Appartement Maras

3,5

Onvoldoende

6 reviews over Appartement Maras in het Nederlands

Erwin, 9-6-2006

Beste mensen dit appartement is ontzettend smerig en het geld nooit waard al kost het maar 100 euro voor een week. Badkamer is vies en smerig, bedden zitten vol met kakkerlakken en heb ik het nog niet over het klein zwembadje dat geel is. zijn toch altijd mensen wat deze reviews niet geloven maar ja moeten ze zelf maar weten. dom dom dom.
    Gereisd anders in juni 2006

Michael, 4-4-2006

Alleen de ligging is goed verder echt een drama, kakkerlakken, smeris, bruine handdoeken etc echt heel slecht! Gelukkig staat hij dit jaar niet meer in de gidsen!
    Gereisd met vrienden in juli 2005

Norah en Iva, 24-2-2006

We vonden Maras echt een zware teleurstelling. Het was vies, er liepen kakkerlakken rond, en zelfs een in mijn nachtkastje! De mensen waren chagerijnig, slechte service, geen airco (als hij wel wel deed maakte het een ongelofelijk piepgeluid) slechte schoonmaak, wankel balkonnetje, geen werkende pitjes, klein zwembad, enz. Wat wel een voordeel was, was dat de barman vrijgevig was met zijn shotjes, en natuurlijk chersonissos zelf was een groot feest!!
      Gereisd anders in februari 2006

jasper, 23-9-2005

Ik heb al menige goedkope (jongeren) appartementen gezien maar nog nooit zo'n slecht appartement. Dit is geen overdrijving noch had ik hoge verwachtingen. Het appartement was zeer vies en gewoon niet eens opgeruimd. rot ei in een kast en flessen nog in ijskast bv. Zwembad is gewoon een pisbadje. Service was er niet en erg onvriendelijke, asociale werknemers. Keuken is geen keuken te noemen! Ik kan zo nog wel uren doorgaan met al onze verhalen maar het komt erop neer dat het zeer slecht is. Niet voor niets dat de reisorganisatie het appartement niet meer aanbied!! Geloof me maar en ga er niet heen! GR
        Gereisd anders in september 2005

daisy solberg, 23-8-2005

maras valt echt tegen..toen we aankwamen was het app echt super vies, overal lagen haren,wc borstel zat vol met stront..kwam bruin water uit de douche, echt een goor app!! ik zou je echt niet aanraden om daar heen te gaan!

de sevice is slecht..het enige wat goed is, is de ligging

Gereisd anders in augustus 2005

uit het oosten, 3-8-2005

app. Maras viel ons erg tegen. zwembad is 2 bij 3 meter ofzo, erg klein. app. waren vies bij aankomst. veel dingen zitten los of werken niet zoals de airco. bar personeel is erg vriendelijk zijn overal heel makkelijk in. alles kan en mag. wel erg duur app. vergeleken met wat je daarvoor terug krijgt. dit app. zit wel heel erg dicht bij alle bekende disco's en barretjes, het enige voordeel. niet echt een aanrader.
            Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maras in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maras scoort een 3.5 uit 10 op basis van 6 reviews.