Appartement Kassavetis

7,2

201 reviews over Appartement Kassavetis in het Nederlands

Vooral niet doen

Ruben, 24-7-2017

In de periode van 17 t/m 24 juli hier mogen verblijven en dat was op zijn zachtst gezegd GEEN pretje. Toen we de sleutel van de kamer kregen wisten we niet wat wij aantroffen. Bloed in het bed, condooms in de wc en etenresten in de koelkast. Het doucheputje verkeerde ook in een niet al te hygiënische staat waardoor we de hele vakantie op de rand hebben moeten staan. Nieuwe handdoeken krijg je 1 keer in de 3 dagen als je gelukt hebt, en je moet het niet wagen om om handoeken te vragen. Blij dat ik vandaag weer thuis ben aangekomen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super goed

Brigitte, 15-4-2017

Ligt midden in het centrum, nog geen minuut van het strand, en nog geen minuut van de winkels, echte aanrader, nieuwe kamers aan de boulevard zijn helemaal top
Gereisd met partner in september 2016

Ranzig, vies, oud, schimmel hotel

Rowie, 27-8-2016

Wat een vies hotel! Ik raad iedereen aan om hier NOOIT heen te gaan.

De douche was elke dag koud en je kan hem niet ophangen. Hij spuit heel de badkamer nat. Het douchegordijn wat er hangt is nog te ranzig om zelfs al naar te kijken. Er zaten ook vieze bruine vlekken op. We hadden schimmel op onze lakens. Nadat we dit aan de receptie hadden laten zien hadden we nieuwe gekregen, eveneens weer met schimmel. Telkens als de schoonmaaksters nieuwe lakens gaven, was er wel ergens schimmel te vinden. De kussens zijn geen kussens, maar meer een zakdoek waar je op slaapt. Verder is in alle hoekjes en op de grond schimmel en viezigheid te vinden. Het bestek durfde we niet te gebruiken. Het laatje waar dit in lag zat vol met vlekken. De oven was te ranzig om open te doen. Ik heb nooit iemand het zwembad schoon zien maken en heb regelmatig gezien dat hier etenswaren of drank in belandden; dit kan dus ook niet goed zijn voor het zwembad. Ook wij zijn spullen kwijt geraakt waarvan we niet weten hoe dat kan. Zonnebril, starbeach bandje én make-up waren ineens weg. De ene dag komen de schoonmakers om 12 uur je kamer schoonmaken en een andere dag pas om 6 uur. Ze komen ook niet elke dag maar gewoon wanneer ze zelf zin hebben volgens mij. Er werkte een heel arrogant meisje bij de balie die beweerde toen wij voor de derde keer kwamen klagen dat ze ons nog nooit gezien had. Niet gek, want ze is zelf toch niet 24/7 aan het werk? Ze keek erg arrogant en gaf weinig om onze klacht. Het heeft 2 dagen naar rioollucht gestonken in onze kamer. Deze geur was echt zo vies. Dit hebben we ook aangegeven bij de receptie en dan zeiden ze dat het een probleem was op heel de gang. Na een dag was het wel gemaakt, maar geloof me een hele dag in rioollucht zitten wil geen mens. Ook hangen er overal spinnenwebben. Kortom: boek GEEN Kassavetis!

Het enige pluspunt is de ligging van het hotel: midden in het centrum en zowat op de strip.

geweldige plek!

Astra, 18-8-2016

Wij blijven hier terugkomen...geweldige ligging,supervriendelijk en behulpzaam personeel,mooie kamers...het is geen 5-sterren hotel dus dat moet je ook niet verwachten.degelijk maar goed...bij ons ontbrak wat servies maar toen we dat melden werd dat meteen aangevuld. (Er zal ook wel het een en ander sneuvelen in het hoogseizoen als het vol zit met jongeren)ik kan in elk geval niet wachten om terug te gaan naar Kassavetis
Gereisd met vrienden in juni 2016

fantastische plek

Saskia van Biemen, 18-8-2016

Super lieve mensen. Doen alles voor je. Midden in het centrum zeezicht. Heerlijk uitkijken over de boulevard. Mooie balkons. Iedere dag schone handdoeken. Er is wat achterstallig onderhoud, maar dat komt ook door de crisis. En als er dan groepen jongeren komen die de boel vernielen wordt het voor hun ook wel erg moeilijk om het bij te houden. Aan de zee/boulevard kant is het niet zo geschikt met kinderen vanwege de muziek van het uitgaansleven. Maar verder helemaal perfect. We komen er al jaren en blijven dat zeker doen.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Fantastisch!!!

José, 18-8-2016

Wij gaan al jaren naar Kassavetis en ik kan me totaal niet vinden in de laatste reviews. Het personeel is altijd vriendelijk netjes en beleefd. Als er iets niet goed is of je mist wat dan kan je er om vragen en wordt alles zo snel mogelijk gemaakt of vervangen.

Ik kijk weer uit om er heen te gaan in September!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Afschuwelijk en onbetrouwbaar

Linsey, 18-8-2016

Wat een vreselijk appartementencomplex is dit zeg! Ik had met mijn vriendinnen een kamer met zeezicht geboekt. We kregen een kamer waar de tafel en eetstoelen niet eens meer inpaste. Er konden nét vier bedden in. Alles was ranzig; totaal niet schoongemaakt. Lag zelfs nog eten in de koelkast en een een kapot scheermesje op de grond. We werden totaal niet serieus genomen toen we gingen klagen (waarschijnlijk omdat ze dat dagelijks mee maken). Vervolgens naar onze reisorganisatie gestapt en toen kon het opeens wel geregeld worden en kregen we eindelijk een ander appartement (wat ook niet bepaald de prijs waard was). Ze hebben onbetrouwbare schoonmaaksters (spullen gestolen/weggegooid) die niet eens kunnen schoonmaken. Toen we vroegen of de spullen misschien weggegooid waren, kregen we een agressieve idiote reactie. Zodra er een paar 'luidruchtige' mensen bij het appartement kwamen, ging een van de medewerkers helemaal uit zijn stekker. Ze komen erg agressief over. Eens in de drie dagen kregen we 'schone' handdoeken waar vieze vlekken en scheuren in zaten. En dit is nog lang niet alles. Echt, het is nog niet eens één ster waard! Ik raad dit appartement echt niemand aan!!

Verschrikkelijk

Ann, 17-8-2016

Wat een verschikkelijk hotel. Echt NOOIT meer.

Eerst werden we in een kamer gepropt die ten eerste niet schoon gemaakt was, geen douchegordijn, stopcontact draden hingen uit de muur, vieze zakdoek op de grond, bedorven pizza van de vorige bewoners in de koelkast deur ging niet op slot en kon worden ingetrapt. Toen wij dit gingen melden werden we gewoon uitgelachen door het hotelpersoneel. Uiteindelijk na lang zeuren en hulp van onze reisleiding een andere kamer gekregen. Die was ietsjes beter maar nog altijd erg vies. Maar goed, daar deden we het maar mee. Vervolgens hadden wij festival bandjes gekocht (70 euro per bandje), op de tafel neergelegd. We gingen even lunchen en een uur later kwamen wij terug, kamer 'schoongemaakt' en festivalbandjes weg. Naar het personeel gegaan en die wisten natuurlijk van niks. Ook liepen er kakkerlakken over de grond..

Afschuwelijk

Jan, 26-7-2016

Bij aankomst waren de kamers niet schoon, er lag letterlijk nog kots onder ons bed. Gehele week koude douche gehad. We hadden maar voor 2 personen bestek terwijl we met 3 man waren. Hier gaan we nooit meer heen.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Walgelijk

Karin, 17-7-2016

Er is werkelijk helemaal niets goed. Klaag je bij de manager, scheldt hij je helemaal stijf. Personeel was wel vriendelijk maar durfde niets te zeggen. Appartementen daarvan was alles vies, niet compleet, veel stuk. Wordt niets aan gedaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kassavetis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kassavetis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kassavetis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kassavetis scoort een 7.23 uit 10 op basis van 202 reviews.