Hotel Mediterraneo & Villa ****

Hotel Mediterraneo & Villa
Mediterraneo & Villa
7,5

456 reviews over Hotel Mediterraneo & Villa in het Nederlands

We gaan niet nog een keer.

Henriette Steenstra., 14-10-2017

Bij aankomst moesten we eerst de lift in naar de tweede verdieping,daar vandaan moesten we nog twee trappen op! Wel een dingetje als je slecht ter been bent. De kamers zijn verouderd en we hadden last van hele kleine spinnetjes.... Het ontbijt vonden we wel oke......maar is om half tien afgelopen,in die tussentijd is er geen drinken beschikbaar,om 11uur begint het all inclusive weer en kun je weer fris en bier pakken......het frisdrinken is niet lekker! Dan krijgen we de lunch......genoeg keuze maar niet warm!!!We hebben het een paar keer aan gegeven maar helaas begrijpen ze niks van warm eten. Het dinner is precies hetzelfde.........en de toetjes zijn af en toe gewoon op! Tja er word dus met heel veel lof over het eten geschreven,we zijn af en toe gewoon ergens anders wezen eten.....dat moet volgens mij niet hoeven als je all inclusive boekt. Ondanks de ongemakken hebben we een super leuke vakantie gehad en het personeel is super aardig en doen echt hun best om het je naar de zin te maken. Maar we gaan niet voor een tweede keer. Voor de mensen die nog gaan heel veel plezier😎
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima hotel.

Jeannette, 9-10-2017

Heel vriendelijk hotel. De mensen in de bediening waren kind vriendelijk vooral bij de snackbar. Je kon merken dat het einde seizoen was. Eten was inderdaad niet goed warm. Ben een dag ziek geweest van het eten. Wij vonden de minidisco erg laat voor de kleintjes en de animatie was ook niet erg actief. De zwembaden vonden wij vooral koud en de tegels naast t zwembad erg glad.

Voor de rest een super vakantie gehad. Hotel kamers waren prima en de service was ook uitstekend. Verder was chersonissos ook erg leuk. Goed te lopen. Leuke vakantie maar terug komen we niet.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Maaltijden onvoldoende warm. Gevaarlijk vr gezondh

Trichke, 3-10-2017

Beste,

Alle 'warme maaltijden zijn steeds koud geserveerd.

Heb dit aan de hostess van touroperator in het hotel Mediterraneo vermeld en dit reeds na dag 2.

Gisteren nogmaals.....

Geen reactie vanwege de hostess.

Muziek in de bar, terraszijde, zo luid in de nm alsof het een discotheek is.

De dienstdoende kelner antwoordde heel arrogant en weigerde de muziek zachter te zetten.

Zijn antwoord was eenvoudig : 'Het is hier een Bar'.

Vergeet niet dat onvoldoende opgewarmde maaltijden een bron zijn van gevaarlijke ziektekiemen wo salmonella.

Mvg.

03.10.2017.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mediterraneo & Villa bij:

hotel goed..omgevin minder..heeel veel trappen

marga, 30-9-2017

als je niet veel trappen kan lopen of steile hellingen moet je hier niet naar toe gaan..kwamen aan en werden met de lift naar de tweede verdieping gebracht..vandaaruit werd ons verteld waar onze kamer was. Buiten met een grote stenen trap met 50 treden moesten wij zelf met onze koffer naar boven sjouwen. .niet te doen
Gereisd met vrienden in september 2017

Je krijgt wat je ervoor betaald

Floor, 30-9-2017

Ik geloofde eerst niet alles toen ik de recensies las maar helaas het eten is idd erg lauw en de frisdrank is helemaal niet lekker , het eten is middelmatig eigenlijk kan je beter in een restaurant aan zee iets eten veel lekkerder .

Wel tof dat je buiten kan eten en de poezen die er rondlopen storen niet .

Een winkeltje aan het hotel waar je wel goedkoop water kan kopen en frisdrank met een zeer vriendelijke dame.

Aan het zwembad niet gelegen , wel dagelijks aan het strand, is maar een 10min lopen van het hotel .

Ook de stad is maar een 15 min lopen , gezellig maar veel dezelfde winkeltjes.

Ook te voet baat stalis gewandeld maar was niet zo een gezellig strand vonden wij.

De kamers waren cava, bedden waren ok, niet heel erg proper maar zo vaak ben je normaal toch niet op de kamer.

Al bij al is het dus meegevallen maar ik denk niet dat ik hier zou terug komen.

Top hotel

Gaia, 30-9-2017

Na wat slechte en goede reviews gelezen te hebben ging ik er blanco zien en wachten Het af maar wat heb ik een top vakantie gehad eten voldoende keus zelfs een snackbar waar je nog de hele dag kan snacken. Zwembaden schoon en netjes kamer netjes elke dag schoon gemaakt savonds leuke shows ondanks einde seizoen deed het animatie team zijn best complimenten voor Liza en Jirvan toppers. Verder lekkere massage bij de spa ook aan te raden hier hebben we echt van genoten al na al hebbben we het heerlijk gehad

Maximum 2 sterren waard

Gabrielle M., 21-9-2017

Hotel Mediterraneo was absoluut geen 4 sterren waard. Voornamelijk de kwaliteit van het eten was absoluut niet oké. Het buffet was vaak erg vettig en lauwwarm, veel gerechten hadden een vreemd muf smaakje. Het restaurant was enorm gehorig en het was er absoluut niet gezellig om te zitten (veel zwerfkatten). Het personeel was overigens best onvriendelijk. Aan de bar waren veel te weinig tafels, als je na 19u ging eten kon je nadien niet meer op het terras zitten en was je verplicht naar je kamer te gaan, het centrum van Chersonissos is namelijk niet echt op een aangename wandelafstand (best ver en drukke baan over steken). De ligbedden aan het zwembad waren onvoldoende en werden vaak dagenlang bezet gehouden door handdoeken, zelfs van mensen die er niet lagen. De grootte van de kamer was best goed, maar het gevraagde zeezicht kregen we niet. De kamer was bovenaan de berg en enkel te bereiken via een enorm aantal trappen, totaal niet toegankelijk voor ouderen. Ons zien ze niet terug!

Geweldig Hotel

Herman, 10-9-2017

Wij waren voor het eerst in Griekenland en gingen met het gevoel we zien het wel voor deze gunstige prijs en de middelmatige recentie's. Maar we waren verrast het hotel ziet er keurig uit een hartelijk ontvangst en al het personeel is super vriendelijk.Onze kamer lag in het hoogst gedeelte,was wat trappen lopen maar dan heb je wel wat,Keurig schone kamer,mooi uitzicht en rustig gelegen.In tegenstelling wat sommige schrijven is het eten goed uitgebreid ontbijt lunch en diner er is voldoende keus en vraag me af wat deze mensen thuis gewent zijn.De twee zwembaden zijn geweldig alleen hier is het ook handdoekje leggen.Benden de weg is een prachtig strandje aleko,s garden,schoon zandstrand met ligbedden en restaurant.Al met al is hotel Mediterraneo een prima hotel met goede prijs/kwaliteits verhouding.Mede door de gastvrijheid en vriendelijkheid van dit hotel is onze vakantie op Kreta zeer geslaagd.Wij verheugen ons volgend jaar weer terug te gaan naar dit fijne hotel

Goeie vakantie zeer tevreden

T.boven, 2-9-2017

Hotel goed eten goed animatie niet tevergelijken mit turkije eten is goed alleen de kussen en bedden liggen hard omgeving is ook mooi vooral reisje naar spingola wij geven een 8 deze vankantie maar wij zijn ook nuchtere groningers met een beetje tevreden.
Gereisd met partner in augustus 2017

Niet zoals verwacht!!

Cynthia, 1-9-2017

Ik ben met een groep van 10 man incl. mezelf naar hotel mediterraneo geweest (eind augustus 2017 voor 10 dagen lang). Via touroperator.

Bij aankomst was het hotel overboekt. Bij terugweg was het vliegtuig overboekt.Wij werden voor 1 nacht in een ander hotel geplaatst...

Ik en mijn vriend hadden de hoogste kamer, goed voor de beenspieren maar wel 2x wakker geworden met erge kramp in mijn kuiten.

Er waren té weinig ligbedden bij het zwembad voor de hotelgasten. Het eten was elke dag hetzelfde en was erg saai... maar het eten was wel naar binnen te krijgen.

Barmannen waren gezellig en aardig, daar in tegen het receptie personeel was echt verschrikkelijk.

De bedden in de kamer zijn van slechte kwaliteit, ik ben er 2 keer doorheen gezakt en ik weeg maar 62 kilo.... ook heb je een koude douche...

Loopafstand starbeach is 5 min (dichtbij) maar de strip om uit te gaan is wel 20 tot 30 min lopen. Ik zou dit hotel niet aanraden als je houdt van goed eten,goede service en goede kwaliteit!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mediterraneo & Villa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterraneo & Villa in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterraneo & Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mediterraneo & Villa scoort een 7.46 uit 10 op basis van 486 reviews.