Hotel Nana Beach *****

8,6

257 reviews over Hotel Nana Beach in het Nederlands

niet te proper voor een 5* resort

David, 22-9-2017

Vuil buffetrestaurant, glazen niet proper tassen niet proper, bestek met etensresten van de vorige gebruikers, echt vies. Alsook weinig variatie in buffet.Daarin tegen vriendelijk zijn ze wel, en de kamer is wel proper. Veel trappen voor mensen die niet goed te been zijn.
Gereisd met partner in september 2017

Super compleet en kindvriendelijk resort!

Werner, 5-9-2017

Het resort overtrof onze verwachtingen. Met een golfkar wordt je bij aankomst naar je kamer gebracht. Wij hadden gekozen voor een familiekamer. Een echte aanrader door de ligging en de aparte slaapkamer. We zaten recht aan het zwembad en binnen 50 meter lopen waren zowel het kinderzwembad en de kidsclub/speeltuin.

Het eten in het buffetrestaurant was gevarieerd door de verschillende thema-avonden. Ervaring met de à la carte restaurants hebben we niet.

Iedere avond was er minidisco wat geweldig was voor de kinderen (4 en 1). Ook waren er avonden met een Frozen voorstelling en een goochelaar. Overdag was er entertainment over het hele resort. Later in de avond waren er voorstellingen/shows in het amfitheater.

Personeel over het algemeen erg vriendelijk.

Recht voor het hotel zijn bushaltes. Ieder kwartier rijdt er een bus beide richtingen op. Voor 1,80 euro per persoon (vanaf 5 jaar) kun je naar bijvoorbeeld Chersonissos, Malia of Agios Nikolaos.

Al met al super genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed hotel - prima prijs/kwaliteit

Geert, 8-6-2017

positief =

+ enorm groot en verzorgd complex

+ vriendelijk en behulpzaam personeel

+ enorm kindvriendelijk

+ prima gelegen aan zee

+ bus voor de deur

+ korte transfer naar en van luchthaven

+ 5 proper onderhouden zwembaden

- geen 5 sterren uitstraling/gevoel

- wifi te betalen

- kluis te betalen

- kwaliteit en keuze moet beter om 5 sterren norm te claimen

- geen mogelijkheid om a merken te kopen, ook niet mits toeslag

- a la carte restaurants zijn zeer snel volgeboekt en bieden goede maaltijden, doch weer geen echte top

algemeen heel tevreden maar kan net niet tippen aan een 5 sterren vanwege de keuken (ook niet de a la carte restaurants) en de algemene uitstraling. We waren zeker niet ontevreden maar in een "echte" 5 sterren krijg je toch nog dat extra meer (maar betaal je ook duurder).

Gereisd met partner in juni 2017

Geen tweede keer meer

Colinda, 18-5-2017

Mooi hotel. Zeer vriendelijk personeel. Moooie zwembaden. Zijn net terug. Op het eten na is er weinig aan te merken. Ja idd veel trappen dus niet geschikt voor minder validen. Eten vonden wij echt slecht. Vlees lauw of koud. Kip eeg droog en koud. Alleen vlees wat net vd plaat keam was warm. Patat ook vask lauw of taai.

Het ergste cmvan alles was eigenlijk nog dat er ontzettend veel Russen zayen en die blijven onbeschoft en zeer luidruchtig. Voor ons geen tweede keer meer

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fantastische accomodatie!

Giny, 7-5-2017

Klantvriendelijkheid ten top! Goede service! Vriendelijk personeel! Onze barman Fotis was ontzettend aardig!!! De dag voordat we op excursie gingen(en op tijd naar bed wilden) vroeg ik om een glas wijn in een plastic beker om mee te nemen naar ons balkon....hij deed niet moeilijk, we kregen gewoon een hele fles mee!

Ruim opgezet en keurig onderhouden! Voor mensen die slecht ter been zijn is het wellicht minder geschikt.(veel trappen en hoogteverschil...) We waren hier in de laatste week april 2017, het weer was prachtig (volgens weer online 19 of 20 graden, maar de gevoelstemperatuur was 26 graden!), maar het zwembadwater nog wat koud. Meer dan genoeg ligbedden. Ook het strand dat bij het hotel hoort was prima. Het is overigens, in tegenstelling tot wat er in de reisgids vermeld staat, geen 2 km maar 7 km van Chersonnissos, dat viel een beetje tegen. Taxi kost 7 of 8 euro per rit. We hebben een excursie gemaakt naar Santorini, geboekt bij touroperator. Jammer dat het verblijf op Oia zo kort was. Dure excursie maar we hebben genoten van Santorini! Ga daar wellicht in de toekomst gewoon nog een week naar toe! Tip...misschien zelf de veerboot boeken en een taxi naar boven(Oia) nemen, zodat je voldoende tijd hebt om dat prachtige plekje te verkennen!

In het vroege voorseizoen zijn nog niet alle bars en restaurants open, maar we hebben ons prima vermaakt! Leuk animatieteam!

Kortom; geweldig verblijf, mensen die hier over mopperen zijn waarschijnlijk nergens blij mee...

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Super hotel

StefanLydia, 4-9-2016

Mei 2016 in dit hotel geweest. Hiet is niet echt een hotel, lijkt eerder een bungalowpark.

Kwamen s'avonds laat aan en werden met een golfkarretje naar onze kamer gereden. Tijdens dit ritje over het park werd meteen duidelijk hoe prachtig mooi alles is aangelegd.

Kamer was heel erg ruim en netjes! Het zijn een soort geschakelde bungalows, Je verblijft of op de begane grond of op de eerste verdieping. Vind dit zelf wel een topper, ten opzichte van een massaal groot gebouw zoals je vaak tegenkomt.

Bij boeking konden we kiezen, standaardkamer of voordeelkamer, omdat we nergens het verschil konden vinden gekozen voor de voordeelkamer. Geloof niet dat er in het hotel slechte kamers zijn bijvoorbeeld in een uithoek of een grote blinde muur. Liggen allemaal op zijn eigen manier mooi. Dus voordeelkamer was prima.

Ondanks de late aankomst konden we nog wat eten bij de main pool, ideaal.

Ontbijt was goed te noemen, wel heel erg veel van hetzelfde. Ei in alle mogelijke vormen.

Het avondeten was goed geregeld, even bij de ingang wachten waarna je een tafel toegewezen kreeg. Het eten zelf vond ik wat tegenvallen, veelal slap en niet warm genoeg meer.

5 zwembaden verdeeld over het park, dus altijd 1 in de buurt. Ligbedden genoeg. Een honderden meters lange prive kustlijn, prachtig aangelegd en voorzien van voldoende ligbedden en parasols.

Ook voor kleine kinderen is er echt een superzwembad (ondiep) voorzien van animatie, glijbaantjes, sproeiers etc.

Verspreid over het park voldoende gelegenheid om te zwemmen, zitten, hangen, liggen, eten etc....

Centrum van Chersonissos te ver om te lopen maar bushalte voor de deur, elk half uur een bus.

Personeel stuk voor stuk erg vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon genieten in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

Helaas geen 5 sterren waard..

Leonie, 17-8-2016

Mooi aangelegd hotel wel een duidelijk verschil tussen het oude gedeelte en nieuwe gedeelte. Wij zaten in het nieuwe gedeelte (familiekamer) en die was keurig.

Bij het zwembad en het strand worden er stelselmatig en heel vroeg al bedden gereserveerd dmv handdoeken leggen. Er staan borden dat dit niet mag maar hier wordt niets aan gedaan door het hotel.

2 buffetrestaurants, hier sta je lang in de rij bij binnenkomst. Eten weinig variatie en ook geen goede kwaliteit (slappe patat/ vet vlees etc) Voor de 3 à la Cart restaurants moet je reserveren , een wachttijd van 6 dagen is niet ongebruikelijk. Hier worden de gangen worden rap na elkaar geserveerd (3 gangen in ongeveer een uur)

Personeel is niet erg vriendelijk. Bij aankomst werd er niets uitgelegd, Ze hebben veel haast en weinig oog voor de gasten.

Kortom een mooi aangelegd hotel met prachtige zwembaden en een mooi zandstrand maar er valt heel veel winst te behalen op gastvrijheid en gevarieerd en kwalitatief goed eten! Zonde!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

superleuk,mooi,verz

Fam. van der Heijden, 11-8-2016

de service, vriendelijkheid van iedereen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

het is een top hote

yvonne, 11-8-2016

het hotel is fantastisch! afwisselend eten , schoon en leuke animatie. minpunt....GEEN gratis wifi. vooral voor de kinderen groot probleem!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

geweldig!!!

Carmen, 8-8-2016

Wat een geweldige week hebben we gehad in Nana Beach resort! Wegens een overboeking van onze geboekte familiekamer een upgrade naar suite en voor de overlast (???) die dit meebracht gratis wifi, gebruik van kluis en verlenging voor een dag van onze kamer i.v.m. nachtvlucht. Eten was top en animatieteam super enthousiast. Chersonissos is heel goed te bereiken per taxi (€ 8). Alles in hotel was schoon en werd ook goed bijgehouden. Ondanks de grootte van het hotel hebben we ons er goed thuis gevoeld. Veel zwembaden en ook strand en zee, dus voor ieder wat wils! Als nadeel(tje) is te noemen dat er weinig Nederlanders te vinden waren, maar met de Engelse gasten en met de animatie hebben wij (en vooral onze kids van 14 en 17) zich heel goed vermaakt!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nana Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nana Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nana Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nana Beach scoort een 8.61 uit 10 op basis van 270 reviews.