8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palatia Village (+app.)**** bij :

178 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

Super vakantie gehad

Diana, 4-8-2017

Leuke appartementencomplex, echt in Griekse stijl. Lekker eten. Mooi uitzicht. Weg naar Cherchonissos is ong. 1 kilometer. Appartement is schoon en ruim. Mooi uitzicht. Fijn zwembad. Genoeg bedjes bij het zwembad. Gelukkig niet vroeg op om handdoeken neer te leggen voor een bedje bij het zwembad.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische plek

Ben Huitink, 24-6-2017

Diverse keren hier geweest echter nu weer na 11 jaar terug van weg geweest. Nog steeds top verzorgd en George is niks veranderd. Prima gastheer met doorlopende humoristische opmerkingen e.d.

Echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

1e x gast, 2e x inderdaad familie. Top vakantie.

Pim, 12-8-2016

Wij gaan eigenlijk nooit voor de 2e keer naar hetzelfde maar de vorige keer was eigenlijk heel goed bevallen.

George, Maria, Suzanne en kokkie maken het goed naar je zin. Vooral George is de gangmaker. Of hij nu als Capt. Stubing van de Love Boat moet doorgaan of tijdens happy hour cocktails moeten maken, George is het zonnetje van Palatia. Heb je een probleem of klacht? George lost het indien mogelijk dezelfde dag op.

Natuurlijk....de minpuntje. Appartementen zijn gedateerd maar schoon. Badkamers zijn onlangs vernieuwd. Bedden zijn stevig. Airco is niet gratis. Weinig stopcontacten. Neem een verlengsnoer mee.

Hapje en drankje aan de bar zijn niet de allergoedkoopste. Palatia ligt tegen de berg op richting oud Chersonisos. Dus goede kuitentrainer als je geen scooter of auto hebt.

Aanrader aan de bar is de Pitaburger. Damn....wat lekker. Verder is het zwembad schoon, helder en lekker op temperatuur. Zeer goed vertoeven.

Wij gaan er over twee jaar weer naar toe.

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig, gemoedelijk, gastvrij en heel gezellig

Joke van het Ende, 8-5-2016

+ Heerlijk, eigenaar is heel gastvrij en doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken

Er heerst een gemoedelijke sfeer rond het heerlijke zwembad.

Lekker rustig, geen schallende muziek.

- drankjes bij de bar zijn nogal duur

Gereisd met partner in september 2015

gezellig met vrienden feestjes vieren

Yvonne en Jan, Vwrd, 17-1-2016

Goed dat je een eigen keuken hebt, en eigen appartement, ruimte om feestjes te organiseren, alleen je moet dan wel je onderburen uitnodigen, anders krijg je klacht over lawaai. Je dient wel rekening te houden met elkaar, niet midden in de nacht met tafels of stoelen schuiven, dit klinkt erg door naar onderburen.

Verder een super appartementencomplex met hotel faciliteiten. Zwembad dat altijd zuiver is. Eten en drinken wanneer je wilt, zowel aan het zwembad of op het aangrenzende terras. Wij hebben het al enkele jaren erg naar ons zin, en komen ook graag weer terug. Dat zegt al voldoende. En ja bedden zijn hard in Griekenland.

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk verblijf

Anoniem, 31-8-2015

We hebben een heerlijk verblijf daar gehad, zwembad is prima en wordt netjes schoongehouden. Wij hadden een groot appartement, heerlijk met 2 kleine kinderen. Maar ik heb in al die weken heel slecht geslapen, de matrassen zijn echt van steen. En de drankjes/hapjes/ijsjes bij de bar van het zwembad zijn veel te duur. Maar afgezien daarvan een heerlijk verblijf gehad.
Gereisd familie in augustus 2015

Echte aanrader!

Marloes, 5-8-2015

Een super mooie plek op loopafstand van de barstreet. Erg vriendelijk personeel en ze stonden altijd voor je klaar of kwamen naar je toe voor een erg vriendelijke praatje. Appartement was klein maar met mooi uitzicht op de bergen. Bedden waren erg hard en er mocht van ons betreft beter schoongemaakt worden. Het zwembad was groot genoeg met genoeg bedden! Wij komen in ieder geval nog een keer terug
Gereisd met vrienden in juli 2015

1x genoeg

G. de Git, 17-9-2014

Park ziet er mooi uit, veel fruitbomen.

Plus punten

Mooi park met veel privacy

Mooi zwembad.

Voldoende stoelen bij zwembad.

Min Punten

Bedden zo hard als steen.

Appartementen slecht schoongemaakt

Douche gordijn hangt 1/2 in de douchebak.

Prijzen aan de bar erg duur.

Airco 8 euro p. nacht Internet 7 euro p.d.

Tv niet te regelen 30 jaar oud.

Airco zit vol met stof.

Wij hadden appartement 11 vlak bij de riool zuivering, regelmatig stank. 1 keer voldoende voor ons deze appartementen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Voor ons nooit meer !!

Co Otte, 6-9-2014

Omgeving was leuk maar appartement was vreselijk . We zaten in een appartement boven de eetzaal / receptie het liefst was ik na èèn dag weer terug naar huis gegaan wat gehorig zooitje daar.

Als je niet wat bij hun eet zijn ze een stuk minder vriendelijk

Zwaaien als je weggaat doen ze dus ook alleen als je daar heb gegeten. ik was na twee dagen helemaal klaar met die gasten..

Kreta zeker nog is maar hier nooit meer ..

Begrijp ook echt de 8.2 op Zoover niet ..

Gereisd met partner in augustus 2014

mooie tijd gehad

ess79, 3-9-2014

Leuk en kleinschalig, wel iets verder lopen naar ht centrum van Chersonissos.We zijn ook naar oud chersonissos geweest dat was wel heel erg mooi en gezellig en het eten was top.
Gereisd met partner in maart 2001

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palatia Village (+app.) scoort een 8.16 uit 10 op basis van 182 reviews.