Hotel Maragakis ***

6,5

39 reviews over Hotel Maragakis in het Nederlands

Een echt jongeren hotel

Ramon, 31-8-2012

Een echt jongeren hotel, aan het begin van de boulevard. Toen wij er nog waren zat er zelfs nog een disco onder het hotel. Wij hadden verwacht dat het onderdeel was van het hotel en dat het om een uur of 2 wel afgelopen zou zijn met de muziek, maar helaas gingen ze iedere nacht tot 7 uur door. De kamers waren prima en werden ook goed schoongemaakt, het personeel was onwijs chagrijnig. De prijs die wij destijds hebben betaald was veel te hoog voor wat we gekregen hebben. Hopelijk is het inmiddels wat beter geworden!
Gereisd met partner in augustus 2006

Geen topper

Ricardo, 9-9-2011

Hotel ligt boven een discotheek wat ook te horen is op je kamer. Je hoorde van alles trillen op de kastjes door de bass die door het gebouw ging.

Pluspunt is wel dat we 's avonds nog wel mochten douchen ondanks dat we 's ochtends hebben uitgecheckt.

Gereisd met partner in augustus 2005

perfecte ligging voor stapvakantie

Cheryl, 11-8-2009

we hadden zee zicht geboekt , bij aankomst dus geen zeezicht en een krap balkon.

we zijn naar de receptie gegaan en 2 dagen later kwamen er kamers vrij en mochten we een nieuwe kamer uitzoeken. zee zicht en relax balkon.

bedden werden verschoond als we er om vroegen. net zoals nieuwe handdoeken.

ook hebben wij zelf wat schone handddoeken van de kar gepakt:D

het eten is een stuk minder!! is te doen , maar na 3 dagen spruiten van de 6 heb je t ook wel gezien!! dus ook uit eten geweest.

in het eten is vrijwel geen keus en alles behalve varierent.!!

verder boeit t niet dat er geen zwembad is want je steekt de straat over en ligt op het strand!!! perfect!!

Voor het stappen zit je PERFECT !! begin van de grote uitgaanstraat!! kan niet beter.

wij hebben ons hier goed vermaakt !! en van maragakis beach hebben ze geweten dat wij zijn geweest :D

Gereisd met vrienden in juli 2009

echt een jongerenhotel

marjon, 29-7-2009

Hotel maragakis is een jongerenhotel in het centrum van Chersonissos, aan de boulevard en dus aan het strand. Er is helaas geen zwembad aanwezig.

De airco werkt vaker niet dan wel, de balkons zijn klein.

De lounge is gezellig, er staan 2 computers en een poolbiljart, personeel is vriendelijk en het eten is redelijk.

Eten is in Chersonissos echter nooit een probleem, er zijn ontzettend veel goede en betaalbare restaurants en in tijden van kredietcrisis is een pita gyros ook niet versmaden (spotgoedkoop)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Geweldig!

joke, 22-7-2009

Ik ben hier een aantal jaar geleden geweest.. Als je voor het stappen gaat.. de ligging is gewoon GEWELDIG!! nooit meer dan 10 minuutjes lopen en op 2 minuten ligt de amensia!! super gewoon!!

Wij hadden er toen ook geen ontbijt of diner bij.. Gingen broodjes bij de friet van piet halen, want die zit er 2 deuren langs!

Gereisd anders in juli 2009

was prima hotel alleen eten is niks

mark, 18-7-2009

is gewoon een goed hotel heel dicht bij het centrum en aan de zee.

je moet allen niet teveel van het eten verw8en

Gereisd met vrienden in juli 2007

fijne ligging

J, 17-6-2009

Maragakis ligt bij de zee en ook bij heerlijke eettentjes. Verder zit je in het centrum. Het mooie zwemparadijs is op 15 minuten loopafstand. Het hotel zelf is niet al te luxe, maar voor mensen die er neit veel zijn is dit een prima hotel en niet duur
    Gereisd met partner in juli 2008

Nooit meer!!!!

Nooit meer!, 17-1-2009

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest, en het was echt 1000x niks! Schoonmaken kennen ze daar echt niet! Wij moesten 5 dagen met 4 dezelfde handoeken doen (ook als je hier om klaagt gebeurt er vrij weinig).. Ons bed werd na 7 dagen een keer verschoond! EN we kregen GEEN airco waar we 10x om hebben gevraagd! Dus lekker zweten en savonds weer je gore bed in! De douchebak zat vol met zwarte plekken na 4 dagen! Het eten is ook niet te eten, wij gingen het elke avond proberen, maar op een gegeven moment maar elke avond uit eten gegaan! Dus dubbele kosten! Het personeel is vet chagerijnig! Kwa stappen is dit hotel wel uniek (wat alles weer een beetje goed maakt)! Maar er zijn meerdere hotteletjes in de uitgaans straat! Dus ik zou zeker voor een ander hotel kiezen!
    Gereisd met vrienden in augustus 2008

Hardstikke goed te doen!

Janet en Ellis, 16-8-2008

Mijn zusje en ik zijn net terug van Cersonissos en verbleven in dit hotel.

Je wordt bij aankomst niet voor de deur afgezet, maar bij de hoofdstaat. Klein stukje lopen dus..

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door een goed engelsprekende vrouw. Zij raadde ons aan een kluisje te nemen en dit deden wij dan ook tegen een kleine betaling.

Ik gaf direct aan geboekt te hebben met zeezicht en dit kwam volgens aan helemaal goed!

Dit was ook het geval! super mooie nette schone kamer met een groot balkon en zicht op zee.

Het hotel ligt aan de zee en er is een leuk stukje strand direct bij het hotel!

Het eten was iets minder. Je kunt er wel wat eten, maar is vaak hetzelfde aanbot en niet breed. Voor mensen die geen vis of vlees eten is er heel weinig.

Je zit er middenn het uitgaanslevenn, maar dat vonden wij juist super:P

's nachts wel wat lawaai van zingende feestende jongeren tot s'morgensvroeg:S

Starbeach is een behoorlijk stuk lopen.. kan je beter de taxi nemen...

Gereisd familie in augustus 2008

julia, 16-7-2008

Ligt dicht bij het centrum. De disco is wegens geluidsoverlast gesloten. Van het eten hoef je geen culinair hoogstandje te verwachten maar slecht is het zeker niet hoor! Voor ieder eigenlijk wat wils, want het is in buffetvorm dus je kunt zelf kiezen. De service is goed. Onze badkamer was elke keer heel vies en toen vroegen wij om schoonmaakspullen in plaats daarvan kwam er elke dag iemand onze badkamer schoonmaken. Als je je mond maar opentrekt wordt je gewoon vriendelijk geholpen. Prima hotel dus!
    Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maragakis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maragakis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maragakis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maragakis scoort een 6.53 uit 10 op basis van 40 reviews.