niet ! Als je van stappen houdt prima maar anders doe je geen oog dicht vanwege het disco-lawaai en mensen die snachts luidruchtig binnenkomen,hetgeen dus inhoudt de hele week niet geslapen.Het appartement is vies, bijn nooit warm water en je betaalt voor een kluisje 20 Euro!Kakkerlakken ja. Ben je boven de 25 dan is het niet aan te raden dit appartement te boeken, veel wat "oudere" mensen gaan na 1 dag naar een hotel/appartement in het rustige gedeelte van Chersonissos

De service van Neckerman is ook niet geweldig.

Wil je een keer echt goed Grieks eten ga dan naar Selena.

patricia, 22-6-2004

Het appartement is oud, de ingang is moeilijk te vinden, de badkamer in ons apprtement was erg slecht, toilet kapot, geen douche gordijn. Nog een tip hou 's avonds de bruine deuren dicht i.v.m. muggen en de herrie uit het centrum. Neem oordoppen mee als je een avodn geen zin hebt om te stappen. Aanrader Hollandse Jeepsafari!!

Saskia, 3-6-2004

Plaza appartement was heel gezellig, alleen wat is het geen lux/nieuw appartement. De ligging is perfect, als je de straat uit loopt kom je meteen in het drukke centrum met winkeltjes en uitgaansmogelijkheden. De hygiene van het appartement vond ik wat minder. Verder heb ik maar 1 kakkerlak gezien. Maar dit appartement is voor mij niet voor herhaling vatbaar.
                    Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Plaza in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Plaza scoort een 5.23 uit 10 op basis van 13 reviews.