Hotel Lovely Holidays **

Matig

6 reviews over Hotel Lovely Holidays in het Nederlands

Chagerijnige Bazin

Gianni, 18-8-2017

Het hotel is opzich prima. Daarnaast is de ligging ideaal, alles is op loopafstand. Al is de bazin nogal gauw boos en onvriendelijk. Tegen mij deed ze altijd aardig. Maar tegen vrienden van mij als die even langskwamen omdat ik bijvoorbeeld moest omkleden werd ze al gauw onvriendelijk en vroeg ze boos wat ze hier deden. Dat vond ik toch erg appart, hou er dus rekening mee dat bezoek niet gewaardeerd wordt.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Gastvrij, vriendelijk, behulpzaam hotel

Lourens, 31-7-2011

Voor degene die op zoek is naar de juiste prijs/kwaliteit is dit een goede keus.

Hotel is sinds kort weer volledig in de verf gezet en is keurig onderhouden. Hotel, kamers zijn zeer netjes en de kamers tegen een kleine meerprijs voorzien van een perfect werkende airco.

Kamers zijn klein, maar het is hier toch buitenleven. Door de ligging mogelijkheid met seaview.

De ligging is super, op letterlijk loopafstand van het drukke uit gaangs gebied van chersonissos. Terug op je hotel kamer merk je niets meer van deze drukte. Vlakbij het gelegen stalida met zijn ruime mooie zandstrand met ligbedden is dit een heerlijk aan te raden hotel.

Een nadeel: het ontbijt is helaas niet in vergelijk met de rest van dit hotteletje. Geen probleem voor weinig kan je prima ontbijten in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2011

oke

onbekend, 17-8-2010

het was een oke hotel

klein maar wel een fijne ligging

douche is erg klein

ontbijt was niks.

mensen waren erg vriendelijk

totdat ik iemand mee nam

dat werd niet echt gewaardeerd.

dit werd me dan ook heel erg duidelijk gemaakt

Gereisd alleenreizend in juli 2010

thamara, 11-10-2005

Ook ik vind dit hotel een absolute aanrader! Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad met een vriendin (beide 18).

Het is een net, klein maar toch gezellig hotel. Het uitgaansgebied ligt op loopafstand evenals star beach. De baas en bazin zijn super vriendelijk, alhoewel ze niet zo goed waren in het Engels. Het is absoluut een rustig hotel waar niet veel te beleven valt. Maar in Kreta hoef je je niet te vervelen!

Nadeel was dat je voor het zwembad een stukje moest lopen. Ook wij vonden het ontbijt niet denderend. Een tip is ook om extra handdoeken mee te nemen, wij moesten soms 4 dagen met ieder 2 handdoeken doen.

Zeker weten dat ik daar nog eens mijn vakantie ga houden!

Gereisd anders in oktober 2005

Suzanne, 25-8-2005

Inderdaad een erg net hotel. Gunstige ligging t.o.v. strandjes en uitgaansgebied. Elke dag schoonmaak (wel vervelend was als je wilt uitslapen na 't stappen, we werden gewoon 't bed uitgehaald) Helaas stelde 't ontbijt niet veel voor. Verder 'n aanrader. Ga alleen niet naar de supermarkt op de hoek! Onbeschofte mensen daar.
Gereisd anders in augustus 2005

Lisette, 3-8-2005

Ik vond het een erg schoon en netjes hotel. Er is een balkon en een koelkast, wat wel erg handig is. Ook is er een mogelijkheid van erconditioning. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel vind ik zeker een aanrader.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lovely Holidays bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lovely Holidays in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lovely Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lovely Holidays scoort een 5.29 uit 10 op basis van 10 reviews.