2,7

Onvoldoende

3 reviews over Appartement Lydia in het Nederlands

simpel

riek, 4-9-2008

wij hebben het heerlijk gehad in Lydia. het is simpel maar je hebt een bed, en een douche die was smorgens koud maar s avonds warm, en het is een goedkoop, dus al je commentaar hebt moet je een duurdere reis boeken, was wel afgelegen, maar met de fiets kom je overal, is alleen niet incl. de fietsen zoals op de site staat, maar voor 20 euro per week heb je bij MIKE een fiets, snap niet waarom mensen zeuren, wij hebben het heerlijk gehad
Gereisd met partner in september 2008

Familie De Haas, 29-10-2006

Wij hebben uitermate slechte ervaringen met dit appartement en eigenaars. Er was geen bar geopend in het hoogseizoen. De eerste levensbehoeften zijn op 1 kilometer afstand de berg op of af. De appartementen op de etages hebben geen zonwering alleen maar vitrages. Airco kost 10 Euro extra per dag. Voor handdoeken moet 20 Euro borg p.p. betaald worden en ze worden niet verschoond. Er wordt zelden en zeer slecht schoongemaakt. Je mag niet bij elkaar op het balkon zitten, terwijl er geen ander vermaak is. Maar het allerergst zijn de eigenaars die zeer onsympathiek en agressief zijn en een hekel hebben aan Nederlanders. Ga nooit naar Lidia!
    Gereisd anders in oktober 2006

Jorne & Suzanne, 10-9-2006

GA NIET NAAR LIDIA!De eigenaren wonen in een huis achteraan het complex en denken dat ze god zijn. Ze hebben al een heel vooroordeel tegen Nederlanders en dat laten ze duidelijk blijken ook. Wij waren overboekt in ons appartement en kwamen bij Lidia terecht. Iedereen die er zat was er onvrijwillig;later was ook wel meteen duidelijk waarom.Je mocht er niets, niet eens met een groep gezellig bijkletsen in je appartement of op je terras, niet op het gras liggen en de appartementen werden NOOIT schoongemaakt. We zijn zelfs uitgescholden door de eigenaren en voor van alles uitgemaakt omdat we met meer dan 2 mensen binnen in ons appartement zaten,ongehoord.We waren blij dat we na een week weer naar huis konden.Eén tip: Ga niet naar Lidia appartementen!! Word je overgeboekt en erheen geplaatst, vraag om een transfer ergens anders heen, anders merk je vanzelf hoe het daar is..
      Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lydia in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lydia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lydia scoort een 2.67 uit 10 op basis van 3 reviews.