Appartement Ida Village 1 & 2 ****

Ida Village 1 & 2
8,6

39 tips over Ida Village 1 & 2

danielle, 1-9-2016
Ik zou het ontbijt lekker zelf halen, voor een keer is het ontbijt daar prima. Maar het stelt zeer weinig voor en voor de 6,- die je betaald vind ik het niet voldoende
Dayenne, 3-6-2015

Ben je met jonge kinderen die nog slapen overdag, en wil je rustig gelegen, maar wel dicht bij speeltuin en zwembad? Kies dan voor app 114 of 112 (of omliggende) Hier heb je bij zwembad nog goed bereik met babyfoon, en zicht op het appartement.

Bij starbeach zit aan het strand een heel leuk kinderbadje (gratis) met waterstralen etc. Wij kwamen hier helaas te laat achter. Kende het alleen van oh oh cherso;-)

Wil je écht goed uit eten, ga naar oud chersonisos, koutouloufari en piskopiano

suzan, 5-5-2015
Leuke restaurantjes waar je heerlijk kan eten zijn: Laïni in Koutouloufari, een nieuw restaurantje, kleinschalig en sfeervol. Heerlijk Grieks eten en goedkoop! En restaurant Yamas, op ca 5 minuten lopen vanaf hotel. Vriendelijk en Nederlands sprekend personeel, hebben regelmatig thema avonden, een gezellige sfeer en het eten is er goed.

Danique, 19-2-2015
De restaurantjes in de buurt zijn erg goed en heel erg betaalbaar! Voor een heerlijk 3-gangendiner inclusief drank en een fooitje was je meestal maar 20 euro kwijt! (Bijvoorbeeld: No Name of het restaurant onder aan het heuveltje van het park)
Carin, 17-2-2015
De berg oplopen en je komt in de knusse dorpjes Koutouloufari, Piskopiano en Oud-Chersonissos. De berg aflopen richting zee, bij StarBeach rechtsaf en ongeveer honderd meter lopen en je komt bij Meltemi Beach. Een heerlijke plek om een hele dag te vertoeven bij het zwembad en op het strand, en ook om 's avonds heerlijk te eten in alle rust met het ruisen van de zee op de achtergrond.
Ed, 27-1-2015
Het ontbijd zou ik lekker zelf halen bij de supermarket met redelijke prijzen en lekkere broodjes enz. Verder voor de snelle hap aan de bar zijn er veel mogenlijkheden die zeker goed van smaak prijs en kwaliteit zijn vinden wij. en de huur van airco vonden wij noodzakelijk omdat het megawarm bleef in de nacht en muggenstekker met tabletten meenemen kan erg handig zijn vinden wij. Ook een mediaplayertje met tulpaansluiting ! kon worden aangesloten aan de lcd tv.

Martin, 13-9-2014

Let op, zonder motorrijbewijs mag je alleen op een scooter van 50cc rijden.Je krijgt net zo makkelijk overal een 80cc mee, maar bij een ongeluk ben je niet verzekerd!! Draag zeker ook een helm. Die 350 euro boete kan je beter aan de Mythos besteden.

Voor fijne stranden kun je naar Stalis gaan. Met de bus naar halte 31. Met 5 minuten lopen zit je bij de stranden van Ikaros of Kernos beach. Voor 7 euro heb je een parasol en 2 bedjes.

manatwork66, 6-9-2014

Huur een scooter minimaal 80cc daar er zeer steile straatjes zijn en je kan dan op de hoofdweg goed meekomen met het verkeer.

leuk om te bezoeken: Koutouloufari, Malia, stuwmeer tussen Potamies en Avdou, Mochos, stranden tussen Kokkini Chani en Annisaras

Eten bij Rustica +/- 15 min. lopen een restaurant langs het strand, je krijgt hier echt waar voor je geld.

Zonnen en zwemmen voor jong en oud gewoon heerlijk te doen op Star Beach

Henk de Boer, 25-8-2014
Ga zeker ook eens naar het museum Lychnostatisch waar ze een oud dorpje hebben nagebouwd en een keer heerlijk grieks eten bij Meltemi (naast Starbeach)
hilda, 24-8-2014
Niet teveel van Starbeach verwachten ,dit is echt veel kleiner opgezet dat je zou denken en het bijbehorende strandje in piepklein!