Hotel Ilios ***

6,2

49 reviews over Hotel Ilios in het Nederlands

nog een keer

eric roelofs, 12-8-2016

goede ligging nabij strand en uitgaansgebied met restaurents,winkels etc,vriendelijke medewerkers hotel is basic voor ons goed genoeg omdat we daar alleen slapen en ontbijten(=basic)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

gezellig

vakantieganger, 16-8-2013

eenvoudig maar gezellig hotel,centrum op nog geen 3 min loopafstand,bushalte vlakbij,personeel behulpzaam,zwembad op het dak van het hotel met mooie uitzichten.wij hebben een toptijd gehad
Gereisd met partner in augustus 2013

Prima hotel

anonymous, 23-5-2012

Toch enige twijfel door de recenties (al waren die van 2 tot 3 jaar geleden) uiteindelijk via internet geboekt en is ons 100% meegevallen.Het hotel ligt op steenworp afstand van het centrum.Dus de drukte kun je opzoeken.Kamer is goed te doen voor 2 personen,personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt is simpel maar goed te doen.Avondeten was ook prima,salade buffet en eten wordt geserveerd.Elke dag werd de kamer schoongemaakt en om de dag de handdoeken verschoond.Zwembad is boven op het dak.Kortom prima hotel en we hebben een fijne vakantie gehad en ga er zeker nog een keer heen.
Gereisd met partner in juli 2011

illios

matthijs, 10-5-2012

hotel illios int tigaki, eten is niet echt lekker
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

eenvoudig maar goed hotel

Conny, 4-4-2012

Het hotel is eenvoudig maar goed als je niet om veel luxe geeft. Wel hoor je de drukke weg goed. Het ontbijt is net voldoende en 's-avonds ruim voldoende door het saladebuffet wat er bij is. Personeel erg vriendelijk, op onze laatste dag werden we uitgenodigd om mee te eten met hun, het was hun laatste werkdag. Na ons vertrek ging het hotel dicht voor de winter.
Gereisd met partner in september 1999

echt goed te doen

rotterdammertje, 24-6-2011

We hebben een geweldige tijd gehad,er was wel wat angst aangezien wat we gelezen hadden op internet maar dat is ons echt meegevallen,vriendelijk personeel,ontbijt simpel maar echt zeker goed te doen,3 verschillende soorten jam,vers brood,cornfalkes,cake enz.Zwembad op het terras waar je chersonissos een beetje kan overzien.Als we weer naar kreta gaan gaan we zeker weer naar ilios.
Gereisd met partner in januari 2011

Viel reuze mee!!!!!!!

Chantal, 24-8-2009

Wij zijn een paar dagen in hotel Ilios geweest en waren op het ergste voorbereid ivm de slechte recencies.

Eindconclusie geen slecht hotel en zeker goed te doen. Bed was goed en kamer ook badkamer was wel erg klein! Ook krijg je maar eens op de 2 dagen schone handdoeken wat wel een nadeel is. Als je erg op luxe gesteld bent is het geen aanrader maar als je je een beetje kunt behelpen is het zeker goed te doen. Over het eten kan ik niet oordelen maar wat ik gezien heb zag er niet slecht uit. Verder vrij vriendelijk personeel. Voor mensen die veel ondernemen een mooi land.

Gereisd met partner in augustus 2009

dit nooit meer wat een afknapper

marjorie, 3-10-2008

onbijt was dramatisch alleen droog stokbrood en wat beleg. avond eten was afgepast.de douche was een drama.zie foto's.ook werd er naast ons hotel gebouwd.
Gereisd met partner in september 2008

zou dit hotel zelf nooit geboekt heben

Frits, 2-10-2008

Omdat ons hotel overboekt was zijn we 2 nachten/3 dagen in hotel Ilios gedumpt waarna we overbracht zijn naar een ander beter hotel maar nog niet vergelijkbaar met hetgeen wij geboekt hadden.

Nadat we in hotel Ilios de eerste kamer geweigert hadden omdat deze aan de straatzijde lag tegenover een appartement waar gebouwd werd met alle geluiden die daar bijhoren kwamen we in de 2de kamer met een balkonnetje van 1,5 x 70 cm en een kleine badkamer met een douche van 55 x 55 cm, er was nagenoeg geen opbergruimte voor je bagage en de kamer was zo klein dat je de koffer op het bed moest zetten als je dingen nodig had.

Ontbijt was droevig

Er loopt nog een klacht bij de reisorganisator

Gereisd met partner in september 2008

Een prima hotel voor jongeren

Patricia, 28-7-2008

Door alle slechte recencies op internet gingen wij met gemengde gevoelens naar hotel Illios. maar eenmaal aangekomen viel het ons honderd procent mee. Het personeel is erg aardig en de concierge komt zo snel mogelijk als er iets kapot is. alleen de oude man s'avonds was erg chagerijnig. De kamers zijn inderdaad klein maar ze zijn erg schoon en de schoonmaakster is erg vriendelijk. De kamers zijn voor 2 personen goed te doen. De ligging is perfect, je zit op 5 minuten loopafstand van het centrum en de spar. doordat je niet midden in het centrum zit is het niet rumoerig als je s'nachts wilt slapen. al met al was het een prima vakantie, maar ik moet er wel bij zeggen dat het geen hotel is voor mensen die een rustige vakantie willen of voor mensen met kinderen want het hotel zit vol met jeugd.
Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ilios bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilios in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilios scoort een 6.23 uit 10 op basis van 51 reviews.