6,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Irene Village*** bij :

141 reviews over Appartement Irene Village in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Mariella, 25-7-2017

Chersonissos is een erg leuke plaats. Veel winkeltjes met kleding en souvenirs. Het appartement ligt overal heerlijk dichtbij. Supermarkt om de hoek. Auto of quad huren om de omgeving te verkennen. De manager Christos heeft ervoor gezorgd dat wij een geweldig verblijf hebben gehad. Altijd even vriendelijk, veel gelachen en hij kan lekkere cocktails maken. Ik had verwacht veel last te hebben van de vele jongeren die er zijn maar dat was helemaal niet waar. Zeker een aanrader om terug te komen. Starbeach ligt heel dichtbij maar de muziek stopt daar om 24.00. Veel te doen in de omgeving. We hebben een auto gehuurd en hebben gesnorkeld. Prachtige vissen gezien. 1 minpuntje is dat de matrassen erg hard zijn. Verder inrichting simpel maar alles is aanwezig. Komen hier zeker terug!
Gereisd familie in juli 2017

Eenvoudig maar prima

Rolf, 20-5-2017

Je krijgt waarvoor je betaald. Een eenvoudig, maar groot genoeg appartement. Kleine badkamer, maar om even snel te douchen kan het nog wel.

Uitgebreid koken op de 2-pits elektrische kookplaat is ook geen aanrader, maar om wat water op te warmen wel geschikt. In het centrum (op 10 minuten lopen) kun je verder voor een nette prijs ook prima eten.

Star Beach aan de overkant is voor een keer ook wel leuk maar als je meer van Kreta wil zien gewoon een auto huren.

De manager is een aardige vent waarmee je goed een raki kunt drinken.

Wij hebben een goede week gehad!

Top locatie

Bart, 20-5-2017

Hele fijne manager , 3 min lopen van star , vrij spartaans maar prijs kwaliteit is perfect

Het ontbijt is klein , wij zijn iedere dag in het dorp wezen eten

Prima voor een keer

Annemarie, 14-5-2017

De ligging is goed, appartement verouderd maar die van ons was wel schoon. Bedden met lattenbodem waarvan de planken er regelmatig uitvielen. Elke dag werden de bedden opgemaakt maar niet verschoond. Douche is wel erg klein, wel een groot terras. Zwembad was erg koud en stelt opzich niet zoveel voor. Prima plek om te overnachten maar zou er echt geen all inclusief nemen. Veel eet tentjes in de buurt die niet duur zijn en aangezien het een klein complex is zal de keuze dan ook niet uitgebreid zijn. Er zit een nieuwe manager in die opzich tegen iedereen vriendelijk is. Alleen als hij een blauwtje loopt word hij wat minder vriendelijk ( zegt dan niks meer tegen je). Airco wilde hij 7 euro per dag voor, dat is best prijzig en hebben we niet gedaan. Verder een prima vakantie gehad

Let op, niet boeken!!

Jasper, 20-1-2017

De ligging is het enige pluspunt van dit complex. Wij hadden een All-in-clusief geboekt, maar helaas zijn we 10 dagen uit eten moeten gaan. Meerdere mensen zijn ziek van het eten geworden, meerdere malen zijn er haren gevonden in het eten ... De kamers zijn redelijk ruim. Echter moet u er wel rekening mee houden dat er volgensmij niet of nouwelijks schoon wordt gemaakt. Bij aankomst troffen wij nog scheermesjes aan op badkamer, haren in het douchputje, vlekken in de lakens en nootjes in de keukenkastjes. Ook is bij ons de voordeur, bij het openmaken in zijn geheel naar binnen gevallen. Na meerdere bedreigingen hebben aan ons adres hebben we toch maar besloten om de reparatie van maarliefst 350 euro te vergoeden...( van achterstallig onderhoud wilde meneer niks weten)
Gereisd met vrienden in januari 2017

Nooit meer

JBB, 18-9-2016

Het appartement heeft absoluut potentie, is ruim genoeg en heeft mooie balkons (zelf schoongemaakt) maar de aankleding en inrichting is meer dan spartaans!

Niet goed:

Er is geen koffiezetapparaat, dat had ik hier gelezen dus filter en thermosfles mee maar tot onze stomme verbazing was er ook niet eens een waterkoker!

De bedden zijn keihard en ik was blij zelf een groot hoeslaken meegebracht te hebben, er ligt een dun los onderlakentje op de niet zo heel frisse matrassen, dat laken raakt zo los.

Alles is oppervlakkig schoon maar de randen van de douche, de douchecabine zelf en de voegen hebben nog nooit een doek gezien.

Er is heel weinig servies, wel 1 heel glas, een paar kopjes en bordjes, de koekenpan was te vies om aan te pakken en ook de rest was niet fris, niet zo raar want je kunt nergens goed afwassen, de gootsteen kun je niet afsluiten.

Het meubilair is oud en aftands voor zover er meubilair is! Iets aan de muren zou het geheel ook een stuk leuker maken.

Gereisd met partner in september 2016

Vreselijk hotel

Jasper Storms, 21-8-2016

Het hotel heeft een prima ligging en de kamers zien er van buiten 'oké' uit, maar daar is alles mee gezegd.

Allereerst bevatte de kamer op diverse locaties schade, inclusief verschillende schimmelplekken op de muur.

De eigenaar had ons verzocht foto's te maken van de schade, echter bij het tonen van de schade reageerde hij gefrustreerd. Dit is inherent aan de verhalen die wij gehoord hebben, doordat hij deze schade nu niet ook alsnog kon verhalen op ons. Iets wat wel gebeurd is met een kapot laken en handdoek die de schoonmaakploeg gegeven, had die wij konden betalen.

Daarnaast was het eten echt waardeloos, ons gezelschap bestond uit 'alleseters', maar het grote merendelen van de gerechten was voor ons echt niet te nuttigen.

Al met al zou ik zeggen, het is vrijwel onmogelijk om een slechter hotel te zoeken, dus zoek verder!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Eten smerig en kamers vol met schimmel

Eddy, 21-8-2016

Boek hier absoluut geen all inclusive! Het eten en drinken is waardeloos. Het eten wordt door een catering gemaakt en ligt in te koude warmhoudbakken. Daarnaadt zat onze kamer vol met schimmel. Ligging is wel goed.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Hier wil je niet dood gevonden worden

Rico ravensbergen, 18-8-2016

Ik kwam daar aan met negen vrienden en we moesten gelijk allemaal contracten ondertekenen over als je schade zou maken.

Na de eerste nacht werd er hard op onze deur gebonkt en zei die eigenaar dat we voor overlast zorgde en dat we konden vertrekken.

Achteraf bleek dat wij het niet waren en mochten we blijven.

Wij hebben voor all in betaald maar dat wad het echt niet waard want het was niet te eten.

Het zwembad is opzich prima en 2,8 m diep maar der zit zoveel chloor in dat het pijn in je ogen doet.

Op de laatste dag werd ons appartement geinspecteerd en stuitte de eigenaar op 4 vieze handdoeken wat je makkelijk kon wassen.

Daardoor werd er 50 euro ingehouden.

De eigenaar is alleen maar uit op je geld en loopt er met een chagerijnige smoel.

Maar de ligging is wel top en een supermarkt om de hoek😉

Slecht..

Luke De Bever, 13-8-2016

Met 15 vrienden hier heen geweest (4x4 appartementen), het eten was waardeloos waardoor je verplicht was om ergens anders te eten. De Wi-Fi had je alleen bij de bar, niet in elk appartement. Douche is klein en ranzig, airco kost 7 euro per dag. Alleen de locatie is ideaal, voor de rest echt een no go. Nog iets, we hadden problemen met een deur die niet goed het slot in ging, een monteur laten komen dje tijdens dat wij weg waren dit zou maken. Komen wij die avond thuis, schanieren los waardoor de deur er uit valt en wij de borg kwijt zijn inclusief €250 reparatiekosten. Corrupt, alles voor geld over de rug van jongeren bij Irene Village.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Irene Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Irene Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Irene Village scoort een 6.82 uit 10 op basis van 144 reviews.